دو ارز دیجیتال با پتانسیل افزایش قیمت بالا

دو ارز دیجیتال با پتانسیل افزایش قیمت بالا

نوشته شده در : 1402/11/14

دو ارز دیجیتال با پتانسیل افزایش قیمت بالایی روبرو هستند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، بهتر است رمز ارزهای مستعد رشد را شناسایی کرده و نسبت به خرید آنها اقدام کنید. بازار کریپتو این هفته بعد از اشاره فدرال رزرو در مورد تصمیم نرخ بهره در ماه مارس، کمی عقب نشینی کرد.
توجه داشته باشید که در پاسخ، ارزهای دیجیتال شاهد افزایش در پوزیشن های فروش باز شدند و فرصت های کوتاه مدت برای هفته آینده ایجاد کردند.یک فشار کوتاه زمانی اتفاق می افتد که فروشندگان کوتاه مدت نقد شوند و با افزایش قیمت روبرو شوند. این انحلال ها تریدرها را مجبور می کند تا ارز دیجیتال را پس بگیرند، افزایش قیمت را افزایش می دهند، باعث انحلال بیشتر می شوند و به طور قابل توجهی آن را افزایش می دهند.
در جستجوی بینش، Finbold داده هایی که از نقشه حرارتی انحلال CoinGlass در 2 فوریه جمع آوری کرد. به ویژه ما انحلال های کوتاه انباشته شده را در XRP Ledger و آوالانچ در بازه زمانی ماهانه مشاهده کردیم. اگر قصد ترید در ارزهای دیجیتال را دارید، ریپل و آوالانچ می توانند دو ارز مناسبی باشند.
ارز دیجیتال ریپل می تواند یک رشد چشمگیری را تجربه کند و با یک فشار کوتاه مدت روبرو شود. قابل ذکر است که ریپل در این هفته بعد از هک 112 میلیون دلاری که بر حساب های شخصی کریس لارسن تاثیر گذاشت، تقریبا 7 درصد ضرر کرد. لارسن یکی از بنیانگاران و رئیس اجرایی ریپل، بزرگ ترین نهاد هولدینگ ریپل و منبع فروش توکن است. در این میان، آوالانچ یکی دیگر از رمز ارزهای پایه احتمالی است که هفته آینده فشار کوتاهی را تجربه خواهد کرد. توکن بومی بلاک چین لایه 1 دارای چهار استخر نقدینگی رو به بالا است. این ارز دیجیتال نیز می تواند در هفته آینده یک رشد قابل توجهی را تجربه کند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد دو ارز دیجیتال با پتانسیل افزایش قیمت بالا
سوال امنیتی :5+38 = ?