جی‌پی مورگان از بازار صعودی بیت کوین خبر داد

نوشته شده در : 1403/04/28
جی‌پی مورگان از بازار صعودی بیت کوین خبر داد

جستجو

شرکت مالی چندملیتی آمریکایی، جی پی مورگان، علیرغم روندهای نزولی اخیر در خرید ارز دیجیتال موضع صعودی را در مورد چشم انداز قیمت بیت کوین حفظ کرده است. این بانک جدول زمانی پایان انحلال بیت کوین در حال انجام را اعلام کرده است و پیش بینی بازگشت بعدی در بازار است.
نقش استیبل کوین ها در خرید ارز دیجیتال نیز بی تاثیر نیست. در یک گزارش تحقیقاتی در روز چهارشنبه، JP Morgan پیشنهاد کرد که انحلال بیت کوین باید در ماه جولای کاهش یابد. در حالی که این بانک معتقد است که بهبودی بازار قریب‌الوقوع است، در مورد پایداری جریان ‌های ورودی بالای بیت‌کوین در جریان سال تا به امروز خود به دارایی‌ های کریپتو نیز تردید دارد.
برای اولین بار، جی پی مورگان جریان خالص کریپتوهای قبلی خود را از 12 میلیارد دلار به 8 میلیارد دلار کاهش داده و به شدت کاهش داده است. تا کنون در سال جاری، ETF های اسپات بیت کوین محرک اصلی برای ورود قابل توجهی به بازار ارزهای دیجیتال بوده است.
بدبینی جی پی مورگان همچنین از قیمت بالای بیت کوین نسبت به هزینه تولید آن و قیمت طلا ناشی می شود. نیکولاوس پانیگیرتزوگلو، تحلیلگر ارزهای دیجیتال از بانک، پیشنهاد کرده است که کاهش جریان خالص تخمینی بانک از سال تا به امروز نیز به دلیل کاهش اخیر ذخایر بیت کوین در سراسر مبادلات بوده است.
اعتقاد بر این است که کاهش ذخایر بیت کوین در ماه گذشته نتیجه فشارهای فروش مداوم و انحلال گسترده بیت کوین است که توسط طلبکاران Mt Gox و دولت آلمان انجام شده است. همانطور که قبلا ذکر شد، جی پی مورگان پیش بینی کرده است که این فروش بیت کوین رسما در ماه جولای به پایان می رسد و باعث افزایش صعودی قابل توجهی برای بیت کوین در ماه اوت خواهد شد.
به دنبال پیش‌بینی‌های این بانک، بسیاری از تحلیلگران ارزهای دیجیتال و اعضای جامعه پیشنهاد کرده‌اند که افزایش اخیر قیمت بیت‌کوین ادامه بازار صعودی قوی است.
یک تحلیلگر ارزهای دیجیتال با نام «CryptoYoddha» در X (توئیتر سابق) فاش کرده است که دولت آلمان در حال آماده شدن برای فروش باقیمانده بیت کوین خود درست قبل از روند صعودی بوده است. علیرغم فروش تهاجمی دولت آلمان و متعاقب آن آشفتگی بازار، این تحلیلگر خاطرنشان کرد که بیت کوین همچنان صعودی به نظر می رسد.

لینک خبر: https://www.newsbtc.com/crypto/jpmorgan-bitcoin-bull-market/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد جی‌پی مورگان از بازار صعودی بیت کوین خبر داد
سوال امنیتی :1+74 = ?