چرا قیمت کاردانو زیر 0.7 دلار باقی مانده است؟

1403/01/10
چرا قیمت کاردانو زیر 0.7 دلار باقی مانده است؟

قیمت کاردانو زیر 0.7 دلار باقی مانده است. اگر قصد خرید ارز دیجیتال کاردانو را دارید، اول باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید تا بتوانید با انجام معاملات متعدد سود زیادی به دست آورید.
یکی از تحلیلگران مشهور بازار توضیح قابل قبولی در مورد پایین ماندن قیمت کاردانو در زیر 0.7 دلار به کاربران ارائه داد. ارز دیجیتال کاردانو بعد از رشدی که در 14 مارس تجربه کرد، وارد اصلاح قیمتی شده است که این اصلاح همچنان ادامه دارد. اگر کاردانو بتواند از مقاومت های کلیدی خود عبور کند، می تواند دوباره وارد روند صعودی شده و با افزایش قیمت به سطوح بالاتری برسد.
توجه داشته باشید که Cardano Whales مسئول کاهش قیمت است. داده های پلتفرم تحلیل ارز دیجیتال Santiment نشان می دهد که تعداد تراکنش های نهنگ در شبکه از 14 مارس کاهش یافته است. در آن دوزه زمانی بود که کاردانو به 0.8 دلار رسید که نشان می دهد نهنگ های ADA از آن زمان شروع به کسب سود کردند. از آن زمان به آرامی از موقعیت خود خارج شده اند.
بیت کوین در پایین ترین سطح 9 ساله گذشته صرافی کوین بیس نگه داشته، آیا بیت کوین می تواند به 75 هزار دلار برسد؟ نهنگ های کریپتو تاثیر زیادی بر بازار دارند و معمولا به محض اینکه این معامله گران شروع به تخلیه دارایی های خود می کنند، قیمت ها کاهش می یابد. علاوه بر این، این موج کسب سود تنها مختص اکوسیستم ADA نیست. این چند هفته گذشته توسط سرمایه گذارانی که از توکن های رمزنگاری مختلف که در آن سرمایه گذاری شده اند، سود می برند، مخدوش شده اند.
ارز دیجیتال پرچمدار بیت کوین نیز در امان نبود. سرمایه گذاران تصمیم گرفتند که بعد از هفته ها مشاهده بیت کوین در مسیر سهموی در مسیر رسیدن به بالاترین قیمت تاریخ 73700 دلار سود ببرند. در همین حال، به نظر می رسد دارندگان کاردانو از این فرصت برای کسب سود استفاده کرده اند، چون داده های سایت Santiment نشان می دهد که مقدار زیادی از توکن های غیرفعال کاردانو نیز در آن دوره معامله شده است. کاردانو یکی از بهترین گزینه ها برای نوسان گیری در ارز دیجیتال است.
به طور خاص، 20 مارس روز شلوغی برای این دارندگان طولانی مدت بود، چون 200 میلیون توکن ADA در آن روز جابجا شدند. مانند بازار گسترده تر کریپتو، به نظر می رسد کاردانو از موج اخیر سودآوری در حال بهبود است، هرچند با سرعت کمتر. برای مرحله بعدی خود این باور وجود دارد که ارز دیجیتال می تواند در نهایت مقاومت 1 دلاری را بشکند. دن گامباردلو، تحلیلگر ارز دیجیتال اخیرا پیش بینی کرده است که ADA در صورتی که بتواند از محدوده قیمتی 0.8 دلار خارج شود، می تواند بین 1.4 تا 1.5 دلار افزایش یابد.
نهنگ های ADA احتمالا به زودی با تراکنش های نهنگ ها بالاتر از 100 هزار دلار به منطقه باز خواهند گشت. افزایش در این تعداد تراکنش ها نشان می دهد که این سرمایه گذاران از کاهش فعلی ADA برای جمع آوری بیشتر توکن رمزنگاری استفاده می کنند. این چیزی است که می تواند به افزایش قیمت ADA کمک کند، بسته به اینکه این سرمایه گذاران چقدر در آینده ADA صعودی هستند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد چرا قیمت کاردانو زیر 0.7 دلار باقی مانده است؟
سوال امنیتی :6+79 = ?