ارز سند SAND چیست؟ (معرفی کامل ارز دیجیتال سندباکس)

1402/06/30
ارز سند SAND چیست؟ (معرفی کامل ارز دیجیتال سندباکس)


در این مقاله قصد داریم به شما بطور کامل توضیح دهیم که ارز سند SAND چیست؟ فناوری نوظهور بلاکچین و ارز های دیجیتالش (CryptoCurrency) به سرعت در حال رشد و توسعه هستن. شاید چند سال قبل کمتر کسی اسم ارز دیجیتال رو شنیده بود و در مورد خرید ارز دیجیتال اطلاعاتی داشت و یا از پتانسیل های تکنولوژی بلاکچین آگاه بود. 

ولی امروزه تقریبا همه با این صنعت نوظهور آشنایی دارن و در پی ورود به بازار رمز ارز ها و کسب سود از این مارکت پرسود و جذاب هستن. از سال 2009 که بیت کوین معرفی شد، فرصت برای معرفی و ارائه سایر ایده های بلاکچینی هم فراهم شد. از اون موقع تا حالا پروژه های مختلف رمز ارزی با اهداف گوناگون توسعه پیدا کردن که بعضیاشون موفق بودن و بعضی دیگه شکست خوردن و کنار کشیدن. یکی از پروژه های مبتنی بر بلاکچین که اخیرا پر رنگ شده و کلی از توجهات رو به سمت خودش جلب کرده، پروژه متاورس و واقعیت مجازی بر پایه بلاکچین هستش.

پروژه متاورس زمانی بر زبون ها افتاد و دوباره مطرح شد که فیس بوک نام خودش رو به متا تغییر داد و اعلام کرد که قصد داره یک شرکت متاورسی بشه. در این مقاله قصد داریم یکی از ارز های مطرح متاورس، با نام ارز سندباکس رو بهتون معرفی کنیم. همچنین در این مقاله در مورد موضوعات، ارز سندباکس چیست؟، بازی سندباکس چیست؟، قیمت SAND ارز ، آینده SANDBOX و نحوه خرید سندباکس توضیح خواهیم داد.

متاورس چیست و چه اهدافی دارد ؟

ارز متاورس سندباکس چیست ؟ | معرفی کامل پلتفرم SANDBOX و ارز متاورس SAND

متاورس (Metaverse) تشکیل شده از دو کلمه متا (Meta) در معنی فراتر و یونیورس (Universe) به معنای جهان و دنیا هستش. از همین رو می تونیم متاورس رو فراتر از دنیا هم معنی کنیم. پروژه Metaverse سعی داره تا با فناوری های واقعیت مجازی، دنیای فیزیکی رو با دنیای دیجیتالی تلفیق کنه و مرز ها رو از بین ببره. در دنیای متاورس، کاربر با بهره گیری از تکنولوژی های جدید مثل واقعیت افزوده، در دیک دنیای دیجیتالی و مجازی می تونه انواع و اقسام فعالیت ها رو داشته باشه و با دیگر اعضا تعامل کنه. خیلیا پروژه Metaverse رو نسل بعدی اینترنت می دونن و معتقدن در آینده همه فعالیت های اینترنتی مثل سرچ، وب گردی و .... متاورسی و به شکل واقعیت مجازی خواهد بود.

مطرح شدن ایده متاورس به چندین سال قبل بر میگرده ولی بزرگ ترین شرکتی که در این حوزه تمرکز داره و سرمایه گذاری کلانی هم انجام داده، شرکت متا (فیس بوک سابق)  هستش. فیس بوک رسما اعلام کرد که قصد داره یک شرکت متاورسی بشه و من بعد برای رسیدن به این مهم تلاش خواهد کرد،

تاکنون هم بیش از 50 میلیون دلار در این زمینه سرمایه گذاری کرده. شرکت مایکروسافت هم به عنوان یکی از غول های فناوری اطلاعات در دنیا، برنامه هایی برای پروژه Metaverse داره و انتظار داریم در آینده از این شرکت هم در مورد این پروژه و فناوری های واقعیت افزوده چیزایی رو بشنویم.

پلتفرم بازی سندباکس (SANDBOX)

ارز متاورس سندباکس چیست ؟ | معرفی کامل پلتفرم SANDBOX و ارز متاورس SAND

در چند سال اخیر، بازی سازی غیر متمرکز به عنوان یک حوزه جدید در اکوسیستم بلاکچین ظهور پیدا کرده. از اونجایی که فناوری بلاکچین پتانسیل های فراوانی داره و در هر حوزه ای می تونه ظرفیت های خودش رو آشکار کنه جای تعجب نداره که استودیو های بزرگ بازی سازی از این فناوری برای طراحی پلتفرم های گیمینگ خودشون استفاده کنن. پلتفرم بازی سندباکس تونسته چشم انداز خوب و جدیدی رو در صنعت بازی سازی آنلاین ترسیم کنه و موفق شده دنیای گیمینگ رو با سیستم های غیر متمرکز تعاملی (Defi) ترکیب کنه.

