پیش بینی افزایش قیمت 300 درصدی برای بیت کوین

نوشته شده در : 1403/04/20
پیش بینی افزایش قیمت 300 درصدی برای بیت کوین

جستجو

خرید ارز دیجیتال امروزه بسیار رایج شده است. بیت‌کوین در سال‌ های آینده برای افزایش چشمگیر آماده است. یکی از جدیدترین مدل‌های روند قیمت، سودهای بزرگی را تا پایان سال 2025 پیش‌بینی می‌کند، با تجزیه و تحلیل مبتنی بر «قانون قدرت»، روشی آماری که زمانی به عنوان پشتوانه محکمی برای ارزش بیت‌کوین تلقی می‌شد. مزایا و معایب خرید ارزهای دیجیتال بسیار متنوع است. توسعه‌دهنده ‌ای به نام Apsk32 از X دوباره این مفهوم را بررسی کرد و به روز رسانی در مورد نحوه عملکرد پرداخت های بیت کوین را اعلام کرد. تجزیه و تحلیل آنها با وجود افت 25 درصدی قیمت ها از اوج ماه مارس، پتانسیل رو به رشد را نشان می دهد و انتظار می رود سود تا پایان سال 2025 به 300 درصد برسد. 

این تفکر مبتنی بر این واقعیت است که یک مدل انقلابی است. این یک رویداد تاریخی برای بیت کوین است. ، نشان می دهد که ما تنها چند ماه با یک رویداد در حال شکل گیری و قابل مشاهده فاصله داریم. قانون توان یک استنتاج ریاضی ساده نیست. این ابزار مفیدی است که به دقت پیش بینی می کند بیت کوین کجا ارزش دارد. طبق گفته Apsk32، این شاخص سطح پایینی از حمایت را ارائه می دهد که هنوز از روزهای اولیه که بیت کوین تنها با 1 دلار معامله می شد، همچنان قوی است. همان مدل پیش بینی می کند که این رقم تا سال 2036 به 1 میلیون دلار افزایش می یابد، با فرض ادامه روند. تجزیه و تحلیل بیشتر توسط Apsk32 نشان می‌دهد که سفر بیت‌کوین از یک چرخه چهار ساله پیروی می‌کند، نمونه‌ای از برگشت از پایین‌ها به بالاترین جدید. همانطور که در تجزیه و تحلیل Apsk32 اشاره شد، این تغییر معمولاً در مراحل اولیه رشد است. کاربردهای این مدل امروزه شرایط مختلف بازار از جمله تغییرات نظارتی جدید و تغییرات در استراتژی های سرمایه گذاری مانند ظهور ETF ها را در نظر می گیرد.

لینک خبر: https://www.newsbtc.com/bitcoin-news/bitcoin-to-the-moon-300-growth-predicted-crypto-analysis/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد پیش بینی افزایش قیمت 300 درصدی برای بیت کوین
سوال امنیتی :6+57 = ?