سهم بازار آلت کوین ها در مقابل بیت کوین در بالاترین سطح 4 ماهه

1402/08/17
سهم بازار آلت کوین ها در مقابل بیت کوین در بالاترین سطح 4 ماهه

سهم بازار آلت کوین ها در مقابل بیت کوین در صرافی ارز دیجیتال در بالاترین سطح 4 ماهه خود است که عدد قابل توجهی است. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، می دانید که هرچقدر سهم بازاری افزایش پیدا کند، قیمت دارایی ها نیز بالا می رود. با نگاهی به داده های منتشر شده از Kaiko که در 7 نوامبر توسط شخصی به اسم Dessislava Laneva تحلیلگر تحقیقاتی در شرکت تحلیلگر بلاک چین به اشتراک گذاشته شد، مشخص شد که سهم بازار آلت کوین ها در مقابل سهم بازار بیت کوین در چهار ماه گذشته در حال افزایش بوده و به بالاترین حد در 4 ماه گذشته رسیده است.
توجه داشته باشید که افزایش سهم بازار را می توان به عوامل مختلفی نسبت داد، ولی در وهله اول به دلیل افزایش قیمت بیت کوین، بهبود احساسات در سراسر بازار ارز دیجیتال و تحولات مرتبط با پروژه است که سرمایه را در چند ماه معاملاتی گذشته جذب کرده است.
Kaiko به این مسئله اشاره کرد که سهم بازار الت کوین ها از 30 آلت کوین برتر 44 درصد نسبت به چند ماه معاملاتی گذشته بهبود یافته است. با توجه به اینکه قیمت های آلت کوین از جمله قیمت های کوین های پیشرو مانند اتریوم، ریپل، سولانا، کاردانو و سایر رمز ارزها در سال 2022 ضرر قابل توجهی را تجربه کردند. حتی اگر قیمت ها همچنان در حال کاهش بودن، ضررها کاهش پیدا کرد. در سال 2023 مهار شد، ولی نسبت به اوج سال 2021 که قیمت ارزهای دیجیتال به پایین ترین حد خود رسیده است، کمتر باقی ماند.
بهتر است بدانید افزایش سهم بازار آلت کوین نشان دهنده تمایل سرمایه گذاران نسبت به خرید آلت کوین ها است. به عبارت دیگر، سرمایه گذاران و معامله گران بازار ترجیح می دهند تا به جای خرید بیت کوین، آلت کوین بخرند تا از رشد قیمتی این رمز ارزها سود کسب کنند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد سهم بازار آلت کوین ها در مقابل بیت کوین در بالاترین سطح 4 ماهه
سوال امنیتی :5+41 = ?