فروش بیت کوین Ordinals در ژانویه 61 درصد کاهش یافت

فروش بیت کوین Ordinals در ژانویه 61 درصد کاهش یافت

نوشته شده در : 1402/11/15

با توجه به خبرهای منتشر شده، فروش بیت کوین Ordinals در ژانویه 61 درصد کاهش یافته است که باعث شد امید به نصف کمتر شود. در واقع، نصف شده آینده می تواند علاقه به NFTهای بومی بیبت کوین را دوباره افزایش دهد. این مسئله می تواند قیمت ارز اتریوم را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین، اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید جزئیات این خبر را تجزیه و تحلیل کنید و بدانید که چرا میزان فروش بیت کوین های اوردینال در حال کاهش است!
توجه داشته باشید که بر اساس اطلاعات جمع آوری کننده داده های NFT CryptoSlam فروش ماهانه اوردینال در ژانویه 61 درصد کاهش یافت و به 335 درصد کاهش یافت و به  868 میلیون دلار در دسامبر، ماه با بالاترین فروش در تاریخ Ordinals کاهش یافت. همچنین اوردینال ها اولین تکرار توکن های غیرقابل تعویض هستند که در شبکه بیت کوین ضرب شده اند.
با توجه به گفته های آندی لیان، تحلیلگر و کارشناس بلاک چین بین دولتی و نویسنده کتاب NFT، از صفر تا قهرمانی، اشباع بیش از حد بازار NFT و مجموعه های دیگر بلاک چین ها یکی از دلایل اصلی کاهش فروش اوردینال است. با هجوم پروژه های جدید و ورود هنرمندان به این فضا، خریداران اکنون با گزینه های زیادی روبرو هستند. لیان به کوین تلگراف گفت که وضعیت اسپویل برای انتخاب زمانی آشکارتر شد که بلاک چین های دیگری مانند سولانا در حال افزایش قدرت بودند.
در حالی که فروش ماهانه اتریوم(ETH) نیز با 2.2 درصد کاهش به 335 میلیون دلار رسیده است، فروش NFT در بلاک چین آوالانچ با 89 درصد افزایش به 46.7 میلیون دلار در ژانویه در مقایسه با 24.7 میلیون دلار در دسامبر افزایش یافته است. به طور کلی، این خبر می تواند قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد. هرچقدر میزان فروش بیت کوین های Ordinals کاهش یافت، قیمت بیت کوین بالا می رود و هولدرهای این ارز سود زیادی به دست می آورند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد فروش بیت کوین Ordinals در ژانویه 61 درصد کاهش یافت
سوال امنیتی :9+70 = ?