قیمت اتریوم ممکن است شانس دیگری برای یک روند صعودی داشته باشد

1403/01/08
قیمت اتریوم ممکن است شانس دیگری برای یک روند صعودی داشته باشد

قیمت اتریوم(ETH) ممکن است شانسدیگری برای یک روند صعودی داشته باشد. اگر قصد خرید اتریوم را دارید، ابتدا باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش اتریوم را شناسایی کنید تا معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که قیمت اتریوم(ETH) در بالای منطقه 3550 دلاری نشانه های مثبتی را نشان می دهد. اتریوم باید مقاومت 3680 دلاری را پاک کند تا در کوتاه مدت بالاتر بماند. ارز اتریوم افزایش دیگری را در بالای منطقه مقاومت 3550 دلاری شروع کرد. قیمت بالای 3550 دلار و میانگین متحرک 100 ساعته معامله می شود. یک خط روند صعودی معمولا با حمایت 3590 دلار در نمودار ساعتی ETH/USD در حال شکل گیری است. اگر بالاتر از منطقه مقاومتی 3680 دلار قرار بگیرد، این جفت می تواند به رشد خود ادامه دهد.
قیمت اتریوم در روند صعودی باقی می ماند. به طور کلی، قیمت اتریوم افزایش دیگری را در بالای منطقه مقاومت 3500 دلار تجربه می کند. تریدرها و معامله گران انتظار دارند که قیمت اتریوم همچنان به رشد خود ادامه می دهد و می تواند به سطوح بالاتری برسد. البته اگر قدرت خریداران اتریوم بالا نباشد، این ارز نمی تواند از مقاومت های فعلی و مهم خود عبور کند و همچنان رنج می زند.
ارز اتریوم(ETH) به بالای منطقه مقاومت 3650 دلاری صعود کرد. قبل از اینکه قیمت اصلاحات نزولی را شروع کند، بالاترین قیمت در 3680 دلار تشکیل شد. کاهش جزئی زیر سطح 3600 دلار وجود داشت. قیمت به زیر سطح 23.6 فیب اصلاحی حرکت صعودی از 3302 دلار به بالاترین 3680 دلار کاهش یافت. اتریوم اکنون بالای 3580 دلار و میانگین متحرک ساده 100 ساعته معامله می شود. همچنین یک خط روند صعودی اصلی با پشتیبانی 3590 دلار در نمودار ساعتی ETH/USD در حال شکل گیری است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد قیمت اتریوم ممکن است شانس دیگری برای یک روند صعودی داشته باشد
سوال امنیتی :9+65 = ?