آیا روند صعودی بیت کوین(BTC) قبل از هاوینگ به پایان رسیده است؟

1403/01/07

به نظر می رسد روند صعودی بیت کوین(BTC) قبل از هاوینگ به پایان رسیده است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا بیت کوین می تواند بعد از هاوینگ رشد چشمگیری را تجربه کند؟ آیا روند صعودی بیت کوین به پایان رسیده است؟ بیت کوین با چه مقاومت ها و حمایت هایی روبرو است؟
اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، ابتدا باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را شناسایی کنید. سپس می توانید با انجام معاملات متعدد سود زیادی از بالا و پایین شدن قیمت ارز بیت کوین به دست آورید. در ادامه همراه ما باشید؛ چون ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد فرایند نصف شدن بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی به پایان رسیدن روند صعودی بیت کوین قبل از هاوینگ بپردازیم.

فرایند نصف شدن بیت کوین(BTC)

هاوینگ یا پروسه نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین به فرایندی گفته می شود که در آن میزان بیت کوین های تازه ایجاد شده به نصف کاهش می یابد. این فرایند هر چهار سال یکبار رخ می دهد و تاثیر قابل توجهی روی قیمت بیت کوین می گذارد. عرضه ارز بیت کوین محدود است. بعد از 21 میلیون بیت کوین، شبکه متوقف می شود و دیگر ماینرها بلاک جدیدی را تولید نمی کنند. این یکی از مهم ترین دلایلی است که معمولا از ارز دیجیتال بیت کوین به عنوان طلای دیجیتال یاد می شود.
جالب است بدانید، قیمت ارز بیت کوین(BTC) به دنبال رویداد هاوینگ افزایش می یابد، ولی این مسئله به نسبت عرضه و تقاضا بستگی دارد. در واقع رویداد هاوینگ پاداش استخراج باعث کاهش عرضه بیت کوین می شود و این دارایی را کمیاب تر می کند. اگر تقاضا در همین اندازه باقی بماند، احتمالا قیمت بیت کوین افزایش می یابد. طی چهار سال گذشته صنعت ماینینگ تغییر کرده است. چون رمز ارزها به ویژه بیت کوین به یک بخش اساسی در پوشش خبری تبدیل شدند و افراد زیادی در این بازار فعالیت می کنند.

به پایان رسیدن روند صعودی بیت کوین قبل از هاوینگ

توجه داشته باشید، ممکن است بعد از یکی از بزرگ ترین روزهای انباشت در سال های اخیر که بیت کوین سطح قیمت 71 هزار دلار را بازپس گرفت، روند قبل از هاوینگ بیت کوین به پایان رسیده باشد. در 25 مارس شرکت تحلیلی ارز دیجیتال به اسم Santiment گزارش داد که بیت کوین اخیرا سرمایه گذاران را غافل گیر کرده است. کیف پول هایی که آنها را کوسه و نهنگ می نامند، 51959 کوین جمع آوری کردند.
در 24 مارس به ارزش حدود 3.4 میلیارد دلار در آن زمان این شرکت فاش کرد. او اضافی کرد که این معادل 0.263 درصد از کل عرضه موجود در حال حاضر در یک روز انباشته شده است. با نزدیک شدن به رویداد هاوینگ بیت کوین، سه هفته دیگر در تاریخ 19 آوریل یا حوالی آن، تعجب آور نیست که ببینیم این کیف پول ها همچنان به رشد خود ادامه می دهند و در نتیجه تاثیر مثبتی بر ارزش بازار ارزهای دیجیتال دارند. تحلیلگران کریپتو نگران بازگشت قابل توجهی قبل از نصف شدن بودند، با این فرض که تاریخ با چرخه های قبلی بازار همخوانی دارد. یکی از سوالات مهم در مورد بیت کوین این است که عاقبت بیت کوین در ایران چه خواهد شد؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد فرایند نصف شدن بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی به پایان رسیدن روند صعودی بیت کوین قبل از هاوینگ بپردازیم. همانطور که گفته شد، به نظر می رسد روند صعودی بیت کوین قبل از رویداد هاوینگ به پایان رسیده است. با این حال، تحلیلگران نسبت به آینده ارز بیت کوین خوش بین هستند و می توانند سود زیادی از خرید و فروش این ارز به دست آورند.

 


نظرات کاربران در مورد آیا روند صعودی بیت کوین(BTC) قبل از هاوینگ به پایان رسیده است؟
سوال امنیتی :5+84 = ?