سندباکس (SANDBOX) تشکیل شده از دو جز SAND به معنای شن و جز BOX به معنای جعبه هستش. از همین رو سندباکس معنی جعبه شنی داره. این بازی برای اولین بار در سال 2012 برای گوشی های همراه و سیستم عامل های اندروید و IOS توسط استودیو بازی سازی Pixowl طراحی و ارائه شد. چند سال بعد در 2018 کمپانی بازی سازی Animoca Brands پلتفرم سندباکس رو به قیمت 4.8 میلیون دلار از شرکت Pixowl خریداری کرد و تحت مالیکت خودش گرفت. این شرکت بعد از خریداری سندباکس تغییراتی هم در این پلتفرم اعمال کرد،

برای مثال یک الگوریتم سبک مخصوص بازی سازی در بلاکچین با نام Voxel رو به بستر سندباکس اضافه کرد. شرکت توسعه سندباکس تا به الان موفق شده بیش از 4 میلیون دلار سرمایه جذب کنه و بیش از یک میلیون کاربر فعال داره.

در محیط بازی، کاربران می تونن زمین در اختیار بگیرن و اقدام به ساخت و ساز و تولید دارایی های دیجیتال کنن. دارایی های دیجیتال در پلتفرم سندباکس توسط ارز بومی این بازی یعنی ارز متاورس SAND می تونن خرید یا فروش بشن. بازی سندباکس دو بخش اصلی داره :

  • Voxwdit :

یک ابزار شبیه سازی و مدل ‌سازی سه‌ بعدی مبتنی بر  ووکسل  هستش که به بازیکنان امکان میده تا انسان‌، اشیاء، حیوانات و بوته و درخت بسازن. بعد از این کاربران می تونن موارد ساخته شده رو در محیط بازی استفاده کنن یا اون رو به محیط فروشگاه بازی ارسال کنن.

  • Market place :

بازار و فروشگاه سندباکس هستش و به بازیکنان اجازه میده تا طرح های سه بعدی که ساختن رو در این محیط نمایش بدن و به شکل توکن ها ERC بفروشن.

در ادامه مقاله به معرفی ارز اختصاصی پلتفرم سندباکس خواهیم پرداخت و به این سوال جواب خواهیم داد که ارز متاورس SAND چیست ؟ ادامه مقاله رو بخونید و همراه باشید.

ارز سند SAND چیست؟

ارز متاورس سندباکس چیست؟ | بررسی قیمت و آینده سندباکس

بعد از اینکه با کلیات متاورس و پلتفرم بازی سندباکس آشنا شدیم، وقتشه که به خود ارز سند بپردازیم و به این سوال جواب بدیم که ارز سند SAND چیست؟ ارز SAND یک توکن هستش که بر بستر بلاکچین اتریوم اجرا میشه و از استاندارد ERC – 20 پیروی می کنه. استاندارد ERC – 20 مبنای تراکنش ها و معاملات در اکوسیستم ارز متاورس SANDBOX هستش. این توکن ستون فقرات بازی تلقی میشه و با فراهم کردن قابلیت های دیفای (Defi)، ارزش بازی رو افزایش داده.

در مجموع 3 میلیارد توکن سندباکس وجود داره که از این میزان حدود 680 میلیون عدد از اون در گردشه و مابقی برای مشاوران پروژه و خزانه شرکت در نظر گرفته شده. ارز متاورس SAND کاربرد های متعددی در پلتفرم بازی داره، از جمله امکان خرید تجهیزات و آواتار های داخل بازی، استیکینگ (Staking)، یعنی اینکه کاربران می تونن با سپرده گذاری ارز SANDBOX سود دریافت کنن و همچنین اعمال قابلیت های حاکمیتی در بازی. توکن سندباکس علاوه بر قابلیت های ذکر شده، یک توکن حاکمیتی هم هست، به معنی اینکه دارندگان این توکن می تونن در تصمیمات حاکمیتی و سیاست گذاری های پروژه شرکت کنن.

در حقیقت ارز دیجیتال SAND به عنوان توکن اصلی پلتفرم سند باکس به شمار میره که دارندگان اون این امکان رو دارن تا در پلتفرم سند باکس وارد بازی های مختلفی بشن. همچنین امکان ساختن توکن جدید از طریق بازی کردن در این پلتفرم نیز وجود داره و گیمرها می تونن اقدام به خرید و فروش دارایی های خود در سند باکس بپردازن. علاوه بر این، توکن SAND تنها توکن پلتفرم سند باکس نیست و علاوه بر این، توکن های CATALYST، LAND، GEM، ASSET نیز از توکن های دیگه این بازی محسوب میشن.

