هوش مصنوعی Grok قیمت اتریوم را برای پایان سال 2024 پیش بینی کرد

هوش مصنوعی Grok قیمت اتریوم را برای پایان سال 2024 پیش بینی کرد

نوشته شده در : 1402/11/15

طبق بررسی های انجام شده، هوش مصنوعی Grok قیمت اتریوم را برای پایان سال 2024 پیش بینی می کند. اگر قصد خرید اتریوم را دارید، باید وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص داده و معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که ارز اتریوم(ETH) دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار و پیشرو در حوزه Web3 و امور مالی غیرمتمرکز است که می توانید روی آن سرمایه گذاری کنید. در سال 2023 تقریبا 100 درصد افزایش قیمت را تجربه کرد، سرمایه گذاران اتریوم اکنون چشمان خودشان را به عملکرد توکن در سال 2024 معطوف کرده اند. به طور خاص، فینبولد برای آگاهی در قیمت اتریوم در پایانسال به هوش مصنوعی Grok مراجعه کرد.
Grok نوعی مدل هوش مصنوعی است که به وسیله xAI یک استرات آپ که توسط ایلان ماسک ایجاد شد و به طور مستقیم به X متصل است، توسعه یافته است. نکته قابل توجه این است که Grok محتمل ترین محدوده را برای پایان سال بین 4 هزار تا 5هزار دلار برای هر اتریوم مشخص می کند. با توجه به گفته های هوش مصنوعی، حداکثر اتریوم که می تواند در سال 2024 به آن برسد، سطح قیمتی 6500 دلار است.
اگر اتریوم بتواند سطوح مقاومتی خودش را پشت سر بگذارد، می تواند رشد چشمگیری را تجربه کرد و به سطوح بالاتری برسد. ولی اگر قدرت کافی برای شکستن مقاومت های خودش را نداشته باشد، هیچ رشدی نمی کند و در سطح 2500 دلار باقی می ماند.
بهتر است بدانید، پیش بینی هوش مصنوعی در مورد قیمت اتریوم بسیار صعودی است، چون اتریوم(ETH) در حال حاضر در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 2300 دلار خرید و فروش می شود. با این حال، Grok عدم دقت را نشان می دهد چون بازار در حال حاضر زیر حداقل است. برای زمینه، فینبولد هوش مصنوعی را با قیمت های فعلی پیشنهاد کرد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد هوش مصنوعی Grok قیمت اتریوم را برای پایان سال 2024 پیش بینی کرد
سوال امنیتی :4+48 = ?