افزایش حدس و گمان ها بعد از افزایش 40 درصدی Toncoin

1403/01/06
افزایش حدس و گمان ها بعد از افزایش 40 درصدی Toncoin

حدس و گمان ها بعد از افزایش 40 درصدی توکن کوین(toncoin) افزایش یافت. رمز ارزهای مختلفی در بازار وجود دارند که شما می توانید با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال این توکن ها را خرید و فروش کنید. البته ابتدا باید رمز ارزهای آینده دار را شناسایی کنید.
توجه داشته باشید که توکن کوین(toncoin) اخیرا در یک روند صعودی قرار دارد که رشد آن دو رقمی شده و تقریبا 40 درصد افزایش یافته است. این روند صعودی همزمان با راه اندازی طرح لیگ باز بنیان تن است. این طرح برنامه ای برای تشویق کاربران در مشارکت در پروژه بلاک چین TON است. به عبارت دیگر، کاربران با این فناوری ارز دیجیتال تشویق می شوند تا در شبکه TON مشارکت داشته باشند.
قیمت توکن TON در حال حاضر 4.96 دلار است که در 23 مارس به بالاترین قیمت چرخه جدید 5.28 دلار رسیده است. این افزایش در بحبوحه رکود گسترده تر بازار ارزهای دیجیتال اصلی رخ می دهد و TON را به یک عملکرد برجسته تبدیل می کند. لیگ آزاد که در 20 مارس اعلام شد، وعده توزیع 30 میلیون توکن TON را به شرکت کنندگان داده است. این استخر پاداش قابل توجهی را در جامعه TON برانگیخته است و پروژه ها و کاربران جدید را به شبکه جذب می کند.
Awesome Oscillator ابزاری برای اندازه گیری روندها و حرکت بازار، یک سری نوار سبز را نشان می دهد که نشان دهنده افزایش احساسات صعودی است. علاه بر این، جریان پول روند صعودی داشته است که نشان دهنده جریان سالم نقدینگی است.
علاوه بر خوش بینی، پلتفرم پیش بینی ارز دیجیتال CoinCodex قیمت توکن TON را تا 29 مارس 6.45 دلار پیش بینی می کند که به معنی افزایش احتمالی 30 درصدی ظرف پنج روز آینده است. چشم انداز میان مدت toncoin نیز قوی به نظر می رسد، با افزایش 120 درصدی در سه ماهه گذشته.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد افزایش حدس و گمان ها بعد از افزایش 40 درصدی Toncoin
سوال امنیتی :4+45 = ?