نهنگ های بیت کوین 2.3 میلیارد دلار را از صرافی ها خارج کردند

1403/01/07
نهنگ های بیت کوین 2.3 میلیارد دلار را از صرافی ها خارج کردند

نهنگ های بیت کوین 2.3 میلیارد دلار را از صرافی ها حذف کردند. امروزه افراد زیادی با خرید ارز دیجیتال سود به دست می آورند. اگر می خواهید شما نیز از این طریق سود به دست آورید، باید تحرکات نهنگ های بیت کوین را زیر نظر بگیرید و وضعیت این ارز را تحلیل کنید.
توجه داشته باشید که نهنگ های بیت کوین در چند روز گذشته بسیار فعال بوده اند، چون کریپتو همچنان به زیر 68 هزار دلار معامله می شود. قابل ذکر است، داده های زنجیره ای روند انباشتگی را در میان نهنگ های بیت کوین نشان می دهد، با حملات بزرگ این ارز دیجیتال صرافی های کریپتو را به کیف پول های خصوصی رها می کند. به نظر می رسد این نقل و انتقالات عظیم، توجه تعدادی از سرمایه گذاران را برانگیخته است که مراقب هستند، چون این الگوی انباشت به افزایش قیمت در آینده اشاره می کند.
با توجه به پست های مختلف توسط ردیاب تراکنش های نهنگ، Whale Alerts نهنگ های بیت کوین اخیرا 2.3 میلیارد دلار بیت کوین در مدت 24 ساعت انتقال داده اند که نشان دهنده احساسات صعودی آنهاست. به طور مشابه، علی مارتینز تحلیلگر ارز دیجیتال اخیرا فاش کرد که بیش از 25 هزار بیت کوین به ارزش تقریبا 1.60 میلیارد دلار به آدرس های انباشته منتقل شده است. اگر قصد ترید ارزهای دیجیتال را دارید، بیت کوین گزینه مناسبی برای این کار است چون نوسانات زیادی دارد.
ارز بیت کوین از 15 مارس تا حد زیادی زیر 69 هازر دلار معامله شده است و سعی می کند تا شتابی را که در اوایل ماه گذشته از 70 هزار دلار عبور کرده بود، به دست آورد. جالب توجه است که بیت کوین در هفته گذشته به 61700 دلار سقوط کرد که نشان دهنده کاهش 16 درصدی نسبت به بالاترین قیمت خود است.
در همین حال، ETFهای بیت کوین شاهد جریان های خروجی ثابتی در طول هفته بودند که توسط GBTC Grayscale و جریان های ضعیف ورودی به IBIT BlackRock انجام شد. این کاهش باعث نگرانی سرمایه گذاران شد، چون نشان می داد که احساسات صعودی پیرامون بیت کوین ممکن است سرانجام به پایان برسد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد نهنگ های بیت کوین 2.3 میلیارد دلار را از صرافی ها خارج کردند
سوال امنیتی :4+75 = ?