ارز دیجیتال سند باکس برای اینکه بتونه یک محیط کاملا کاربر پسند رو ایجاد کنه، ابزارهای پیشرفته ای رو برای طراحی و ساخت ایتم های سه بعدی در اختیار کاربران قرار داده. به این ترتیب کاربران این امکان رو دارن تا با استفاده از این ابزارها به سادگی بازی ها و دارایی های مختلف درون بازی رو به وجود بیارن. بنابراین وجود این ابزارها هم به توسعه بازی کمک می کنه و هم به افراد امکان ایجاد دارایی های مختلف و کسب درآمد از فروش اون ها رو میده.در اینجا بهتون پیشنهاد میکنیم مقاله  5 بازی آینده دار در NFT رو هم مطالعه کنین تا اطلاعات بیشتری در مورد بازیهای متاورسی داشته باشین.

بنیانگذاران ارز دیجیتال SAND:

ارز دیجیتال سند باکس

در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال SAND چیست؟ به معرفی بنیانگذاران ارز دیجیتال سند باکس بپردازیم. پروژه ارز دیجیتال سند باکس در سال 2018 راه اندازی شد و تا به امروز در حال توسعه هست. همچنین تیم توسعه دهنده بازی سند باکس سابقه زیاد و موفقی در صنعت بازی داره. علاوه بر این، تیم سند باکس در سال 2001 یک شرکت بازی سازی موبایلی به اسم Pixowl Inc رو تاسیس کرده و در سال 2021 شرکت Pixowl اولین بازی خودش رو به اسم The Sandbox معرفی کرد، چند سال بعد نیز دومین بازی این شرکت به اسم The Sandbox Evolution به وجود اومد.

آرتور مادرید مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران پلتفرم Pixowl.Inc هست و در حال حاضر یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت Animoca Brands هست. او یک کارآفرین قدیمی در زمینه بازی های اجتماعی و مشاور بسیاری از استارت آپ های بازی، رسانه های اجتماعی و نرم افزار هست. او در سال 2000 در رشته اقتصاد از دانشگاه پاریس دوفین فارغ التحصیل شد و کار حرفه ای مادرید به عنوان مشاور در Eurogroup Consulting فرانسه آغاز شد و روحیه کار آفرینی خودش رو پیدا کرد.

 همچنین یکی دیگه از بنیانگذاران ارز دیجیتال سند باکس، شخصی به نام سباستین بورگت هست. او نیز مدیر اجرایی و یکی از بنیانگذاران شرکت Pixowl.Inc هست. سباستین بورگت دارای مدرک مهندسی علوم کامپیوتر از دانشگاه Telecom SudParis، یکی از پیشروترین دانشکده های مهندسی در زمینه IT در کشور فرانسه هست. همچنین در حال حاضر او یک تیم بین المللی با 45 عضو رو مدیریت می کنه که به پروژه سند باکس اختصاص داره. علاوه بر این، در سال 2020 نیز او رئیس اتحادیه بازی های بلاک چین بود.

ویژگی های ارز دیجیتال سند باکس:

ارز دیجیتال سند باکس

با گسترش بازار ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال متنوعی وارد این بازار شدن و هر کدوم به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد خود، از همدیگه متمایز می شن. ارز دیجیتال سنک باکس نیز ویژگی های خاص خودش رو داره که باعث منحصر به فرد شدنش میشه.

به همین منظور ما در این بخش از مقاله ارز دیجیتال SAND چیست؟ به بررسی ویژگی های ارز دیجیتال سند می پردازیم. پروتکل سند باکس یک پلتفرم منحصر به فردی هست، چون فناوری بلاک چین رو به دنیای بازی معرفی می کنه. همچنین وقتی از حرف از پذیرش فناوری بلاک چین میشه، صنعت بازی، یک بازار بزرگ، توسعه یافته و دست نخورده هست.

با ایجاد جهانی که در اون گیمرها می تونن دارایی های مبتنی بر بلاک چین رو ایجاد و به دست بیارن، ارز دیجیتال سند باکس قصد داره بازار رو متحول کنه و در بازار جهانی بازی جایگاهی برای خودش به وجود بیاره. همچنین با تمرکز بر محتوای تولید شده توسط کاربر، ارز دیجیتال سند باکس امکاناتی رو فراهم می کنه که در توسعه بیشتر پلتفرم کمک می کنه.

علاوه بر این، معرفی توکن SAND، بازی سنک باکس حکمرانی غیر متمرکز رو ترویج می کنه و به کاربران اجازه میده تا نظرات و ایده های خودشون رو در مورد توسعه پروژه به اشتراک بذارن. به لطف فناوری در حال تکامل نیز، حکمرانی غیر متمرکز در پروژه های مبتنی بر بلاک چین به یک امر ضروری تبدیل شده.
ارز دیجیتال سند باکس از نظر امنیتی نیز در جایگاه مطلوبی قرار داره. به این دلیل که ارز SAND بر بستر شبکه اتریوم فعالیت می کنه، پس میشه فاکتورهای امنیتی شبکه اتریوم رو به اون نسبت داد.

