3 توکن سولانا برای سرمایه گذاری در سال 2024

1403/01/06
3 توکن سولانا برای سرمایه گذاری در سال 2024

3 توکن برتر سولانا برای سرمایه گذاری در سال 2024. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، بهتر است وضعیت کلی بازار رمز ارزها را تجزیه و تحلیل کرده و ارزهای دیجیتال مستعد رشد را شناسایی کنید تا با انجام معاملات متعدد سود زیادی از بالا و پایین شدن قیمت ها به دست آورید.
توجه داشته باشید که اکوسیستم سولانا در سال 2024 مورد توجه قرار گرفت، چون سرمایه گذاران توجه خود را به توکن های جدیدی که در آنجا راه اندازی شده بودند، معطوف کردند. قسمتی از آن بعد از رونق چشمگیر سکه میم با استفاده از سولانا به عنوان زیرساخت لایه 1 برای معاملات میلیونر اتفاق افتاد. داده های مالی غیرمتمرکز از DefiLlama این رشد در اکوسیستم را نشان می دهد.
مجموع ارزش قفل شده در توکن های سولانا به 4.17 میلیارد دلار رسید که تقریبا سه برابر بیشتر از 1.53 میلیارد دلار TVL سال تا به امروز است. در مجموع، حجم روزانه ثبت شده توسط صرافی های غیرمتمرکز از 777 میلیون دلار به 900 میلیون دلار در مدت مشابه افزایش یافت. این نتیجه مستقیم افزایش فعالیت تجارت و سرمایه گذاری در میان بهترین سکه ها و پروتکل های اکوسیستم سولانا است. اگر قصد ترید در ارزهای دیجیتال را دارید، باید رمز ارزهای مستعد رشد را شناسایی کنید.
سرمایه گذاران بیش از سرمایه گذاری در توکن بومی SOL می توانند در معرض ده ها پروتکل نوآورانه اکوسیستم قرار گیرند. فینبولد سه مورد از بهترین پروژه ها و توکن های مربوط به آنها را که روی بلاک چین سولانا ساخته شده بودند، انتخاب کرد. از جمله از این توکن ها می توان به توکن ماریناد(MNDE)، توکن رایدیم(RAY) و توکن جوپیتر(JUP) اشاره کرد. بیشتر توکن های سولانا در Raydium معامله می شوند که شامل بهترین کوین های میم از اکوسیستم است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد 3 توکن سولانا برای سرمایه گذاری در سال 2024
سوال امنیتی :2+87 = ?