افزایش تعداد تراکنش های روزانه ریپل نسبت به اتریوم

1402/05/22
افزایش تعداد تراکنش های روزانه ریپل نسبت به اتریوم

تعداد تراکنش های روزانه ریپل از اتریوم جلو زد! آیا می خواهین تا اطلاعاتی در این زمینه به دست بیارین؟ به نظر شما چرا تعداد تراکنش های ریپل روز به روز در حال افزایش هست؟ به نظر شما قیمت ریپل چقدر می تونه رشد کنه؟ آیا شما روی ریپل سرماه گذاری کردین؟

اشنایی با ارز ریپل(XRP)

ریپل نوعی شبکه و سرویس پرداخت دیجیتالی مبتنی بر بلاک چین هست. میشه گفت که ریپل واسه انتقال پول در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیره. شبکه ریپل بیشتر خدمات و امکانات خودش رو به بانک ها و واسطه های مالی که می خوان مبادلات خودشون رو در سراسر دنیا با انواع رمز ارزهای مختلف انجام بدن، ارائه می کنه. XRP هم نوعی توکن هست که واسه انتقال ارزش به وسیله شبکه ریپل مورد استفاده قرار می گیره. مهم ترین هدف ریپل این هست که واسطه ای واسه سایر مبادلات باشه، چه ارزهای دیجیتال و چه ارزهای فیات!

جالب اینجاست که بدونین تعداد تراکنش های روزانه ارز دیجیتال ریپل(XRP) از رمز ارز اتریوم جلو زد. بعد از پیروزی جزئی ریپل بر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا یا همون سازمان SEC، سرمایه گذاران و معامله گران در بازار ارزهای دیجیتال به توکن ریپل توجه زیادی کردن. این افزایش هم اکنون باعث شده تا ارز دیجیتال ریپل در تعداد تراکنش های روزانه انجام شده روی بلاک چین، از ارز دیجیتال اتریوم سبقت بگیره.

طبق داده های منتشر شده توسط سایت BitInfoCharts تراکنش های روزانه ارز دیجیتال ریپل از ابتدای ماه تا الان همواره از یه میلیون عدد عبور کرده هست. توجه داشته باشین که در تاریخ 10 مرداد ماه که بهترین روز ماه تا الان برای رمز ارز ریپل(XRP) بوده، میزان تراکنش های این ارز دیجیتال از 1.3 میلیون دلار عبور کرد، در حالی که این عدد واسه ارز دیجیتال اتریوم 1.04 میلیون و واسه ارز دیجیتال بیت کوین 390 هزار بود.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد افزایش تعداد تراکنش های روزانه ریپل نسبت به اتریوم
سوال امنیتی :9+99 = ?