اتریوم نیز برای تایید تراکنش های خود از الگوریتم اثبات سهام بهره می بره. یعنی تایید کننده های این شبکه، کاربران عمده اون هستن. این در حالی هست که برخی دیگه از ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین برای تایید تراکنش ها از الگوریتم اثبات کار استفاده می کنه که به تجهیزات زیادی نیاز داره. در هر صورت، ارز SAND یک توکن ایمن به حساب میاد.

مزیت های ارز سند SAND

ارز سند (SAND) ارز دیجیتالی جدیدی است که برای تجارت الکترونیکی و جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های ارز سند، امنیت بالای آن است. این ارز بر پایه فناوری بلاکچین ساخته شده است که به طور مداوم تغییرات و تراکنش‌های ثبت شده را در یک سیستم پایدار نگه می‌دارد. این به معنای این است که هیچ کس نمی‌تواند به طور غیرمجاز به اطلاعات مالی شما دسترسی پیدا کند. علاوه بر این، از آنجا که ارز سند بر پایه فناوری بلاکچین است، تراکنش‌ها بسیار سریع و بدون واسطه انجام می‌شوند. این به شما امکان می‌دهد که به راحتی و به صورت مستقیم با تجار و فروشندگان در سراسر جهان همکاری کنید. همچنین، ارز سند قابلیت تجزیه و تحلیل دقیق تراکنش‌های مالی را فراهم می‌کند و از شفافیت بالایی برخوردار است. این به شما اعتماد بیشتری در تراکنش‌های مالی و قدرت بیشتری در کنترل دارایی‌های خود می‌دهد. در نهایت، ارز سند به عنوان یک ارز دیجیتال به شما امکان می‌دهد تا بدون هزینه و نیاز به تبدیل ارز، به سادگی و به صورت آنلاین در تجارت الکترونیکی شرکت کنید.

نحوه کار ارز دیجیتال SAND:

نحوه کار ارز دیجیتال سند باکس

نوبه این رسیده تا در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال SAND چیست؟ به بررسی نحوه کار پروتکل سند باکس بپردازیم. ارز دیجیتال سند باکس در حال حاضر، بیشتر به عنوان یک توکن درون برنامه ای مطرح هست. به طوری که میشه در محیط سند باکس از ارز دیجیتال SAND برای خرید و فروش عناصر داخل برنامه استفاده کرد.

ولی این مفهوم با تحقق جهان متاروس می تونه کاربردهای بیشتری داشته باشه. همچنین در قسمت امنیت اطلاعات مجازی و آزمایشی امنیت کدهای برنامه نویسی هم نقش موثری ایفا می کنه. علاوه بر این، پروتکل سند باکس رو میشه یک متاورس دیجیتال با فرصت های بی نهایت توصیف کرد، در این بازی میشه بدون نیاز به دانش بلاک چین یا مهارت برنامه نویسی، جهان های مجازی دلخواه خود رو به وجود آورد. به عبارتی در بازی سند باکس میشه به کمک ابزار واکس ادیت، دارایی های مجازی درون برنامه ای، جهان های مجازی، بازی ها و حتی اقتصادهای مطلوب خود رو طراحی کرد و ساخت و سپس از اون ها درآمد زایی کرد.

پروتکل سند باکس یک ساختار توکنومیک جالب رو برای ارز دیجیتال SAND ایجاد کرده. به این ترتیب 5 درصد از ارزش تراکنش های ارز دیجیتال SAND در قالب کارمزد دریافت میشه.

سپس درآمد ناشی از دریافت کارمزدها به صورت 50-50 تقسیم میشه. نیمی از این درآمد هم به بنیاد بازی سند باکس تعلق می گیره. این بنیاد نیز متشکل از جامعه ای از فعالان بلاک چین هست که با ارائه کمک های مالی به پروژه های آینده دار، بر رشد زیست بوم و توسعه بازی سند باکس متمرکز شدن.

در درون پروتکل سند باکس، بازار محلی هست که در اون امکان خرید و فروش توکن های مختلف دارایی وجود داره. طراحان در وکس ادیت می تونن وکسل های خود رو به بازار اضافی کنند که با این کار وکسل ها تبدیل به توکن های غیر قابل تعویض یا NFT میشن. همچنین وجود این بازار، امکان ایجاد سیستم اقتصادی رو برای محیط بازی سند باکس فراهم می کنه. با این کار،، هنرمندان نیز با فضای بلاک چین و قابلیت های اون آشنا میشن.

توکن SAND چیست؟

ارز دیجیتال سند باکس چیست

همونطور که گفتیم توکن بومی پلتفرم سند باکس، توکن SAND هست. در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال SAND چیست؟ به بررسی توکن سند می پردازیم. سند یه نوع توکن با استاندارد ERC20 هست که در شبکه اتریوم ساخته شده. این کریپتوکارنسی توکن کاربردی اصلی پروتکل سند باکس هست و در کنار اون نقش حاکمیتی رو در سازمان خودگردان غیر متمرکز DAO اون بر عهده داره.

