علت حمایت مسی از میم کوین سولانا

نوشته شده در : 1403/04/20

جستجو

خرید ارز دیجیتال از سال 2024 رشد شدیدی را آغاز خواهد کرد. بیت کوین در محدوده 73750 دلار به بالاترین سطح تاریخ خود رسید که شاهد رشد خوب بسیاری از آلتکوین ها از جمله اتریوم و سولانا بود. با این حال، جدای از این، میم کوین از جمله میم سکه سولانا به موضوعی داغ تبدیل شده و توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. دنیای بلاک چین و ارزهای دیجیتال این دسته از ارزهای دیجیتال صرفا برای سرگرمی ایجاد شده است، اما در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده و قیمت برخی از آنها افزایش یافته است. این میم کوین ها به عنوان سکه های میم انفجاری شناخته می شوند. 

معرفی بهترین میم کوین های شبکه سولانا 

مزایا و معایب خرید ارزهای دیجیتال باعث شده است که افراد زیادی وارد این عرصه شوند. میم کوین Solana یک توکن ارز دیجیتال است که در شبکه بلاک چین Solana ایجاد شده است که دارای مضامین طنز بسیاری است. اگرچه این سکه ها شبیه رفتار ارزهای دیجیتال سنتی هستند، اما عمدتاً برای اهداف سرگرمی در بین علاقه مندان به ارزهای دیجیتال در نظر گرفته می شوند. آنها نوسانات قیمتی مشابه سایر مم کوین ها در پلتفرم های مختلف بلاک چین را تجربه خواهند کرد. در مقایسه با سایر شبکه ها، memecoin های Solana کمتر صادر می شوند، اما این تعداد به دلیل کارمزد پایین و تراکنش های مقیاس پذیر در حال افزایش است.  در زیر، بهترین الگوهای رفتاری در مورد سولانا را مورد بحث قرار خواهیم داد.

Slothana؛ بهترین میم کوین برای خرید

Slottthana یکی از سکه های میم شبکه Solana است که سال 2024 به فروش می رسد. به دلیل انرژی و خلاقیت قبل از فروش، این میم سکه های Solana محبوبیت زیادی دارند. پس از مشاهده علاقه جامعه ارزهای دیجیتال به این میم کوین، ارزش Slotthana طی چند ساعت پس از عرضه به تقریباً 550000 دلار افزایش یافت. Smog؛ میم کوین محبوب در میان سکه‌ های میم سولانا، Smog قصد دارد تا سکه‌های میم بیشتری مانند Bonk، Myro، Peep و Dogwifhat بسازد. برای رسیدن به این هدف، تیم توسعه 490 میلیون توکن، معادل یک سوم کل عرضه توکن، را برای پروازها اختصاص داد. علاوه بر این، 50٪ از کل تخصیص توکن برای اهداف بازاریابی استفاده خواهد شد. Smog ارز دیجیتال اصلی شبکه Solana است، اما $SMOG چند زنجیره ای است. اساسا، شما می توانید توکن ها را در وب سایت Smog با استفاده از ETH یا USDT خریداری کنید.

Dogeverse؛ ابزار زنجیره‌ ای پیشگام

یکی از جدیدترین میم های کوین سولانا، Dogeverse، به خاطر آثار خلاقانه چند سیمی خود توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این ارز دیجیتال فقط یک ارز میم نیست، بلکه اولین شرکتی است که روی شش بلاک چین راه اندازی شده است. Dogeverse بر اساس اتریوم، بایننس چین، پولیگون و سولانا ساخته شده است و Avalanche و Base به زودی عرضه خواهند شد.

ویژگی های میم کوین های شبکه سولانا 

برخی از مزایای ارز جدید میم سولانا شامل کارمزد پایین، تراکنش های سریع و توانایی پردازش هزاران قرارداد هوشمند در هر ثانیه است. در ادامه، به این خواهیم پرداخت که چرا سرمایه گذاران memecoin به بلاک چین سولانا روی می آورند.

هزینه ‌های تراکنش و گس‌فی پایین

هزینه های GasFi Solana در مقایسه با اتریوم بسیار پایین است. کارمزد تراکنش سولانا حتی در زمان اوج فعالیت شبکه کمتر از 1 سنت یا کمتر از 0.01 دلار است. زیرا تجارت با SOL در صرافی های متعدد به لطف کارایی بالا و هزینه های معاملاتی کم سولانا بسیار ارزان است.

سرعت تراکنش ‌های سریع‌تر

بلاک چین سولانا می تواند تقریباً 65000 تراکنش در ثانیه را انجام دهد. با این حال، اتریوم تنها می تواند 15-16 تراکنش در ثانیه را انجام دهد؛ بنابراین قیمت ها بالاست. این مشکل شبکه را به بهترین راه حل شبکه سولانا تبدیل می کند. این به این دلیل است که پردازش سریع و هزینه ها پایین است.

کلام آخر:

در مقاله ای که خواندید، 10 میم برتر سولانا و بحث های فردی را قرار دادیم. میم کوین های بیشتری در شبکه Solana وجود دارد که در آینده فعالیت خود را افزایش می دهد و جامعه ای از افراد علاقه مند به این نوع ارزهای دیجیتال را جذب می کند. 

نظرات کاربران در مورد علت حمایت مسی از میم کوین سولانا
سوال امنیتی :3+69 = ?