هزینه های انتقال بیت کوین به پایین ترین حد سال از 2020 رسید

نوشته شده در : 1403/04/22
هزینه های انتقال بیت کوین به پایین ترین حد سال از 2020 رسید

جستجو

خرید ارز دیجیتال هزینه هایی را در بردارد. میانگین کارمزدهای مربوط به هر تراکنش بیت کوین در 7 ژوئیه به پایین ترین سطح خود در چهار سال گذشته رسید و به 38.69 دلار رسید، رقمی که آخرین بار در اوج همه گیری کووید-19 در سال 2020 مشاهده شد. هزینه هر تراکنش بیت کوین (BTC) در روز بر اساس درآمد ماینرها و تعداد کل تراکنش های پردازش شده تعیین می شود. آشنایی با مزایا و معایب خرید ارزهای دیجیتال بسیار اهمیت دارد. در 7 جولای، بیت کوین بالای 58200 دلار معامله می شد که هزینه های تراکنش به دلیل دو عامل کلیدی کاهش یافت: تقاضای کمتر برای فضای بلوک و حجم داده. بر اساس داده‌ های Ycharts، استخراج‌کنندگان بیت‌کوین در ۷ جولای ۶۷۳۷۵۲ تراکنش را در شبکه بیت‌کوین انجام دادند. BTC 89.7 درصد از تراکنش ها را تشکیل می دهد و پهنای باند باقیمانده توسط روش های دیگری مانند Ordinals (0.7٪)، BRC-20 (4.1٪ و Runes (5.4٪) است. 

درآمد استخراج بیت کوین در روز 1.14٪ از حجم معاملات است که میانگین سهم در شش ماه گذشته است، علیرغم کارمزدهای تراکنش کمتر، ماینرها از پیچیدگی کمتر شبکه سود می برند که به آنها امکان می دهد که تراکنش ها را با قدرت محاسباتی کمتری پردازش کنند. شرکت اطلاعاتی CryptoQuant با بررسی بازار پرتلاطم ارزهای دیجیتال گفت که استخراج‌کنندگان بیت‌کوین نشانه‌هایی از "کاپیتولاسیون" را نشان می‌دهند، زیرا حاشیه سود به دنبال نصف شدن کاهش یافته و قیمت بیت‌کوین حدود 50,000 دلار است.  ماینینگ فرآیندی است که با کاهش عملکرد خود را از شرایط بازار جدا می‌کنید. هزینه ها یا فروش بخشی از سود بیت کوین شما. تحلیلگران CryptoQuant نشان دادند که چندین نشانه کاهش در طول ماه گذشته رخ داده که یکی از آنها کاهش قابل توجه نقدینگی بیت کوین است. ماینرها پس از نصف شدن که پاداش بلوک پایه بیت کوین و درآمد کارمزد تراکنش بالاتر بود، 63 درصد کاهش در درآمد روزانه داشته اند.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/bitcoin-transaction-fees-lowest-2020

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد هزینه های انتقال بیت کوین به پایین ترین حد سال از 2020 رسید
سوال امنیتی :3+37 = ?