همچنین توکن SAND برای خرید و فروش توکن های غیر قابل معاوضه موجود در پروتکل سند باکس مثل زمین ها و دارایی ها به کار گرفته میشه. به این ترتیب با نگهداری و قفل این ارزها میشه در مدیریت متاورس نیز نقش آفرینی کرد.

یکی از کاربردهای توکن SAND در بازی سند باکس هست. اگر چه بسیاری از بازی های موجود در پروتکل سند باکس رایگان هست، ولی برخی از بازی ها توسط سازندگان به گونه ای طراحی شده که در اون برای شروع بازی نیاز به پرداخت مبلغ بسیار کمی توکن SAND از طرف کاربر هست.

در مقابل نوع دیگه ای از بازی ها نیز هستن که کاربران می تونن با شرکت در اون ها و موفقیت در بازی، از پلتفرم پاداش به دست بیارن که این نوع پاداش نیز از نوع توکن SAND هست. بنابراین با استفاده از توکن سند میشه از هرمندان و طراحان برای اجرای ایده های خود کمک گرفت. همچنین افراد می تونن در مسابقاتی که به میزان زمین خود برگزار می کنند، به شرکت کننده ها پاداش میدن.

گیمرها برای انجام بازی سند باکس، خرید تجهیزات و شخصی سازی آواتارهای خود رو باید به صورت توکن سند بپردازن. سازندگان نیز برای دستیابی به ASSETS و LANDS از طریق شرط بندی، به پرداخت توکن سند نیاز دارن. همچنین دارندگان توکن سند می تونند در تصمیم گیری های مربوط به پروتکل سند باکس مشارکت داشته باشن. علاوه بر این، توکن سند این امکان رو فراهم می کنه تا شما با سرمایه گذاری روی LANDS، سهام هایی رو که خریداری می کنین، درآمد غیر فعال به دست بیارین.

بررسی قیمت و آینده SANDBOX

ارز متاورس سندباکس چیست؟ | بررسی قیمت و آینده سندباکس

یکی از معیارهایی که سرمایه گذاران و معامله گران بازار ارزهای دیجیتال و به خصوص سرمایه گذاران ارز دیجیتال سند باکس بهش توجه زیادی دارن، بررسی قیمت و اینده سند باکس هست. به همین منظور ما در این بخش از مقاله ارز دیجیتال سند باکس چیست؟

به بررسی قیمت و اینده سند باکس می پردازیم. بازار ارزهای دیجیتال همواره همراه با نوسان های قیمتی زیادی هست و همین امر پیش بینی قیمت و آینده SAND رو به کار سختی تبدیل کرده. همچنین باید برای پیش بینی قیمت و آینده سند باکس، باید عوامل زیادی رو مثل وضعیت اقتصادی کشورها، اخبارها و رسانه ها، میزان تقاضا برای خرید و اهداف تیم پروژه ارز دیجیتال سند باکس رو زیر نظر داشته باشیم. 

همونطور که در وایت پیپر این ارز دیجیتال بیان شده، هدف حیاتی پروتکل Sandbox، ایجاد انقلابی در فضای بازی یا گیمینگ و فناوری مبتنی بر بلاک چین هست. از اونجایی که بازار و فضای گیمینگ NFT در سال های اخیر با رویدادهای امیدوارکننده همراه هست،

به نظر می رسه آینده سند باکس واقعا درخشان باشه و نقطه عطف جدیدی در راهه و اگه پروتکل Sandbox با موفقیت به روز رسانی های برنامه ریزی شده رو طبق وایت پیپر خود به دست بیاره، می تونیم انتظار داشته باشیم تا اینده SAND درخشان بشه. با این حال لازمه تا قبل از سرمایه گذاری، همه اطلاعات و تحقیق های لازم رو در مورد این ارز دیجیتال انجام بدین.

در بازی سند باکس، به لطف فناوری بلاک چین و اصول خلاقانه دانش علوم کامپیوتر، همه محتوای خلق شده در بستر بازی به خود کاربر و مالک اون تعلق داره و نه شرکت های بازی سازی متمرکز. همچنین در بازی سند باکس برخلاف بقیه بازی های متمرکز دیگه، هیچ نهاد و شرکتی کنترلی بر داد و ستد دارایی های مجازی کاربران نداره. علاوه بر این، طبق ویژگی ها و کاربردهایی که برای پروتکل Sandbox نام بردیم، انتظار میره تا در اینده میزان تقاضا برای خرید ارز دیجیتال سند باکس بیشتر بشه و شاهد درخشانی آینده SAND باشیم.

