آیا Ondo Finance به صندوق بلک راک اضافی می شود؟

1403/01/09

Ondo Finance به صندوق بلک راک اضافی می شود! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا صندوق BlackRock اخیرا توجه سرمایه گذاران را به سمت خوب جلب کرده است؟ آیا می خواهید با پروژه Ondo Finance آشنا شوید؟
بازار ارزهای دیجیتال یکی از جذاب ترین بازارهای مالی در دنیاست که شما می توانید با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال نسبت به خرید و فروش ارزها اقدام کنید. Ondo Finance یکی از پروژه های کریپتویی است که به نظر می رسد به صندوق بلک راک اضافی می شود. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد پروژه کریپتویی Ondo Finance برای شما ارائه کنیم و به بررسی اضافی شدن Ondo Finance به صندوق بلک راک بپردازیم.

آشنایی با پروژه Ondo Finance

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که پروژه Ondo Finance چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که Ondo Finance یکی از بهترین پروژه های کریپتویی است که اخیرا سروصدای زیادی به پا کرده و می خواهد به صندوق سرمایه گذاری BlackRock اضافی شود. پروژه کریپتویی Ondo در حال ساخت زیرساخت های مالی برای پویایی تراکنش ها و مبادلات مالی است.
جالب است بدانید، Ondo Finance نشان دهنده یک سرمایه گذاری پیشگام در حوزه مالی غیرمتمرکز است که ابزارهای مالی سنتی را با دنیای نوآورانه فناوری بلاک چین ادغام می کند. در هسته خود Ondo Finance یک پلتفرم طراحی شده است تا بازدهی دیفای را برای مخاطبان گسترده تری از جمله افرادی که ریسک پذیری های متفاوتی دارند، در دسترس قرار دهد. این کار را از طریق یک پروتکل بدون مجوز انجام می دهد که امکان ایجاد وام های با بازده ثابت و جدا شده از ریسک را با پشتوانه دارایی های رمزنگاری بازده تولید می کند. فناوری ارز دیجیتال Ondo مفهوم منحصر به فردی از خزانه ها را معرفی می کند که برای جداسازی ریسک ها طراحی شده اند.

اضافی شدن Ondo Finance به صندوق بلک راک

توجه داشته باشید که بلک راک(BlackRock) یکی از بزرگ ترین مدیران دارایی در سطح دنیا با صندوق بازار پولی توکن شده خود BUIDL که به تازگی راه اندازی شده، شاهد موفقیت قابل توجهی بوده است. این صندوق که مالکیت مشترک روی شبکه اتریوم را ثبت می کند، تنها در یک هفته از زمان شروع به کار بیش از 160 میلیون دلار جذب کرده است. طبق گزارش بلومبرگ، صندوق بلک راک معمولا در پول نقد، اسناد خزانه داری ایالات متحده و قراردادهای خرید مجدد سرمایه گذاری می کند.
صندوق BlackRock به دارندگان خود یک ارز دیجیتال به نام BUIDL به ارزش 1 دلار در هر توکن پاداش می دهد. سهامداران می توانند این توکن ها را با استفاده از کیف پول های دیجیتال تایید شده توسط Securitize شریک بلک راک برای وسیله سرمایه گذاری به آدرس های معتبر دیگر منتقل کنند. صندوق توکن سازی شده چندین مورد استفاده کلیدی از جمله مدیرین خزانه داری برای پروژه های کریپتویی، پشتیبانی از مشتقات اسناد خزانه و عمل به عنوان وثیقه برای استقراض و تجارت را ارائه می کند. 
بنابراین، جایگزینی برای استیبل کوین ها ارائه می کند. Securitize Markets یک سیستم معاملاتی جایگزین ثبت شده در SEC نقش مهمی در تسهیل انتقال توکن ها بین شرکت کنندگان در بازار ایفا می کند. در حالی که سازمان SEC اخیرا بررسی های خودش را روی توکن بومی اتریوم، ETH افزایش داده است، کارلوس دومینگو تاکید می کند که تحقیقات باید از زیرساخت بلاک چین جدا باشد. یکی از مسائل مهم در بازار ارز دیجیتال شناخت انواع شبکه های ارز دیجیتال است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد پروژه کریپتویی Ondo Finance برای شما ارائه کنیم و به بررسی اضافی شدن Ondo Finance به صندوق بلک راک بپردازیم. همانطور که گفته شد، Ondo یکی از پروژه های کریپتویی است که اخیرا توجه بسیاری از کاربران را جلب کرده است. این پروژه قصد دارد به صندوق سرمایه گذاری بلک راک اضافی شود.

 


نظرات کاربران در مورد آیا Ondo Finance به صندوق بلک راک اضافی می شود؟
سوال امنیتی :2+33 = ?