چرا میم کوین بایدن به ارزش بازار 250 میلیون دلاری رسید؟

1403/01/08

میم کوین بایدن به ارزش بازار 250 میلیون دلار رسیده است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا میم کوین بایدن(Boden) مورد استقبال بسیاری از سرمایه گذاران قرار گرفته است؟ آیا این میم کوین می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد؟
امروزه افراد زیادی در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کنند تا از افزایش و کاهش قیمت رمز ارزها سود به دست آورند. شما نیز می توانید با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال، توکن های مورد نظر خودتان را معامله کنید. رمزارزهای زیادی در بازار وجود دارند که شما می توانید آنها را ترید کنید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد میم کوین بایدن برای شما ارائه کنیم و به بررسی رسیدن ارزش بازار Boden به 250 میلیون دلار بپردازیم.

آشنایی با میم کوین جو بایدن(Boden)

میم کوین BODEN یکی از میم کوین های رئیس جمهور آمریکا است که به تازگی عرضه بازار ارزهای دیجیتال شده و از محبوبیت زیادی برخوردار است. این میم کوین در حال حاضر به عنوان ارز دیجیتال رتبه 247 بر اساس ارزش بازار رتبه بندی شده است. این ارز اکنون با قیمت 0.37 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 13.13 درصد افزایش یافته است. 99.99 درصد از عرضه این توکن اکنون در حال گردش است. جو بایدن در حال حاضر در 3 صرافی ارز دیجیتال با حجم معاملاتی 24 ساعته معامله می شود.
جالب است بدانید، توکن های BODEN را می توان در صرافی های ارز دیجیتال غیرمتمرکز معامله کرد. محبوب ترین صرافی برای خرید و فروش میم کوین بایدن، Raydium است که فعال ترین جفت معاملاتی BODEN/SOL در 24 ساعت گذشته حجم معاملاتی 3.514.097 دلاری داشته است. تحلیلگران و کارشناسان بازار نسبت به آینده توکن های جو بایدن خوش بین نیستند. بسیاری از کارشناسان معقتد هستند که این توکن ها به زودی نابود می شوند و قیمت آنها به شدت پایین می آید. بنابراین، اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، سعی کنید تا از این میم کوین ها دوری کنید تا محتمل ضررهای بزرگی نشوید.

رسیدن ارزش بازار Boden به 250 میلیون دلار

توجه داشته باشید که توکن BODEN یک تقلید میم کوین سولانا از جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده از 25 مارس با افزایش 54 درصدی در 24 ساعت گذشته از ارزش بازار 250 میلیون دلار فراتر رفت. این میم کوین تنها در صرافی غیرمتمرکز سولانا به اسم Raydium موجود است و هنوز در هیچ صرافی ارز دیجیتال دیگری لیست نشده اس. توسعه دهندگان در سایت رسمی توکن بعد از راه اندازی آن در 9 مارس نوشتند که این توکن چهل و ششمین میم کوین شبکه سولانا است.
گریفسیس توضیح داد که احساس کمبود و تاکید بر به موقع بودن، میم کوین ها را به سمت ایجاد یک فوریت شدید در میان سرمایه گذاران سوق داده است. کارشناسان نوشتند که این فوریت که از طریق پیشنهادهای محدود، ایردراپ های انحصاری و حمایت چهره ها یا اکوسیستم های تاثیرگذار ایجاد می شود، سرمایه گذاران را وادار می کند تا خیلی سریع عمل کنند. ترس از دست دادن این فرصت های زودگذرف تصمیم گیری سریع را تحریک می کند و اطمینان می دهد که افراد مجبور هستند بدون تاخیر وارد کشتی شوند.
در 19 مارس، آناتولی یاکوونکو یکی از بنیانگذاران و توسعه دهندگان ارز دیجیتال سولانا(Solana) به سرمایه گذاران هشدار داد که این کار را انجام ندهند. در میان شور و شوق پیش فروش میم کوین های سولانا. بر اساس پلتفرم داده معاملاتی Birdeye بیش از 19 هزار توکن جدید سولانا با نوعی نقدینگی تنها در هفته گذشته راه اندازی شده است. از آن زمان کارشناسان هشدار داده اند تا به این میم کوین ها توجه داشته باشند. یکی از سوالات در مورد ارزهای دیجیتال این است که ارزهای دیجیتال چگونه کار می کنند؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد میم کوین بایدن برای شما ارائه کنیم و به بررسی رسیدن ارزش بازار Boden به 250 میلیون دلار بپردازیم. همانطور که گفته شد، میم کوین BODEN یکی از میم کوین های محبوب شبکه سولانا است که به عنوان توکن های اختصاص جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده شناخته می شوند. این توکن افزایش قابل توجهی را تجربه کرد و به ارزش بازار 250 میلیون دلاری رسید.

 


نظرات کاربران در مورد چرا میم کوین بایدن به ارزش بازار 250 میلیون دلاری رسید؟
سوال امنیتی :4+37 = ?