صرافی رمزارز KuCoin قوانین ضدپولشویی را نقض کرد

1403/01/09
صرافی رمزارز KuCoin قوانین ضدپولشویی را نقض کرد

صرافی ارز دیجیتال کوکوین(KuCoin) قوانین ضدپولشویی را نقض کرد، اتهامات ایالات متحده صرافی طبق قانون رازداری بانکی هزینه شد. کوکوین یک صرافی ارز دیجیتال مشهور در دنیاست که شما می توانید معاملات و تراکنش های خودتان را در این صرافی انجام دهید.
توجه داشته باشید که صرافی رمز ارز KuCoin و دو نفر از بنیانگذاران آن توسط دادستان های فدرال ایالات متحده به نقض قوانین مبارزه با پولشویی متهم شدند. مامور ویژه تحقیقات امنیت داخلی، دارن مک کورمک، کوکوین را یک توسطئه جنایتکارانه چند میلیارد دلاری ادعایی خواند. توکن بومی KuCoin بعد از اعلام 5 درصد کاهش یافت.
دادستان های فدرال ایالات متحده روز سه شنبه صرافی ارز دیجیتال کوکوین و دو نفر از بنیانگذاران آن را به نقض قوانین مبارزه با پولشویی متهم کردند و گفتند که این صرافی در ایالات متحده فعالیت می کند، حداقل به یکی از سرمایه گذاران خود در مورد فعالیت در ایالات متحده دروغ گفته و هر دو در ثبت نام در ایالات متحده شکست خورده اند. نهادهای دولتی و اجرای برنامه مبارزه با پولشویی. کوکوین یکی از انواع صرافی های رمزارز است.
وزارت دادگستری ایالات متحده در کیفرخواستی اعلام کرد که کوکوین و بنیانگذاران چون گان و که تانگ کوکوین را به عنوان یک تجارت انتقال پول با بیش از 30 میلیون مشتری اداره می کردند، ولی تا سال 2023 یک برنامه شناخت مشتری یا AML را اجرا نکردند و حتی بعد از آن، برنامه KYC آن برای مشتریان فعلی اعمال نمی شود. وزارت دادگستری در بیانیه ای مطبوعاتی گفت نه گان و نه تانگ دستگیر نشدند. در کیفرخواست وزارت دادگستری آمده است که کوکوین در شبکه اجرای جرایم مالی ایالات متحده به عنوان یک تجارت خدمات پولی ثبت نشده است.
از آنجایی که کوکوین هیچ برنامه KYC یا AML را اجرا نکرد، خود را برای استفاده در دسترس قرار داد و در واقع به عنوان وسیله ای برای شستشوی درآمدهای فعالیت های مشکوک و مجرمانه از جمله درآمد های حاصل از نقض تحریم ها، بازارهای تاریک و بدافزار استفاده شد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد صرافی رمزارز KuCoin قوانین ضدپولشویی را نقض کرد
سوال امنیتی :7+69 = ?