سیگنال فروش برای 2 ارز در ماه آوریل

1403/01/08
سیگنال فروش برای 2 ارز در ماه آوریل

سیگنال فروش برای 2 ارز دیجیتال منتشر شده است. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، بهتر است وضعیت کلی بازار رمز ارزها را تجزیه و تحلیل کرده و رمز ارزهای مستعد رشد را شناسایی کنید تا معاملات پرسودی انجام دهید. در غیر این صورت ممکن است ضرر کنید.
بعد از هفته ها نوسانات عظیم برخی از دارایی های کریپتو با عدم تعادل قابل توجهی روبرو می شوند که می تواند باعث تغییرات شدید شود. به طور خاص، فینبولد دو ارز پایه احتمالا بیش از حد خرید را در چیزی که ممکن است سیگنال فروش ماه آوریل باشد، مشاهده کرد. سیگنال بیش از حد خرید معمولا از طریق یک نشانگر فنی به اسم شاخص قدرت نسبی شناسایی می شود. اساسا حرکت یک دارایی اساسی را بر اساس عملکرد قیمت گذشته، با در نظر گرفتن عوامل مختلفی اندازه گیری می کند.
یک حرکت قوی بالای 60 نقطه شاخص معمولا مثبت است و نشان دهنده یک روند صعودی یا یک بازار صعودی است. با این حال، استفاده از قدرت بسیار زیاد معمولا می تواند ارز دیجیتال را امضا کند، به دلیل اصلاح یا معکوس شدن روند است.  اولین ارز دیجیتال RSR یک توکن ERC-20 برای پروتکل رزرو است که در حال حاضر بیش از 500 میلیون دلار سرمایه در اختیار دارد.
این توکن در 24 ساعت گذشته 12.88 درصد افزایش یافته و در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 0.01 دلار خرید و فروش می شود. قابل ذکر است که RSR در بازه های زمانی روزانه و هفتگی به ترتیب با 73.48 و 88.78 امتیاز RSR بیش از حد خرید شده است. اگر قصد ترید در ارزهای دیجیتال را دارید، بهتر است وضعیت کلی بازار کریپتو را تجزیه و تحلیل کنید.
دومین ارز دیجیتال، Dusk است که دارای RSI هفتگی و روزانه مشابه با توکن Reserve Rights است. با وضعیت بیش خرید 76.35 و 88.16 معامله گران باید از سیگنال فروش برای ارز DUSK مطلع باشند. این توکن متعلق به یک بلاک چین لایه اول است که در سال 2018 تاسیس شد و روی انطباق دارایی های دنیای واقعی برای سرمایه گذاران نهادی تمرکز دارد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد سیگنال فروش برای 2 ارز در ماه آوریل
سوال امنیتی :8+39 = ?