سولانا از مقاومت کلیدی خود عبور کرده و هدف 250 دلاری را در پیش گرفت

1403/01/07
سولانا از مقاومت کلیدی خود عبور کرده و هدف 250 دلاری را در پیش گرفت

ارز دیجیتال سولانا(SOL) از مقاومت کلیدی عبور کرد، تحلیلگر قیمت هدف 250 دلاری را پیش بینی کرد. اگر قصد خرید ارز دیجیتال سولانا را دارید، توصیه می کنیم وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که سولانا با جهش بیش از 9 درصدی در 24 ساعت گذشته، احیای قابل توجهی را در شتاب صعودی خود تجربه کرده است. این عملکرد قابل توجه از نظر ارزش بازار از 10 ارز دیجیتال برتر پیشی گرفته است. آخرین افزایش قیمت سولانا به آن اجازه داده است تا از سطح مقاومت خود در نمودار روزانه در 184 دلار فراتر رود. مانع باقی مانده 201 دلار اکنون به عنوان آخرین مانع برای جلوگیری از سود بیشتر برای ارز دیجیتال است.
با این حال، کارشناسان صنعت و تحلیلگران ارزهای دیجیتال پیشنهاد می کنند که اقدام قیمت سولانا نشان دهنده ادامه بالقوه به سمت بالاترین رکورد قبلی آن یعنی 259 دلار است که در جریان صعودی بازار در نوامبر 2021 به دست آمد. یکی از تحلیلگران Jelle تبدل موفقیت آمیز سولانا از آخرین سطح مقاومت قابل توجه به حمایت را برجسته می کند و چشم انداز مثبتی را برای آینده توکن پیشنهاد می کند. اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، سولانا می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
این تحلیلگر پیش بینی می کند که قیمت سولانا(SOL) به افزایش خود ادامه خواهد داد و تا تابستان احتمالا از 250 دلار فراتر خواهد رفت. به طور مشابه، تحلیلگر دیگری با اسم مستعار Mikybull اشاره می کند که سولانا در حال حاضر در یک الگوی مثلث متقارن در یک بازه زمانی روزانه تثبیت می شود.
به گفته این تحلیلگر، انتظار می رود خروج از این الگو باعث ایجاد یک حرکت انفجاری قیمت شود که هدف آن رسیدن به بالاترین سطح قبلی خود در حدود 255 دلار است. داده های CoinGecko با حمایت از حرکت صعودی مجدد سولانا، افزایش قابل توجهی در حجم معاملات را نشان می دهد، به طوری که در 24 ساعت گذشته 4514426127 دلار معامله شد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد سولانا از مقاومت کلیدی خود عبور کرده و هدف 250 دلاری را در پیش گرفت
سوال امنیتی :4+51 = ?