تارگت های بعدی بیت کوین(BTC) چه نقاطی هستند؟

1403/01/09

ارز بیت کوین(BTC) همچنان به روند صعودی خود ادامه می دهد. کارشناسان تارگت های بیت کوین را مشخص کردند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما بیت کوین تا چه سطحی می تواند به رشد خود ادامه دهد؟ هدف بعدی بیت کوین چیست؟ تحلیلگران آینده بیت کوین را چگونه می بینند؟
امروزه افراد زیادی نسبت به خرید بیت کوین اقدام می کنند و از بالا و پایین رفتن قیمت این ارز درآمد کسب می کنند. برای این کار باید دانش لازم را داشته باشید تا در زمان انجام معامله با مشکلاتی روبرو نشوید. کارشناسان تارگت های بعدی بیت کوین را مشخص کردند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و هدف بعدی ارز دیجیتال بیت کوین را مورد بررسی قرار دهیم.

آینده ارز بیت کوین(BTC)

بیت کوین که بیشتر از 10 سال پیش به وجود آمده، یک ارز رمزنگاری شده محسوب می شود که مبتنی بر شبکه بلاک چینی است. این ارز توسط شخص یا گروه ناشناسی به اسم ساتوشی ناکاموتو راه اندازی شده. از آن زمان تاکنون محبوبیت و تقاضا برای ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) افزایش یافته و در حال حاضر تعداد زیادی از افراد این ارز دیجیتال را با طلا مقایسه می کنند. ارز بیت کوین در تمام صرافی های ارز دیجیتال به عنوان ارزی با بیشترین ارزش بازار معامله می شود. این ارز اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 71300 دلار معامله می شود.
اگر به نمودار بیت کوین نگاه کنید، متوجه می شوید که این دارایی با سطح مقاومتی مهمی روبرو است که به نظر می رسد می تواند از این مقاومت ها عبور کند. چند هفته دیگر رویداد هاوینگ بیت کوین رخ می دهد که تحلیلگران معقتد هستند که این رویداد می تواند قیمت ارز بیت کوین را به طور چشمگیری بالا ببرد. آینده بیت کوین به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر قصد ترید بیت کوین را دارید و می خواهید از نوسانات قیمت این ارز سود به دست آورید، باید این عوامل را زیر نظر بگیرید. یکی از مهم ترین عامل های موثر، میزان عرضه و تقاضا است. هرچقدر تقاضا برای خرید بیت کوین افزایش یابد، قیمت بیت کوین نیز بالا می رود و می توان آینده بیت کوین را درخشان پیش بینی کرد.

هدف بعدی ارز دیجیتال بیت کوین

توجه داشته باشید که ارز دیجیتال Bitcoin بعد از رسیدن به رکورد جدید خود در اوایل ماه مارس، ریزش شدیدی را تجربه کرد و سپس وارد دوره تثبیت قیمت شد. در حالی که کمتر از یک ماه تا انجام رویداد هاوینگ بیت کوین باقی مانده است، تعداد زیادی از کاربران فعال بازار به این فکر می پردازند که آیا بالا در حال صعود است یا یک مرحله صعودی دیگر وجود خواهد داشت و اگر چنین است، احتمال دارد حرکت صعودی بعدی چه زمانی رخ دهد.
هر تحلیلگر در بازار ارز دیجیتال ارزیابی خودش را از عوامل پشت سر آخرین اصلاحات و همچنین سناریوهای مختلف ارزیابی می کند. با وجود دیدگاه های مختلف اکثر آنها موافق هستند که احتمالا برای چند ماه یک دوره تثبیت وجود خواهد داشت تا ارز بیت کوین روند صعودی خود را از سر بگیرد. همانند چرخه های قبلی، کارشناسان توافق دارند که هاوینگ بیت کوین هیچ تاثیر کوتاه مدتی روی قیمت ها نخواهد داشت، ولی نقش مهمی در بلند مدت ایفا می کند. کارشناسان بازار، تارگت های بعدی بیت کوین را مشخص کردند. طبق این تارگت ها، ارز بیت کوین همچنان می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد و به سطوح بالاتری برسد. برای این کار بیت کوین باید بتواند از مقاومت های خود عبور کند. یکی از سوالات همیشگی در مورد ارزهای دیجیتال این است که پشتوانه ارزهای دیجیتال چیست؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و هدف بعدی ارز دیجیتال بیت کوین را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که گفته شد، ارز بیت کوین یکی از اولین ارزهای رمزنگاری شده در دنیاست که کارشناسان و تحلیلگران بازار تارگت های بعدی بیت کوین را مشخص می کنند. بیت کوین می تواند به رشد قیمتی خود ادامه داده و به سطوح بالاتری برسد.

 


نظرات کاربران در مورد تارگت های بعدی بیت کوین(BTC) چه نقاطی هستند؟
سوال امنیتی :3+55 = ?