تعداد کیف پول های نهنگ بیت کوین افزایش یافته است

تعداد کیف پول های نهنگ بیت کوین افزایش یافته است

نوشته شده در : 1402/11/16

نهنگ ها و هولدرهای بزرگ بیت کوین(BTC) در حال انجام حرکت های بزرگی هستند. تعداد کیف پول های نهنگ به بالاترین میزان در 15 ماه گذشته رسیده است! بیت کوین بزرگ ترین ارز بازار، در حال حاضر از نگاه بسیاری از تریدرها و نهنگ ها با توجه به عوامل فعلی بازار در حالت توقف است.
شما می توانید با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال، بیت کوین بخرید و از نوسانات قیمت آن سود به دست آورید. ارز بیت کوین(BTC) هفته گذشته بعد از بهبودی کوتاه مدت به زیر 40 هزار دلار در 23 ژانویه بیشتر بین 41 هزار دلار تا 45500 دلار خرید و فروش می شد. با اینکه اقدامات قیمت بسیار ضعیف بود، ولی داده های آن چین نشان می دهند که نهنگ ها بیت کوین بیشتری را به کیف پول های خود اضافی کردند و تعداد کیف پول ها را به بالاترین میزان در 15 ماه گذشته رسانده اند.
در عین حال، الگوی قیمت نشان می دهد که نهنگ های کوچک تری برای پیوستن به ردیف بعدی نهنگ ها به دارایی های خود اضافی شده اند. به نظر می رسد هولدرهای بیت کوین در حال انجام حرکت هایی برای بالا بردن ارز دیجیتال هستند، همانطور که با افزایش تعداد کیف پول ارز دیجیتال نهنگ نشان داده شده است. بر اساس پلتفرم تجزیه و تحلیل سانتی منت، تعداد آدرس های بیت کوین که بین 1000 تا 10000 بیت کوین نگهداری می شوند، شاهد افزایش 47 کیف پول دیگر بوده که نشان دهنده رشد 2.5 درصدی در شش روز است. در نتیجه، تعداد آدرس ها در این ردیف در اول فوریه به 1958 رسید که بالاترین حد خود از نوامبر 2022 است.
علاوه بر این، داده های Santiment کاهش آدرس های کیف پول را در ردیفی نشان داد. یعنی افرادی که بین 100 تا 1000 بیت کوین دارند. تعداد کیف پول ها در این محدوده 154 آدرس در همان بازه زمانی کاهش یافته که نشان دهنده کاهش 1.1 درصدی است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تعداد کیف پول های نهنگ بیت کوین افزایش یافته است
سوال امنیتی :1+72 = ?