آیا راجر ور دوباره از بیت کوین پشتیبانی می کند؟

1403/01/09
آیا راجر ور دوباره از بیت کوین پشتیبانی می کند؟

اگر بیت کوین همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد، راجر ور دوباره از بیت کوین پشتیبانی می کند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال بیت کوین را دارید، باید وضعیت این ارز را آنالیز کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را شناسایی کنید.
توجه داشته باشید که راجر ور یکی از پر سروصداترین و مهم ترین چهره های پذیرش بیت کوین در سراسر دنیا در روزهای اولیه بود. این سرمایه گذار و کارآفرین معروف در مصاحبه ای در پادکست تصاحب بیت کوین در تاریخ 27 مارس ظاهر شد. در میان موضوعات مختلف، راجر ور با ولاد کاستا در مورد تولد 40 سالگی راس اولبریخت، افکار او در مورد ارزهای رمزنگاری شده و اینکه چه چیزی باعث می شود او به طور جدی از بیت کوین حمایت کند بحث کرد.
به طور خاص، او توضیح می دهد که باید ببیند بیت کوین بتواند آزادی اقتصادی بیشتری را برای دنیا فراهم کند. با این حال، راجر ور فکر نمی کند که در هفت سال گذشته چنین بوده است. علاوه بر این، راجر ور توضیح داد که دنیای ارزهای دیجیتال شاهد حرکت از Monero به بیت کوین در تاریک نت بوده است. به گفته او، این به دلیل ویژگی های حریم خصوصی مونرو است که به قول ور به آزادی اقتصادی بیشتر دنیا کمک می کند. اگر قصد ترید در ارزهای دیجیتال را دارید، بیت کوین گزینه مناسبی برای شما است.
Bitcoin Jesus که مورد استقبال سرمایه گذاران زیادی قرار گرفته بود، در سال 2017 از پشتیبانی از سرمایه ای ترین نسخه بیت کوین کنار رفت. راجر ور در آن زمان یکی از حامیان اصلی جایگزین بیت کوین کش بود. هدف BCH این است که یک رسانه کارآمد برای مبادله باشد. علاوه بر اینکه یک ذخیره قوی از ارزش است، به عنوان روایتی که در حال حاضر به عنوان بیت کوین می شناسیم.
جالب اینجاست که راجر ور در مورد کتاب جدیدی که با استیو پترسون عرضه می کند، صحبت کرد و اکنون در آمازون پیش فروش می شود. این کتاب تاریخچه پنهان بیت کوین نام دارد و قبلا رتبه اول را برای انتشارات جدید در تکنولوژی و مرجع عمومی داشته است. همچنین امکان پرداخت هزینه کتاب با استفاده از BCH وجود دارد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد آیا راجر ور دوباره از بیت کوین پشتیبانی می کند؟
سوال امنیتی :2+32 = ?