آیا ممکن است تقاضا برای ETF بیت کوین افزایش یابد؟

1403/01/05

به دنبال کاهش قیمت بیت کوین(BTC)، ممکن است تقاضا برای ETF بیت کوین افزایش یابد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ بیت کوین تا چه سطحی می تواند به افزایش قیمت خود ادامه دهد؟ چرا تحلیلگران نسبت به آینده بیت کوین  و خرید بیت کوین امیدوار هستند؟ مهم ترین نواحی حمایتی و مقاومتی بیت کوین کدام سطوح هستند؟
امروزه افراد زیادی در بازار ارز دیجیتال مشغول فعالیت هستند که این مسئله باعث می شود قیمت رمز ارزها مدام در حال نوسان باشد. ETF بیت کوین یکی از بحث های داغ در بازار کریپتو است که توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به سمت خود جلب کرده است. به نظر می رسد با کاهش قیمت بیت کوین، تقاضا برای ETF افزایش یابد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، چارت قیمت بیت کوین را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی احتمال افزایش تقاضا برای ETF بیت کوین بپردازیم.

تجزیه و تحلیل چارت قیمت بیت کوین(BTC)

ارز بیت کوین به عنوان اولین ارز رمزنگاری شده بازار شناخته می شود. تاریخچه عملکرد این ارز نشان داده است که می تواند رشد چشمگیری را تجربه کند و از این رو علاقه مندان به خرید و فروش ارز بیت کوین(BTC) بهتر است جدیدترین تحلیل ها و داده های قیمتی را در اختیار داشته باشند.
ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) بعد از یک رالی غول آسا اکنون مشغول اصلاح و کاهش قیمت است و آلت کوین های بازار نیز خیلی سریع از این حرکت جدید بیت کوین پیروی کرده اند. این اصلاح قیمت با توجه به سفارشات پر نشده در سطوح پایین تر، احتمال دارد که تا ناحیه 60 هزار دلاری ادامه داشته باشد. انتظار می رود در هفته پیش رو، عملکرد ETFهای بیت کوین بر سطح تقاضای خرید بیت کوین تاثیرگذار واقع شوند. اگر قدرت خریداران بیت کوین افزایش یابد، بیت کوین می تواند به راحتی از مقاومت های فعلی خود عبور کند و خودش را به سطوح بالاتری برساند. در غیر این صورت، به سمت حمایت های خود حرکت می کند و ممکن است یک اصلاح قیمتی را تجربه کند. تحلیلگران و کارشناسان بازار نسبت به آینده بیت کوین امیدوار هستند.

احتمال افزایش تقاضا برای ETF بیت کوین

توجه داشته باشید که یانگ جو خاطرنشان کرد که نهنگ های جدید بیت کوین دارای هزینه های زنجیره ای در حدود 56 هزار دلار هستند و انتظار می رود در صورت کاهش قیمت بیت کوین به این سطح، سرمایه قابل توجهی به بازار ETF بیت کوین سرازیر شود. کی یانگ جو، مدیر عامل CryptoQuant پیش بینی کرده است که در صورت کاهش بیشتر قیمت بیت کوین، در بازار صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین دوباره احیا خواهد شد.
نکته قابل توجه این است که یانگ جو در پستی در X در 22 مارس گفت که بیت کوین را شناسایی کرده است. حتی با ادامه کاهش قیمت بیت کوین، جریان های خالص ETF ممکن است افزایش یابد. مدیر عامل شرکت با استفاده از داده های روندهای جریان خالص تاریخی، خاطرنشان کرد که تقاضا برای ETF بیت کوین معمولا زمانی شروع می شود که ارز دیجیتال به سطوح پشتیبانی خاصی ردیابی می شود. طبق داده های شرکت تحلیلی، ETF های نقدی بیت کوین در چهار جلسه معاملاتی گذشته جریان های خالص منفی را ثبت کرده اند که مشخصه آن ادامه جریان های خروجی از ETF بیت کوین تراست و کاهش ورودی به سایر ETFهای بیت کوین است.
یانگ جو خاطرنشان کرد که نهنگ های جدید بیت کوین به ویژه خریداران ETF، مبنای هزینه زنجیره ای در حدود 56 هزار دلار دارند و او انتظار دارد در صورت کاهش بیت کوین به این سطح، جریان های قابل توجهی به ETFها از سر گرفته شود.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، چارت قیمت بیت کوین را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی احتمال افزایش تقاضا برای ETF بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که شما می توانید روی این ارز سرمایه گذاری کرده و سود زیادی به دست آورید. انتظار می رود با کاهش قیمت بیت کوین، تقاضا برای ETFهای بیت کوین افزایش یابد.

 


نظرات کاربران در مورد آیا ممکن است تقاضا برای ETF بیت کوین افزایش یابد؟
سوال امنیتی :1+60 = ?