شیبا اینو به رتبه دوم در جستجوهای کریپتو صعود کرد

1403/01/10
شیبا اینو به رتبه دوم در جستجوهای کریپتو صعود کرد

ارز دیجیتال شیبا اینو با تجمع SHIB به رتبه دوم در جستجوهای کریپتو صعود کرد. اگر قصد خرید شیبا را دارید، باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید. با این کار می توانید سود زیادی به دست آورید.
توجه داشته باشید که جامعه همیشه پر چنب و جوش Shiba Inu یکبار دیگر در حال رشد است، چون شیبا اینو با پیشی گرفتن از دارایی های دیجیتال برتر در بازار، به عنوان دومین دارایی دیجیتال پرطرفدار در کل قاره اروپا شناخته می شود و موقعیت خود را در چشم انداز کریپتو حفظ می کند. مارسل کنوبلوخ، علاقه مند به XRP و کارشناس بازار که با نام کالین براون نیز شناخته می شود، آخرین نقطه عطف سکه در X را گزارش کرد.
طبق گفته براون، ارز دیجیتال شیبا اینو رشد چشمگیری در پایگاه سرمایه گذاران بلند مدت خود داشته است و اروپا را با تبدیل شدن به دومین رتبه جستجوی بیشتر، طوفانی کرده است. براون خاطرنشان کرد که این نقطه عطف یادآور اوج سال 2021 است که تنها در 8 روز به 300 درصد افزایش یافته است. علاقه شیبا اینو به اروپا محدود نمی شود و از ایتالیا تا نیجریه رتبه اول را در نمودارهای جستجو کسب کرده است.
در نتیجه این توسعه، نظرسنجی WazirX SHIB را به عنوان پادشاه رمز ارزهای میم معرفی کرد. بنابراین، کالین براون از فضای ارزهای دیجیتال خواسته است که مراقب شیبا اینو باشند و خاطرنشان کرد که بسته شیبا در خط مقدم رقابت قرار دارد. این رتبه بندی بعد از تجزیه و تحلیل جامع داده های Google Trends در یک سال گذشته به منظور تعیین ارز دیجیتالی که بر اساس جستجوها، هر کشور در اروپا تمایل به سرمایه گذاری در آن را دارد، تعیین شد. بعد از جمع آوری داده های جمعی، یافته های الگوی قابل توجهی را نشان دادند که تغییراتی را در علاقه مردم به بازار کریپتو نشان داد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد شیبا اینو به رتبه دوم در جستجوهای کریپتو صعود کرد
سوال امنیتی :4+70 = ?