فروش سنگین بیت کوین توسط دولت آلمان ادامه دارد

نوشته شده در : 1403/04/21
فروش سنگین بیت کوین توسط دولت آلمان ادامه دارد

جستجو

خرید ارز دیجیتال در آلمان بسیار رشد کرده است. دولت آلمان پس از ارسال حدود 3100 بیت کوین به ارزش حدود 178 میلیون دلار در یک ساعت در 9 جولای به فروش بیت کوین ادامه داد. در همان زمان، دولت همچنین تقریباً 1700 بیت کوین (BTC) به ارزش حدود 91.78 میلیون دلار را از Bitstamp خارج کرد و دارایی های BTC را از صرافی جبران کرد.
مردم آلمان با مزایا و معایب خرید ارزهای دیجیتال آشنا هستند. در زمان نگارش این مقاله، دولت آلمان همچنین 3107 بیت کوین دیگر را از دارایی های اصلی خود خارج کرده است و احتمالاً برای فروش قریب الوقوع بیشتر آماده می شود. آدرس اصلی دولتی در حال حاضر حدود 26000 بیت کوین به ارزش 1.5 میلیارد دلار را در خود جای داده است، اگرچه آدرس مورد استفاده برای انتقال فضای ذخیره سازی در حال حاضر دارای 4800 بیت کوین به ارزش 276.61 میلیون دلار است.
از ساعت 7:30 صبح UTC در 9 جولای، مجموعاً 3100 بیت کوین خارج شده است که از این تعداد 2500 بیت کوین به یک گروه ناشناخته B2C2، 400 بیت کوین به صرافی متمرکز Kraken و 200 بیت باقی مانده به یک کیف پول ناشناخته ارسال شده است.
دولت آلمان در 8 جولای 900 میلیون دلار دیگر بیت کوین فروخت که نشان می دهد قصد دارد به فروش 1.5 میلیارد دلار باقی مانده بیت کوین ادامه دهد. همان 16309 بیت کوین فروخته شده اکنون با وجود فروش انبوه بیش از 930 میلیون دلار ارزش دارد که نشان می دهد خریداران همچنان در مورد خرید بیت کوین در این محدوده قیمتی مطمئن هستند.
معامله گران وال استریت انتظار دارند 72 درصد احتمال کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا در ماه سپتامبر وجود داشته باشد؛ بنابراین کاهش نرخ بهره می تواند به افزایش سرمایه گذاری در بیت کوین کمک کند.
این روند اقتصاد کلان تمایل دارد بر دارایی هایی مانند بیت کوین تأثیر قابل توجهی داشته باشد زیرا برخلاف دارایی هایی مانند طلا که نقدینگی در طول بی ثباتی ژئوپلیتیکی به آن سرازیر می شود، همچنان به عنوان دارایی ریسک پذیر دیده می شود.
همزمان با فروش بیت کوین، کاهش فعالیت استخراج کنندگان بیت کوین در عملیات و فروش ذخایر نشان می دهد که احساسات بازار ممکن است به پایین ترین حد خود نزدیک شود.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/german-government-prepares-next-276m-btc-selloff

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد فروش سنگین بیت کوین توسط دولت آلمان ادامه دارد
سوال امنیتی :4+65 = ?