ایده جدید فدرال رزرو برای نظارت بر فعالیت های کریپتویی

1402/05/21
ایده جدید فدرال رزرو برای نظارت بر فعالیت های کریپتویی

برنامه جدید فدرال رزرو برای نظارت بر فعالیت های کریپتویی؛ آیا دوست دارین اطلاعاتی درباره این برنامه به دست بیارین؟ آیا می دونین ایده جدید بانک مرکزی آمریکا چیست؟ تریدرها و معامله گران باید چه مقررات و قوانینی رو رعایت کنند؟ فعالیت های کریپتویی باید چجوری انجام بشن؟

جالب اینجاست که بدونین بانک فدرال رزرو که در حوزه ارزهای دیجیتال کار می کنه، باید بر اساس یه برنامه نظارتی جدید فعالیت کنه. این جدیدترین اقدام بانک مرکزی آمریکا به منظور توسعه و گسترش تحقیقات خود درباره ارزهای دیجیتال و سایر دارایی های مالی هست.

توجه داشته باشین که بانک مرکزی ایالات متحده آمریکا در بیانیه ای که در 8 آگوست واسه تریدرها و معامله گران بازار ارزهای دیجیتال منتشر کرده، از ایجاد یه برنامه نظارتی جدید خبر داده. بر اساس اعلام بانک مرکزی آمریکا یا همون فدرال رزرو هدف از اجرای این برنامه جدید تضمین ثبات بانکی و مراقبت از مشتریان در زمان روبرو شدن با تکنولوژی های جدید در رمز رمز ارزهاست. بر اساس ادعای بانک مرکزی آمریکا این برنامه نظارتی کمک می کنه تا دسترسی افراد به خدمات و امکانات مالی جدید بهتر از قبل انجام بشن و آسیب های احتمالی اون ها کاهش پیدا کنند. بانک مرکزی آمریکا در این خصوص اعلام کرد:

از اونجایی که این فناوری ها نوظهور هستن، ممکنه سوال هایی درباره قانونی بودن اون ها پیش بیاد، ممکنه مقررات موجود به قدر کافی واسه نظارت نباشن و در آخر این فناوری های جدید ممکنه نگرانی هایی رو واسه بازارهای مالی ایجاد کنند.

نکته قابل توجه این هست که تیم های نظارتی بانک مرکزی آمریکا وظیفه هدایت این فعالیت های نظارتی جدید رو بر عهده دارن و همواره به ارزیابی و آپدیت تحقیقات مشغول میشن. معرفی این برنامه نظارتی در حالی انجام میشه که بانک مرکزی آمریکا اخیرا از یه پروتکل جدید به اسم FedNow رونمایی کرد. سرویسی که می تونه پرداخت های سریع سازمان ها رو بهبود بده ولی انتقادات زیادی بهش وارد هست.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ایده جدید فدرال رزرو برای نظارت بر فعالیت های کریپتویی
سوال امنیتی :7+81 = ?