چرا یک کارگر هتل با 2.5 میلیون دلار بیت کوین دستگیر شد؟

1403/01/06

یک کارگر هتل با 2.5 میلیون دلار بیت کوین به جرم پولشویی دستگیر شد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ این شخص چگونه با بیت کوین کلاهبرداری انجام داده است؟ آیا این خبر باعث ترس و نگرانی کاربران بازار کریپتو شده است؟
امروزه افراد زیادی نسبت به خرید بیت کوین اقدام می کنند تا از بالا و پایین شدن قیمت آن سود به دست آورند. شما نیز اگر می خواهید بیت کوین بخرید، باید اخبار مهم بازار کریپتو را دنبال کنید تا از هرگونه نوسانات احتمالی سود کسب کنید. به تازگی یک کارگر هتل به جرم پولشویی با بیت کوین دستگیر شده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد پولشویی با بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی دستگیر شدن کارگر هتل با 2.5 میلیون دلار بیت کوین بپردازیم.

پولشویی با بیت کوین(BTC)

احتمالا این سوال را از خودتان پرسیده باشید که پولشویی با بیت کوین چگونه انجام می شود؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که پولشویی با ارز بیت کوین(BTC) به دلیل پیچیدگی و ریسک بالا یک استراتژی ناکارآمد محسوب می شود. طبق تحقیقات انجام شده، پولشویی با بیت کوین سالانه 800 میلیارد دلار تا 2 تریلیون دلار به اقتصاد دنیا ضرر وارد می کند. به طور کلی، مجرمان و افراد سودجو از ارز دیجیتال بیت کوین و فناوری بلاک چین برای ادامه پولشویی های خود استفاده می کنند.
ارزهای رمزنگاری شده نوعی دارایی دیجیتال هستند که می توانند معامله شوند و به عنوان یک روش پرداخت مورد استفاده قرار بگیرند. در حال حاضر بیت کوین یکی از مشهورترین رمز ارزهایی است که در پولشویی به کار گرفته می شود. در رسانه بیت کوین معمولا با نام Silk Road شناخته می شود که اسم خوش یمنی برای بیت کوین نبود. در واقع این اسم اولین بازار مبتنی بر بیت کوین در دارک نت است. از آنجایی که پولشویی با بیت کوین افزایش یافته است، بسیاری از قانون گذاران مقررات سفت و سختی را اعمال کردند تا از این کار جلوگیری شود. باز هم افرادی وجود دارند که با کمک بیت کوین پولشویی انجام می دهند.

دستگیر شدن کارگر هتل با 2.5 میلیون دلار بیت کوین

با توجه به گزارش های منتشر شده، یک کارگر هتل بعد از کشف 2.5 ملیارد دلار بیت کوین در یک دادگاه تخصصی بریتانیا به دلیل کلاهبرداری های بزرگ به جرم پولشویی محکوم شده است. بر اساس گزارش اخیر بی بی سی، دادگاه سات وارک جیان ون را به جرم پولشویی با استفاده از ارز بیت کوین برای خرید خانه ها و جواهرات چند میلیون پوندی مجرم شناخته است. این تحقیقات شامل بررسی دقیق 48 دستگاه الکترونیکی و هزاران فایل دیجیتال بود که تعداد زیادی از آنها از زبان ماندارین ترجمه شده بودند.
تغییر سبک زندگی ون چیزی بود که توجه مقامات را به خود جلب کرد. در سال 2017 او از زندگی در آپارتمانی در بالای یک رستوران جینی به اجاره یک خانه شش خوابه در شمال لندن با هزینه تقریبا 21420 دلار در ماه رفت. در 31 ژانویه کوین تلگراف گزارش داد که تلاش برای خرید یک عمارت 30 میلیون دلاری در لندن بود که پرچم قرمز نهایی برای مقامات برای تحقیق در مورد او بود. در همان سال، او سعی کرد چندین خانه گران قیمت در لندن بخرد، ولی با وجود ادعای او مبنی بر کسب درآمد میلیونی از استخراج بیت کوین در بررسی پولشویی با چالش هایی روبرو شد. یکی از مسائل مهم در مورد بیت کوین این است که عوامل تاثیر گذار بر قیمت بیت کوین کدام است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد پولشویی با بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی دستگیر شدن کارگر هتل با 2.5 میلیون دلار بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، یک کارگر هتل به دلیل پولشویی با استفاده از ارز بیت کوین متهم شناخته شده و دستگیر شده است. امروزه پولشویی با استفاده از ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین افزایش یافته است.

 


نظرات کاربران در مورد چرا یک کارگر هتل با 2.5 میلیون دلار بیت کوین دستگیر شد؟
سوال امنیتی :8+70 = ?