به عبارتی دیگه، ارز سند یکی از ارز هایی هستش که برای بازی سازی خلق شده و در حال حاضر هم از ارز های مطرح پروژه متاورس به حساب میاد. ارز متاورس SANDBOX در مجموع 2.2 میلیارد دلار ارزش بازار داره و با سهم 0.07 درصدی از بازار ارز های دیجیتال در رتبه 71 مارکت قرار می گیره. حجم معاملات روزانه این رمز ارز قابل توجهه و بالغ بر 800 میلیون دلار برآورد میشه.

اوج قیمت سندباکس رو در نوامبر 2021 شاهد بودیم که هر واحد به 3.4  دلار رسید. در حال حاضر که این مقاله نگارش میشه قیمت SANDBOX حدودا 25 درصد پایین تر از سقف قیمتی خودش روی عدد 2.5 دلار هستش. در یک ماه اخیر ارز متاورس SAND عملکرد بسیار عالی داشته و با رشد 218 درصدی، سود خیلی خوبی رو عاید سرمایه گذار هاش کرده.

در مورد آینده سندباکس هم اگر بخوایم اظهار نظر کنیم، باید به این نکته توجه داشته باشیم که آینده SAND و کلا ارز های دیجیتال متاورسی وابستگی داره به آینده بازی های آنلاین بلاکچینی و پروژه متاورس. به عبارتی هر مقدار، بازی ها و پلتفرم های گیمینگ مبتنی بر بلاکچین رشد کنن، هر مقدار پروژه متاورس و واقعیت مجازی فراگیر تر بشه، به همون مقدار هم رمز ارز های متاورسی و بازی آنلاین مثل ارز متاورس SANDBOX رشد خواهد کرد.

با توجه به روند رو به پیشرفت بازی سازی انلاین مبتنی بر بلاکچین و سرمایه گذاری های در پروژه متاورس، پیش بینی می کنیم آینده سندباکس درخشان باشه و در آینده بیش از پیش مورد توجه قرار بگیره. اگر شما هم نسبت به آینده SAND خوش بین هستین و برای سرمایه گذاری قصد خرید سندباکس رو دارین، باید بگم که اخبار و فاکتور های بنیادی این ارز رو بررسی کنین و پیگیر روند توسعه و پیشرفت متاورس و پروژه های واقعیت افزوده باشید. چرا که پیشرفت در این حوزه ها برابره با رشد و پیشرفت ارز هایی مثل ارز متاورس SAND . در ادامه آموزش نحوه خرید SANDBOX رو ارائه خواهیم داد.

آموزش خرید SAND

همونطور که می دونید بخش اعظم معاملات ارز های دیجیتال، در بستر صرافی های آنلاین ارز دیجیتال انجام میشه. در مورد ارز متاورس SAND، بیش از 50 درصد معاملاتش در بستر صرافی بایننس هستش. صرافی ارز دیجیتال بایننس، بزرگ ترین و معروف ترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال هستش که متاسفانه به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمیده. البته سابقا کاربران ایرانی با هویت سازی مجازی و استفاده از آی پی کشور های دیگه به وسیله VPN و VPS در این صرافی فعالیت می کردن که با اجباری شدن احراز هویت همه کاربران، دیگه امکان پذیر نیست.

صرافی های خارجی دیگه هم هستن که خدمات محدودی به کاربران ایرانی ارائه میدن ولی باید در نظر بگیریم که بسیار محتمل هستش که اونا هم رویه مشابهی رو در پیش بگیرن و ریسک مسدود شدن حساب کاربری و بلوکه شدن دارایی ها وجود داره. خوشبختانه در چند سال اخیر صرافی های ایرانی پیشرفت قابل توجهی داشتن و در حال حاضر خدمات خوبی ارائه میدن و ارز های محبوب و پرطرفدار بازار رو پشتیبانی می کنن.

از طرفی مشکلات و دردسر های صرافی های خارجی مثل زبان، رابط کاربری، پشتیبانی و مسائل حقوقی رو ندارن. صرافی های ایرانی زیر چتر پلیس فتا هستن و در صورت بروز مشکل یا مسئله ای امکان پیگیری قانونی وجود داره و معمولا رابط کاربری ساده تری دارن و همه افراد با هر سطح از دانش و مهارت می تونن ازشون استفاده کنن.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس با 5 سال سابقه در ارائه پلتفرم های معاملاتی ارز دیجیتال، یکی از باسابقه ترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی هستش. ایران بایننس ارز متاورس سندباکس و بیش از 500 ارز مختلف دیگه رو پشتیبانی می کنه و امکانات خرید و فروششون رو فراهم کرده. پشتیبانی 24 ساعته ایران بایننس هم پاسخگو سوالات و مشکلات کاربران هستش. برای اطلاع از قیمت لحظه ای و خرید SANDBOX هم می تونید در صرافی ایران بایننس اقدام کنید. فرآیند ثبت نام بسیار کوتاهه و در اسرع وقت پروسه احراز هویت انجام میشه و به کاربر اجازه معامله و خرید و فروش داده خواهد شد.

