چرا مدیر عامل BlackRock نسبت به صعودی بودن BTC امیدوار است؟

1403/01/10

مدیر عامل بلک راک(BlackRock) نسبت به صعودی بودن بیت کوین امیدوار است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا ارز بیت کوین می تواند همچنان به صعود خود ادامه دهد؟ بیت کوین با چه مقاومت ها و حمایت هایی روبرو است؟ بیت کوین تا چه سطحی می تواند رشد کند؟
اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، اول باید نظرات افراد تاثیرگذار در بازار را مطالعه کنید و سپس وضعیت این ارز را از نظر تکنیکال بررسی کنید تا بتوانید معاملات پرسودی انجام دهید. اخیرا مشخص شده که مدیر عامل بلک راک نسبت به صعودی بودن ارز بیت کوین امیدوار است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی امیدوار بودن مدیر عامل بلک راک نسبت به صعود بیت کوین بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید.

وضعیت فعلی ارز بیت کوین(BTC)

بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 70200 دلار خرید و فروش می شود. این ارز نسبت به هفت روز گذشته بیش از 2.5 درصد افزایش یافته که انتظار می رود همچنان روند صعودی خودش را حفظ کند و قیمت آن به اعداد بالایی برسد. با اینکه قیمت بیت کوین رنج می زند، ولی سرمایه گذاران بیت کوین های زیادی از صرافی ها خارج می کنند و نسبت به آینده بیت کوین امیدوار هستند.
اگر به نمودار هفتگی بیت کوین نگاه کنید، می بینید که کندل هفتگی به تازگی بسته شده است. با توجه به این کندل می توان پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین می تواند افزایش یابد و به ارقام بالایی برسد. بیت کوین با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است که اگر بتواند مقاومت های خودش را به سمت بالا بشکند، می تواند به به رشد قیمتی خود ادامه دهد و به نواحی بالایی برسد. شما باید تارگت های بعدی بیت کوین را مشخص کنید و بدانید که بیت کوین در آینده تا کجا می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد. به نظر می رسد که قدرت خریداران بیت کوین در حال افزایش است و طبق رفتار هولدرهای بیت کوین، می توان انتظار داشت که بیت کوین می تواند به سطوح بالایی برسد.

امیدوار بودن مدیر عامل بلک راک نسبت به صعود بیت کوین

توجه داشته باشید که لری فینک، مدیر عامل بلک راک از عملکرد صندوق قابل معامله بیت کوین به طرز خوشایندی شگفت زده شده است و تکرار کرده است که در مورد دوام طولانی مدت بیت کوین بسیار صعودی است. IBIT سریع ترین ETF در حال رشد در تاریخ ETF هاست. لری فینک در مصاحبه ای در 27 مارس با فاکس بیزینس گفت که هیچ چیز به سرعت IBIT در تاریخ ETFها دارایی به دست نیاورده است.
با توجه به گزارش Farside IBIT، Investors شروع قدرتمندی برای معاملات دارد و در 11 هفته اول 13.5 میلیارد دلار جریان داشته است، با 849 میلیون دلار بالاترین قیمت روزانه در 12 مارس ثبت کرده است. IBIT به طور متوسط کمی بیش از 260 میلیون دلار ورودی در هر روز معاملاتی دارد. طبق تحقیقات، BitMEX در حال حاضر 17.1 میلیارد دلار بیت کوین دارد و تنها دو ماه طول کشید تا به مرز 10 میلیارد دلار برسد. نقطه عطفی که دو سال طول کشید تا اولین ETF طلا به آن برسد. از بین تمام ETFهای تایید شده فعلی، IBIT تنها بعد از گری اسکیل در دارایی های بیت کوین سرمایه گذاری کرد. دارایی بیت کوین گری اسکیل به کاهش ادامه داده است، ولی از 620 هزار بیت کوینی که قبل از تبدیل به ETF بیت کوین در اختیار داشت، کاهش یافته است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی امیدوار بودن مدیر عامل بلک راک نسبت به صعود بیت کوین بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید. همانطور که گفته شد، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری بلک راک(BlackRock) با عبور دارایی های بیت کوین IBIT در 17.1 میلیارد دلار، نسبت به صعودی بودن بیت کوین امیدوار است.

 


نظرات کاربران در مورد چرا مدیر عامل BlackRock نسبت به صعودی بودن BTC امیدوار است؟
سوال امنیتی :8+30 = ?