فقط 9 هزار بیت کوین برای آلمان باقی ماند

نوشته شده در : 1403/04/24
فقط 9 هزار بیت کوین برای آلمان باقی ماند

جستجو

خرید ارز دیجیتال در المان رشد چندبرابری داشته است. کیف پول بیت کوین دولت آلمان پس از یک سری تراکنش های بسته در صرافی های ارزهای دیجیتال در 11 ژوئیه به 9094 بیت کوین کاهش یافت. این تنها 18 درصد از سطح اولیه است. صندوقی که بیت کوین (BTC) را در طول ممنوعیت وب سایت های دزدی فیلم در سال 2018 در اختیار داشته است. 
نقش استیبل کوین ها در خرید ارز دیجیتال بسیار مهم است. ژانویه، از 19 ژوئن میلیاردها دلار به بیت کوین منتقل کرده است، اما کار آن در اوایل جولای افزایش یافت. در 11 جولای، این صندوق 10620 بیت کوین به ارزش حدود 615 میلیون دلار را به پلتفرم های معاملاتی ارزهای دیجیتال Coinbase، Bitstamp، Kraken، Flow Traders انتقال داد. 
طبق گفته شرکت اطلاعاتی بلاک‌چین Arkham، بلاک ‌ها به زیر 5000 BTC می‌رسند. با این حال، مقداری از این پول به زودی به خزانه دولت آلمان بازگردانده شد و دارایی بیت‌کوین آلمان را به بالای 9000 BTC بازگرداند. بر اساس شمارش کنونی، دولت آلمان به تنهایی 18 درصد از 49857 بیت کوین ضبط شده از وب سایت دزدی دریایی فیلم Movie2k در ژانویه را در اختیار دارد. 
آرخام معتقد است که دو آدرس ناشناس که به «139Po» و «bc1qu» ختم می شوند ممکن است در بانک های شرکتی یا ارائه دهندگان خدمات معاملاتی OTC باشند. اما هنوز تایید نشده است. فروش گسترده آلمان به نفع جوآنا کوتار، قانونگذار آلمانی و فعال بیت کوین نبود. 
او در اوایل جولای استدلال کرد که بیت کوین می تواند به عنوان یک "ارز ذخیره استراتژیک" برای محافظت در برابر مشکلات در سیستم های سنتی مورد استفاده قرار گیرد. 
ین فروش، همراه با نگرانی هایی که کوه Gox شروع به توزیع بیش از 8 میلیارد دلار بیت کوین بین طلبکاران خود کرده است، تا حد زیادی به افت قیمت BTC در هفته های اخیر دامن زده است. در همین حال، بیت کوین با قیمت 56870 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 1.8 درصد و در ماه گذشته 15.1 درصد کاهش یافته است.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/germany-bitcoin-wallet-down-to-9000-btc-transfers

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد فقط 9 هزار بیت کوین برای آلمان باقی ماند
سوال امنیتی :7+41 = ?