کیف پول ارز دیجیتال سند باکس:

کیف پول ارز دیجیتال سند باکس:

بعد از به دست آوردن اطلاعاتی در مورد اینکه ارز سند SAND چیست؟ و بررسی قیمت و آینده سند باکس، احتمالا قصد سرمایه گذاری و خرید SAND رو داشته باشین. ولی بهتره قبل از اینکه اقدام به سررمایه گذاری و خرید سند باکس کنین، با کیف پول ارز دیجیتال سند باکس آشنا بشین تا در ذخیره و نگهداری از ارز دیجیتال SAND دچار مشکل نشین.

به همین منظور ما در این بخش از مقاله ارز دیجیتال سند باکس چیست؟ به بررسی و معرفی کیف پول ارز دیجیتال سند باکس می پردازیم. همونطور که گفتیم آینده سند باکس دخشانه و افراد زیادی روی این ارز دیجیتال سرمایه گذاری می کنند.

یکی از دغدغه های اصلی سرمایه گذاران و خریداران ارز دیجیتال سند باکس، روش نگهداری و ذخیره ارز دیجیتال هست. در حال حاضر روش های مختلفی برای ذخیره این ارز دیجیتال وجود داره که از جمله از این روش ها میشه به کیف پول سخت افزاری، آنلاین و کیف پول های نرم افزاری اشاره کرد. کیف پول های سخت افزاری نمونه هایی از والت های دیجیتالی هستن که به دلیل اینکه به صورت آفلاین کار می کنند، سطح امنیتی بالایی دارن، ولی به خاطر اینکه هزینه بالایی دارن، زیاد مورد استقبال قرار نمی گیرن.

در مقابل کیف پول های نرم افزاری نیز وجود دارن که به دلیل سطح امنیتی خوب و کارایی راحت، مورد استفاده سرمایه گذاران و معامله گران بازار ارزهای دیجیتال قرار می گیرن. این والت ها به صورت آنلاین فعالیت دارن و کلیدهای خصوصی شما به صورت آنلاین در این والت ذخیره میشن و هیچ کسی به غیر از شما به کلیدهای خصوصی شما دسترسی ندارن. همچنین کیف پول های نرم افزاری برای کسانی مناسب هست که تعداد کمی ارز دیجیتال سند باکس در اختیار دارن، ولی اگه ارز دیجیتال سند باکس زیادی دارین، پیشنهاد میشه از والت های سخت افزاری استفاده کنین.

کیف پول نرم افزاری تراست ولت (Trust Wallet):

Trust Wallet

یکی از انواع کیف پول ارز سند SAND، والت نرم افزاری تراست ولت هست. Trust Wallet یک کیف پول نرم افزاری هست که توسط کمپانی قدرتمند Six Days LLC در سال 2017 طراحی و به وجود اومده. تراست ولت با داشتن سطح امنیتی بالا و محبوبیت زیاد در بین سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال، در سال 2018 توسط صرافی بایننس خریداری شد و به عنوان کیف پول رسمی این شرکت محسوب میشه.

این والت از ارزهای دیجیتال بی شماری پشتیبانی می کنه و شما به راحتی می تونین خرید و فروش ارزهای خودتون رو در این والت انجام بدین. همچنین تراست ولت برای ذخیره، ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال طراحی شده. علاوه بر این، تراست ولت از همه ارزهای دیجیتال، توکن های ERC20 و ERC223 نیز پشتیبانی می کنه.

کیف پول تراست ولت قابل نصب بر روی سیستم عامل های اندروید و ios هست. این والت کاربری راحتی داره و شما به رایگان می تونین از بیشتر بخش های این نرم افزار استفاده کنین.

همچنین کارایی ساده این برنامه باعث محبوبیت کیف پول تراست ولت میان کاربران شده. همچنین کیف پول Trust Wallet به صورت غیر امانی هست و کلیدهای خصوصی کیف پولتون در جایی ذخیره نمیشه. این کلیدها فقط در گوشی خودتون ذخیره میشه و امنیت بسیار بالایی رو در اختیار شما قرار میده. مقاله آموزش نصب و استفاده از تراست ولت در سایت ایران بایننس وجود داره و می تونین در صورت لزوم این مقاله رو مطالعه کنین.

کیف پول نرم افزاری متامسک (MetaMask):

MetaMask

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال SAND، والت نرم افزاری متامسک هست. MetaMask یکی از کیف پول های دیجیتالی هست که برای سیستم عامل های متفاوت مثل ios و همچنین اندروید نیز موجود هست.

