معرفی بهترین بازی های بلاک چینی برتر پالیگان

1402/06/02

معرفی بهترین بازی های بلاک چینی پالیگان؛ آیا دوست دارین با این بازی ها آشنا بشین؟ آیا می دونین شبکه پالیگان چیست؟ بهترین بازی های شبکه پالیگان کدامند؟ چجوری میشه با این بازی ها درآمد کسب کرد؟ شبکه پالیگان چرا از اهمیت زیادی برخوردار هست؟ بازی های برتر شبکه پالیگان چه ویژگی هایی دارن؟ چرا پیدا کردن بازی های بلاک چینی پالیگان مهم هست؟ آیا برای این بازی ها به خرید تتر نیاز دارید یا خیر؟

با توجه به افزایش تب سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال، افراد زیادی که سرمایه اولیه در اختیار ندارن، به دنبال روش هایی هست که به شکل رایگان ارز دیجیتال به دست بیارن. یکی از این روش ها، کسب درامد از ارز دیجیتال با بازی کردن بود. بازی های کریپتویی زیادی وجود دارن که شما می تونین با استفاده از این بازی ها درآمد زیادی کسب کنین. شبکه پالیگان هم بستری واسه ساخت بازی های بلاک چینی هست. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بازی های کریپتویی بهتون ارائه بدیم، به معرفی بازی های برتر شبکه پالیگان بپردازیم و اهمیت بلاک چین پالیگان رو مورد بررسی قرار بدیم.

آشنایی با بازی های کریپتویی

آشنایی با بازی های کریپتویی

بازی های کریپتویی به بازی های موبایلی یا ویدیویی گفته میشه که در ازای بازی کردن شما، توکن های NFT یا رمز ارزهای رایگان به عنوان پاداش داده میشه. بازی های کریپتویی به دو دسته رایگان و پولی تقسیم شدن. این بازی ها بر روی شبکه های بلاک چینی ایجاد میشن و معمولا در ظاهر هیچ تفاوتی با بازی های موبایلی ندارن. تفاوت این دو فناوری در سیستم پاداش دهی اون هاست. در یه بازی معمولی وقتی که شما یه مرحله رو طی می کنین، پاداشی به شما داده میشه، ولی در بازی های کریپتویی این پاداش به دو صورت توکن NFT یا ارز دیجیتال رایگان به حسابتون واریز میشه که می تونین با فروش اون ها درآمد کسب کنین.

چرا شبکه پالیگان از اهمیت زیادی برخوردار است؟

توجه داشته باشین که پالیگان(Polygon) تنها شبکه بلاک چینی هست که به توکن خودش یعنی متیک(MATIC) این امکان رو میده تا روی شبکه پالیگان قرار بگیره و به کاربران خودش کمک کنه تا با اعتبارسنجی تراکنش ها و معاملات در بلاک چین، سود سالانه به دست بیارن. شبکه پالیگان راهکارهایی رو واسه کاربران فعال روزانه خودش، توسعه دهنده و شرکت ها فراهم می کنه. مهم ترین هدف پالیگان ایجاد اینترنت اشیاء واسه شبکه اتریوم هست. این پروژه می خواد تا اتریوم رو با امنیت بالا به ی1 میلیارد کاربر افزایش بده.

مقاله پیشنهادی: چگونه یک بازی متاورسی مناسب برای کسب درامد انتخاب کنیم؟

معرفی بازی های برتر شبکه پالیگان

معرفی بازی های برتر شبکه پالیگان

همونطور که گفتیم، شبکه پالیگان(Polygon) یکی از اصلی ترین بازیگران بلاک چینی در ارائه اکوسیستم های بازی هست. از بازی های ورزشی فانتزی گرفته تا بازی های حرکتی واسه کسب درآمد، این شبکه نشون داده که واسه ارائه بازی های خلاقانه چیزی کم نداره. شما می تونین با استفاده از بازی های شبکه پالیگان درآمد زیادی کسب کنین. در ادامه بهترین بازی های شبکه پالیگان رو واستون معرفی می کنیم:

