توکن همستر کامبت در بازار پیش از عرضه صرافی بای بیت

نوشته شده در : 1403/04/19

جستجو

خرید ارز دیجیتال از طریق صرافی ها انجام می گیرد. صرافی ارز دیجیتال Bybit با فهرست کردن توکن بازی Hamster Kombat در بازار خود قبل از عرضه، حمایت خود را از پروژه جدیدی در شبکه TON ترویج می‌کند. طبق گزارش Valx، همانطور که توسط Cointelegraph گزارش شده است، Bybit رسماً در 8 جولای (18 ژوئیه) اعلام کرد که توکن HMSTR را در بخش Bybit Pre-Market Trading پلتفرم آنلاین خود (OTC) فهرست می کند. این پلتفرم برای مبادله توکن‌ های جدید قبل از فهرست رسمی طراحی شده است و به خریداران و فروشندگان این امکان را می‌دهد تا قیمت‌ ها را تعیین کرده و با قیمت ثابت معامله کنند.

قیمت توکن همستر در پلتفرم Bybit

بر اساس اعلام صرافی بای بیت، پلتفرم معاملاتی از ساعت 10 صبح معامله توکن های HMSTR را آغاز کرد. BuyBit تاکید کرد که معرفی توکن‌ های همستر به بازار قبل از راه ‌اندازی نشان‌ دهنده یک "گام رو به جلو" است و به کاربران این فرصت را می‌دهد تا توکن ‌های HMSTR را قبل از اینکه در محل صرافی ‌ها فهرست شوند، دریافت کنند.

تاثیر معاملات بازار پیش از عرضه بر قیمت لیست شدن توکن همستر

HMSTR در حال حاضر در Bybit Pre-Market Trading فهرست شده است، اما مشخص نیست که این توکن چه زمانی معامله را آغاز می کند. شایان ذکر است که قیمت بازار پیش فروش و قیمت پیشنهادی رسمی توسط بازار تعیین می شود و هیچ ارتباط مستقیمی بین این دو وجود ندارد. بر اساس گزارش Bybit Pre-Market Trading، قیمت توکن های HMSTR در Pre-Market در زمان نوشتن بین 0.001 تا 0.16 دلار بود. Bezai Hamster Combat از زمان عرضه خود در مارس 2024 رکوردهای مشارکت کاربران را شکسته است. سازندگان ادعا می کنند که این بازی تنها سومین برنامه در تاریخ است که به 150 میلیون کاربر رسیده است. در اینجا لازم به ذکر است که در خرید ارز دیجیتال در نظر داشتن مزایا و معایب خرید ارزهای دیجیتال یکی از مهمترین موارد است.

نقشه راه رمزارز مبارزه با همستر

تیم Hamster Kombat اعلام کرده است که توکن آنها در ماه جولای در شبکه باز (TON) راه اندازی خواهد شد. به عنوان بخشی از این رویداد مورد انتظار، جامعه برای افزایش موجودی بازی در بازار، توکن های همستر را دریافت خواهد کرد. هدف از این ایردراپ افزایش استفاده از Toncoin و افزایش چشمگیر تعداد کاربران و حجم تراکنش ها در اکوسیستم TON است. برای شروع برنامه پرواز، همستر کامبت اولین چالش خود را معرفی کرده است، بازیکنان باید اکانت TON خود را در تاریخ 8 ژوئن 2024 به بازی متصل کنند. شخصیت های همستر کمبت در ماه جولای منتشر خواهند شد. بازیکنان همچنین می توانند به کانال تلگرام همستر کمبت بپیوندند تا از آخرین ماموریت ها در هنگام انتشار مطلع شوند.

ربات همستر کمبت چگونه کار می کند؟

Hamster Kombat یک ربات تلگرام است. پس از شروع این کار، مدیر عامل صرافی مجازی ارز دیجیتال خواهید شد. در اینجا می توانید با انجام ماموریت ها، درخواست از دوستان، ماینینگ و انجام کارهای مختلفی که ربات برای کسب درآمد بیشتر پیشنهاد می کند، درآمد همستر کمبت (HMSTR) کسب کنید. وقتی ربات همستر کامبت را کنترل می‌کنید، از شما خواسته می‌شود جایزه‌ای را انتخاب کنید که به شما امکان می‌دهد بر اساس عملکرد استخراج درون بازی خود، درآمد بیشتری کسب کنید. در بازی، زمانی که صفحه دستگاه را لمس می کنید، محدودیتی قدرتمند برای جمع آوری سکه به شما داده می شود. بازی تلگرام همستر کمبت 10 سطح را برای همستر شما ارائه می دهد. برای پیشرفت به مرحله بعدی، باید مقداری پول به دست آورید. هرچه با کلیک روی صفحه یا استخراج پول بیشتری کسب کنید، سریعتر پیش خواهید رفت.

کلام آخر:
در این مقاله به بررسی توکن  Hamster Kombatدر پلتفرم Bybit پرداختیم.  همستر کامبت بازی محبوب تلگرام است. همه شرکت‌کنندگان مدیرعامل یک صرافی مجازی ارز دیجیتال می‌شوند و 10 سطح بازی را تکمیل می‌کنند تا به صدر صنعت برسند. بازی تلگرام همستر کامبت ترکیبی عالی از سرگرمی و استراتژی، کسب درآمد مجازی با دعوت از دوستان و انجام کارهای مختلف است. 
منبع مقاله: https://stormgain.com/blog/hamster-kombat-coin-price-prediction

 

نظرات کاربران در مورد توکن همستر کامبت در بازار پیش از عرضه صرافی بای بیت
سوال امنیتی :1+39 = ?