لایحه ممنوعیت CBDC در کارولینای شمالی توسط فرماندار وتو شد

نوشته شده در : 1403/04/18
لایحه ممنوعیت CBDC در کارولینای شمالی توسط فرماندار وتو شد

جستجو

روی کوپر فرماندار به دلیل «کنار گذاشتن سیاست حزبی» برای حمایت از قوانینی که به نفع همه آمریکایی ها باشد، مورد انتقاد قرار گرفته است. روی کوپر، فرماندار کارولینای شمالی، لایحه ‌ای را ارز بانک مرکزی (CBDC) صادر شده توسط فدرال رزرو ایالات متحده را ممنوع می‌کرد. اصول خرید ارز دیجیتال می تواند در این لایحه وجود داشته باشد. کوپر در مواجهه با انتقاداتی مبنی بر اتخاذ تصمیمی سیاسی، لایحه مجلس را فراخواند. 690 در بیانیه 5 ژوئن "عجله، بی پروا و واکنش نشان داد" تا قانون را امضا کند. او گفتک ما در سطح ایالت کار می‌کنیم تا استانداردها و حفاظت ‌هایی را برای محافظت از مصرف‌کنندگان، سرمایه‌گذاران و کسب‌وکارهایی که از دارایی ‌های دیجیتال استفاده می‌کنند، اعمال کنیم و کارولینای شمالی باید قبل از شروع کار، اقدامات خود را ببیند. با یک رای محدود، قانونگذاران کارولینای شمالی به راحتی وتوی کوپر را با اکثریت سه پنجم هر دو مجلس نادیده گرفتند. تصمیم وتوی کوپر به خوبی پیش نرفت." میچل اسکیو، تحلیلگر اصلی در موسسه، وتوی فرماندار کوپر منافع مردم کارولینای شمالی را نشان نمی دهد. Blockware Solutions و یک بومی کارولینای شمالی، به Cointelegraph توضیح داد.   گفت که ناامیدکننده است که کوپر "مایل نیست سیاست را کنار بگذارد" تا از قوانینی حمایت کند که به نفع همه کره شمالی باشد. او فقط به این دلیل منع کرد که رقیبش مارک رابینسون موافق این لایحه است. در اینجا لازم به ذکر است که معاملات ارزهای CBDC مزایا و معایب خرید ارزهای دیجیتال برجسته میکند.

واضح است که نامزد طرفدار بیت کوین و آزادی در اینجا کیست. با این حال، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در جلسه استماع کمیته بانکی سنا در ماه مارس گفت که ایالات متحده «به نوعی قصد معرفی یا پذیرش یک بانک مرکزی ارز دیجیتال را ندارد. «سیاست [دارایی دیجیتال] باید در دست مردم آمریکا باشد و تضمین کند که تکامل ارزهای دیجیتال ارزش‌های حریم خصوصی، حاکمیت فردی و رقابت در بازار آزاد ما را منعکس می‌کند. 

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/north-carolina-governor-vetoes-cbdc-ban-bill

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد لایحه ممنوعیت CBDC در کارولینای شمالی توسط فرماندار وتو شد
سوال امنیتی :6+73 = ?