چرا حجم معاملات صرافی بایننس افزایش و به 427 میلیارد دلار رسید؟

نوشته شده در : 1402/11/12

حجم معاملات صرافی بایننس(Binance) افزایش یافت و به 427 میلیارد دلار رسید! آیا می خواهید اطلاعاتی در این مورد به دست آورید؟ چرا صرافی بایننس طرفداران زیادی دارد؟ افزایش حجم معاملات در صرافی بایننس نشانه چیست؟ چرا حجم معاملات صرافی Binance در حال افزایش است؟
بهتر است بدانید، ارزهای دیجیتال دارایی های نوظهوری هستند که شما می توانید با خرید و فروش این دارایی ها سود زیادی کسب کنید. برای اینکه رمز ارزهای مورد نظر خودتان را معامله کنید، باید به یک صرافی ارز دیجیتال مراجعه کنید. صرافی های مختلفی وجود دارند که یکی از محبوب ترین آنها، صرافی بایننس است که اخیرا حجم معاملات آن افزایش یافته است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی بایننس برای شما ارائه کنیم و به بررسی رسیدن حجم معاملات صرافی بایننس به 427 میلیارد دلار بپردازیم.

آشنایی با صرافی بایننس(Binance)

بایننس(Binance) یکی از انواع صرافی های رمزارز و بزرگ ترین و محبوب ترین صرافی ها در دنیا است که شما می توانید در این صرافی نسبت به خرید و فروش ارزهای دیجیتال اقدام کنید. این صرافی توسط شخصی به اسم چانگ پنگ ژائو راه اندازی شده است که اکنون این شخص از سمت مدیر عاملی این صرافی کناره گیری کرده است و شخص دیگری جایگزین او شده است. صرافی بایننس خیلی سریع پیشرفت کرد و توانست لقب بزرگ ترین صرافی ارز دیجیتال دنیا را از آن خود کند. با توجه به قوانین بسیار سرسختانه پیرامون رمز ارزها در کشور چین، بنیانگذاران بایننس خیلی زود به ژائن مهاجرت کردند، کشورها طرفدار ارزهای دیجیتال است.
صرافی بایننس تنها برای ارائه خدمات و امکانات مربوط به رمز ارزها طراحی شده است؛ به عبارت دیگر، شما نمی توانید دلار، یورو، پوند و..... را در این صرافی معامله کنید. شما در صرافی بایننس(Binance) می توانید با بیش از 40 نوع پول فیات، رمز ارزهای خودتان را خرید و فروش کنید. از آنجایی که صرافی بایننس به وسیله تعدادی از افراد مدیریت می شود، می توان به این نتیجه رسید که خدمات شبکه متمرکز هستند. تعداد تراکنش های روزانه صرافی بایننس بسیار بالا است و توجه بسیاری از معامله گران و تریدرهای بازار کریپتو را به خود جلب کرده است.

رسیدن حجم معاملات صرافی بایننس به 427 میلیارد دلار

توجه داشته باشید که طبق گزارش های اخیر CoinGecko، صرافی بایننس از نظر حجم معاملات جایگاه رهبری بازار خودش را در سال 2023 حفظ کرده است. بایننس علیرغم اینکه با نظارت زیادی روبرو شده است و تغییرات چشمگیری در رهبری داشت، سهم بازار 43.7 درصدی را حفظ کرد و شاهد افزایش حجم معاملات لحظه ای خود به 427.1 میلیارد دلار در دسامبر 2023 بود که نشان هنده افزایش 37.5 درصدی ماه به ماه است.
بایننس در طول سال 2023 با فشار نظارتی قابل توجهی روبرو بود که منجر به توافقنامه تسویه حساب در نوامبر شد که صرافی را ملزم به پرداخت 4.3 میلیارد دلار جریمه به وزارت دادگستری و کمیسیون معاملات آتی کالا به دلیل نقض های مالی ادعایی کرد. به عنوان بخشی از توافق مدیر عامل بایننس یا همان چانگ پنگ ژائو نیز کناره گیری کرد. بایننس کوین(BNB) نیز با موفقیت موقعیت خودش را در بالای آستانه 300 دلار حفظ کرده است و قیمت معاملات فعلی 304 دلار است. این نشان دهنده کاهش 1.8 درصدی قیمت بایننس کوین نسبت به 24 ساعت گذشته است. اگر یکی از افراد فعال در صرافی های ارز دیجیتال ایرانی هستید، شناخت مزایا و معایب صرافی های ایرانی یکی از مسائل مهم است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی بایننس برای شما ارائه کنیم و به بررسی رسیدن حجم معاملات صرافی بایننس به 427 میلیارد دلار بپردازیم. همانطور که گفت شد، بایننس یکی از بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیا است که اخیرا حجم معاملات آن افزایش یافته و به 427 میلیارد دلار رسیده است. این مسئله می تواند نشان دهنده علاقه سرمایه گذاران نسبت به صرافی بایننس باشد.

 


نظرات کاربران در مورد چرا حجم معاملات صرافی بایننس افزایش و به 427 میلیارد دلار رسید؟
سوال امنیتی :5+77 = ?