  • بازی آوه گوتچی(Aavegotchi)

یکی از بهترین بازی های شبکه پالیگان، بازی آوه گوتچی یا Aavegotchi هست که از عناصر بازی NFT، متاورس، دیفای و ارتباط اجتماعی رو کنار هم چیده. ریشه های این بازی کریپتویی از پلتفرم دیفای آوه، همراه با نوستالژی دهه 90 از حیوان خونگی دیجیتال Tamagotchi الهام می گیره. شخصیت های مهم بازی، حیوانات خونگی دیجیتال خاصی هستن که می تونین از اون ها مراقبت کنین، جوایز استیک کسب کنین و یا اون ها رو معامله کنین.

  • بازی سندباکس(Sandbox)

بازی سندباکس هم یکی دیگه از بهترین بازی های شبکه پالیگان هاست. بازی Sandbox با ارتقای سطح بازی ها، شیوه بازی کردن، مالکیت و کسب درآمد از مهارت های مجازی رو دچار تغییر و تحول کرده. بازی بلاک چینی سندباکس روی شبکه پالیگان(Polygon) گسترش پیدا کرده تا به کاربران و بازیکن ها در داخل این بازی کریپتویی توانایی مدیریت و مالکیت کامل آواتارهای دیجیتالی خودشون رو به خوبی ارائه بده. سیستم اقتصادی این بازی متاورس به وسیله رمز ارز SAND پشتیبانی میشه که خرید دارایی ها، زمین و بازی های داخل پروتکل پالیگان رو بهبود میده.

  • بازی Mojo Melee

یکی دیگه از بهترین بازی های شبکه پالیگان، بازی Mojo Melee هست. این بازی تعدادی از بازی های به هم وابسته رو با همدیگه ترکیب می کنه و امکان انتقال یکپارچه دارایی ها و تیم رو فراهم می کنه. بازی کریپتویی Mojo Melee نوعی بازی مبتکرانه هست که در اون شما می تونین تیم های سفارشی شده خودتون رو در مقابل بازیکن ها قرار بدین. این بازی تعادلی از دسترسی و پیچیدگی رو با مقررات ساده و قابل درک ارائه میده.

  • بازی The Dustland

بازی The Dustland هم یکی دیگه از بازی های برتر در شبکه پالیگان هست که به گیمرها در ازای دویدن و دوچرخه سواری پاداش و جوایزی رو میده. شیوه بازی خاص The Dustland به بازیکن ها کمک می کنه تا پاداش های مجازی مثل توکن غیرمثلی و توکن های DOSE به دست بیارن. از این پاداش ها میشه واسه ارتقای بازی و توسعه در خط داستانی این بازی کریپتویی استفاده کرد.

  • بازی کریپتویی DEFY

یکی دیگه از بهترین بازی های شبکه پالیگان، بازی کریپتویی DEFY هست که وظیفه جذاب عضو شدن به یه موسسه هکری واسه از بین بردن یه شرکت فاسد رو به گیمرها میده. با پشتیبانی شبکه پالیگان، این بازی به صورت یکپارچه و اقتصاد دیجیتال رو ترکیب می کنه و خودش رو به عنوان یکی از پیشروترین بازی های موبایلی مبتنی بر شبکه بلاک چینی NFT واسه کاربران معرفی می کنه.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بازی های کریپتویی بهتون ارائه بدیم، به معرفی بازی های برتر شبکه پالیگان بپردازیم و اهمیت بلاک چین پالیگان رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، پالیگان یکی از بهترین شبکه های بلاک چینی موجود در بازار ارزهای دیجیتال هست که بستر ساخت و توسعه انواع بازی های کریپتویی محسوب میشه. از جمله از بهترین بازی های شبکه پالیگان میشه به بازی آوه گوتچی، بازی سندباکس و.... اشاره کرد.


نظرات کاربران در مورد معرفی بهترین بازی های بلاک چینی برتر پالیگان
سوال امنیتی :5+42 = ?