نهنگ های XRP به جنب و جوش افتاده اند، علت چیست؟

نهنگ های XRP به جنب و جوش افتاده اند، علت چیست؟

نوشته شده در : 1402/11/13

نهنگ های ریپل(XRP) در حال حرکت هستند و می خواهند قیمت ریپل را بالا ببرند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال ریپل را دارید، باید وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص داده و معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که داده های زنجیره این نشان می دهند که نهنگ های ریپل در روز گذشته حرکت های بزرگی را انجام داده اند. در اینجا چیزی است که این موجودات عظیم انجام داده اند. نهنگ های XRP در طول روز گذشته برخی از نقل و انتقالات مربوط به مبادله را انجام داده اند. طبق دادهای سرویس ردیاب تراکنش های زنجیره ای Whale Alert، سه تراکنش بزرگ در شبکه ریپل در 24 ساعت گذشته مشاهده شده است.
اولین مورد از این نقل و انتقالات، شامل جابجایی تقریبا 28.7 میلیون XRP در سراسر بلاک چین بود که در زمان انجام تراکنش تقریبا 14.7 میلیون دلار ارزش داشت. با توجه به مقیاس این حرکت، احتمالا یک موجود نهنگ پشت آن بوده است. نهنگ ها به دلیل ذخایر بزرگشان می توانند موجودات تاثیرگذاری در شبکه باشند، بنابراین این حرکت های آنها می تواند ارزش دنبال کردن داشته باشد، زیرا ممکن است باعث نوسانات قابل توجهی در بازار شود.
اینکه انتقال یک نهنگ ممکن است برای ارز دیجیتال چه معنایی داشته باشد، به هدف پشت آن بستگی دارد. جزئیاتی مربوط به اولین انتقال نهنگ ریپل وجود دارد که ممکن است زمینه آن را روشن کند. آدرس ارسال در مورد این تراکنش نهنگ ریپل یک کیف پول ناشناخته بود. در همان زمان، گیرنده آدرسی بود که به صرافی ارز دیجیتال Bitstamp متصل شده بود. اگر قصد ترید در ارزهای دیجیتال را دارید، ریپل می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد نهنگ های XRP به جنب و جوش افتاده اند، علت چیست؟
سوال امنیتی :3+85 = ?