دو پیش بینی قیمت احتمالی برای سولانا(SOL)

1402/05/22
دو پیش بینی قیمت احتمالی برای سولانا(SOL)

دو پیش بینی قیمت احتمالی برای سولانا؛ رشد 90 درصدی یا ریزش 36 درصدی؟! آیا دوست دارین تا اطلاعاتی در این زمینه به دست بیارین؟ آیا می دونین ارز دیجیتال سولانا چیست؟ چجوری میشه قیمت سولانا رو پیش بینی کرد؟ به نظر شما قیمت سولانا بالا میره یا پایین؟

همونطور که می دونین، قیمت سولانا(SOL) بعد از رسیدن به بالاترین سطح سالانه خودش در ماه جولای، ریزش قابل توجهی رو تجربه کرد و هم اکنون در زیر سطح مقاومت افقی 27 دلاری خرید و فروش میشه. عکس العمل سولانا در این ناحیه مهم هست که آیا روند آینده قیمت، صعودی یا نزولی میشه. در تایم فریم هفتگی، ارز دیجیتال سولانا(Solana) از یه خط روند مفاومت نزولی بلند مدت در ماه فعلی خارج شد. با این وجود، نتونست سطح مقاومت افقی 27 دلاری رو بشکونه که هم اکنون به عنوان یه ناحیه مقاومتی معتبر عمل می کنه.

توجه داشته باشین که پایداری روند صعودی ارز دیجیتال سولانا فقط وقتی تایید میشه که رمز ارز SOL بتونه بالای این سطح مقاومتی بسته بشه. همچنین شاخص قدرت نسبی یا RSI هفتگی به سمت صعودی متمایل هست، ولی هنوز به بالای خط میانگین 50 حرکت نکرده که نشون دهنده اصلاح جزئی احتمالی در آینده ای نزدیک هست. شما باید به درستی تحلیل های خودتون رو انجام بدین و قیمت سولانا رو پیش بینی کنین.

روند روزانه ارز دیجیتال سولانا(SOL) به دلیل عدم توانایی در ادامه رشد که باعث شد قیمت سولانا به زیر سطح مقاومت 27 دلاری ریزش کنه، نزولی هست. این نوع ناتوانی قیمت بیشتر مواقع نزولی در نظر گرفته میشه و می تونه ریزش چشمگیری رو به همراه داشته باشه. قیمت سولانا از 22.23 دلار به 24 دلار رسید، ولی همچنان زیر مجدوده 27 دلار باقی مونده. در تایم فریم روزانه، تکلیف شاخص RSI نامشخص هست و در بالا و پایین تر از خط میانگین 50 حرکت می کنه.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد دو پیش بینی قیمت احتمالی برای سولانا(SOL)
سوال امنیتی :6+56 = ?