این والت مثل پلی در بین مرورگرهای معمولی و بلاک چین اتریوم نیز عمل می کنه. بلاک چین اتریوم نیز شبکه ای هست که همه کاربران می تونن رمز ارزهای خودشون رو در اون به وجود بیارن. همونطور که گفتیم، اولین قدم برای خرید ارزها و رمز ارزها انتخاب والت مناسب هست. میشه کفت که متامسک برای افرادی که به دنبال تراکنش های مربوط به توکن های ERC20 هستن، مناسبه و پیشنهاد خوبی برای اون ها و ارز اتریوم هست.

کیف پول متامسک همچنین یک کیف پول متن باز هست. یعنی همه کدهای اون آنلاین هست و دسترسی به اون ها رایگان هست. البته باید بدونین که یک والت متن باز می تونه توسط کاربران و جامعه نقد وبررسی و به روز رسانی میشه.

از همین رو کیف پول متامسک دارای سیستمی با قابلیت بهبود مستمر هست. علاوه بر این، متامسک دارای رابط کاربری ساده هست و بعد از نصب متوجه مراحل راحت اون میشین. متامسک سطح امنیت بالایی داره و تاکنون هیچ وقت مورد هک قرار نگرفته و می تونین با خیال راحت ارز دیجیتال سند باکس و سایر ارزهای دیجیتال مبتنی بر شبکه ERC20 رو در این والت ذخیره و نگهداری کنین.

کیف پول نرم افزاری اتمیک ولت (Atomic Wallet):

Atomic Wallet

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال SAND، والت نرم افزاری اتمیک ولت هست. Atomic Wallet یکی از کاربردی ترین والت های نرم افزاری برایی نگهداری از ارزهای دیجیتال هست و از ویژگی های بارز اتمیک میشه به کارایی و سادگی اون اشاره کرد. همچنین اتمیک ولت جوری طراحی شده که هر کاربری با هر سطحی طراحی شده که هر کاربری با هر سطحی از آشنایی با دنیای ارزهای دیجیتال بتونه از اون استفاده کرد.

علاوه بر این، Atomic Wallet یک کیف پول رایگان هست، ولی برخی از امکانات اون کارمزد داره. در این والت میشه بیش از 300 کوین و توکن دیجیتال رو ذخیره کرد. همچنین می تونین برای بهره مندی از بخشی از قابلیت های این کیف پول، از توکن Atomic Wallet Coin استفاده کنین.

اتمیک ولت در عین حال یک صرافی غیر متمرکز با اقدامات امنیتی بالا، بسیار پیشرفته و رابط کاربری مناسب برای سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال به شمار میره. همچنین اتمیک ولت، خدماتی مثل راحت کردن مبادله بیش از 60 دارایی دیجیتال، دارایی های سهامی و ارزهای فیات از 18 بازار جهانی رو ارائه میده.

علاوه بر این، هدف اصلی اتمیک ولت ایجاد یک قلمرو قوی و چند وجهی برای توسعه هر چه بیشتر ارزهای دیجیتال هست. کیف پول Atomic Wallet از کارت های بانکی ارز فیات کاربران برای خرید توکن های رمزنگاری مثل اتریوم، بیت کوین و لایت کوین پشتیبانی می کنه. برای استفاده از این والت می تونین اتمیک ولت رو برای گوشی های با سیستم عامل اندروید و IOS نصب کنین.

سخن پایانی

ما اطلاعات کاملی را در مورد ارز سند SAND چیست؟ در این مقاله ذکر کردیم. همانطور که میدانید پروژه متاورس وخرید زمین در متاورس و همچنین واقعیت مجازی اون با مطرح شدن شرکت فیس بوک (البته فیس بوک سابق) به عنوان یک شرکت متاورسی، بار دیگه بر زبون ها افتاد و توجه ها رو به خودش جلب کرد. با سرمایه گذاری کلانی که غول های فناوری مثل فیس بوک، مایکروسافت و اپل روی متاورس انجام میدن، انتظار میره که در آینده شاهد پیشرفت چشمگیری در این مدل پروژه های واقعیت مجازی باشیم.

از اونجایی که اقتصاد دنیای متاورس هم دیجیتالی خواهد بود و ارز های دیجیتال ستون فقرات این پلتفرم ها خواهند بود، جا داره که با یک دید بلند مدت ارز های متاورسی رو زیرنظر داشته باشیم و با شناسایی ارز های با پتانسیل بالا، اقدام به سرمایه گذاری در این حوزه آینده دار کنیم.

از نظر ما آینده SAND و بقیه ارز های متاورسی روشنه و گزینه خوبی برای سرمایه گذاری می تونن باشن. شما هم اگر قصد خرید SAND به عنوان سرمایه گذاری رو دارید می تونید از پلتفرم صرافی ایران بایننس استفاده کنید و یک خرید سریع و مطمئن داشته باشید.


نظرات کاربران در مورد ارز سند SAND چیست؟ (معرفی کامل ارز دیجیتال سندباکس)
  • بابیبی دوج کوین وسندباکس دراینده پولدارشید بقیه رو ولش کنید

سوال امنیتی :6+68 = ?