آیا ویزا امکان برداشت رمز ارزها را در 145 کشور فراهم کرده است؟

نوشته شده در : 1402/11/11

ویزا کارت امکان برداشت ارزهای دیجیتال از کارت ها را در 145 کشور فراهم کرده است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چگونه می توان در ویزا کارت رمز ارزها را برداشت کرد؟ نحوه واریز ارز دیجیتال به ویزا کارت چگونه است؟ چه افرادی می توانند از ویزا کارت استفاده کنند؟
امروزه افراد زیادی در بازار کریپتو فعالیت دارند و می توانند با خرید و فروش رمز ارزها سود زیادی از معاملات به دست آورند. شما برای اینکه بتوانید در بازار کریپتو معامله انجام دهید، باید به صرافی ارز دیجیتال یا سایر پلتفرم های معاملاتی مراجعه کنید. همچنین شما باید خبرهای مهم مربوط به بازار رمز ارزها را مطالعه کنید تا از وضعیت بازار کریپتو مطلع باشید و بهترین تصمیم را برای انجام معاملات بگیرید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد نقش ویزا کارت در بازار کریپتو برای شما ارائه کنیم و به بررسی فراهم شدن امکان برداشت رمز ارزها از ویزا کارت در 145 کشور بپردازیم.

ویزا کارت چه نقشی در بازار کریپتو دارد؟

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ویزا کارت چیست و چه نقشی در بازار کریپتو دارد؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که ویزا کارت(Visa) به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در حوزه پرداخ های الکترونیک و امور مالی شناخته می شود. این کارت نوعی ابزار برای پرداخت های الکترونیکی است که امکانات و قابلیت های گسترده ای را به کاربران ارائه می دهد و به ما در تسهیل تراکنش های پولی، خریدهای اینترنتی و مسافرت های خارج از کشور کمک می کند. ویزا کارت مدتی است که با ارزهای دیجیتال نیز همکاری می کند.
جالب است بدانید، خرید ارز دیجیتال نیز یکی از روش های جدید برای سرمایه گذاری در بازار مالی است. خرید رمز ارز با ویزا کارت یکی از راحت ترین روش هایی است که می توانید از آن استفاده کنید. خرید ارز دیجیتال به یک درگاه امن و قابل اعتماد نیاز دارد و Visa Card به عنوان یکی از مشهورترین روش های پرداخت ارزی، بهترین گزینه برای تریدرها و معامله گران محسوب می شود. برای خرید ارز دیجیتال به ویژه بیت کوین با ویزا کارت باید توجه داشته باشید که آدرس IP شما حتما غیر از ایران باشد.

فراهم شدن امکان برداشت رمز ارزها از ویزا کارت در 145 کشور

توجه داشته باشید که ویزا کارت یا همان غول پرداخت جهانی با فعال کردن یک روش جدید برای مبادله ارزهای دیجیتال به ارزهای فیات بدون استفاده از یک صرافی متمرکز، پذیرش رمز ارزها را دو برابر می کند. این شرکت ها در 30 ژانویه اعلام کردند که ویزا کارت با ارائه دهنده زیرساخت Web3 Transak برای معرفی برداشت و پرداخت ارزهای دیجیتال از طریق راه حل Visa Card شریک شده است.
نکته قابل توجه این است که این مشارکت به کاربران 145 کشور این امکان را می دهد تا حداقل 40 ارز دیجیتال را بدون اتکا به صرافی های متمرکز به طور مستقیم به فیات تبدیل کنند. بر اساس صفحه پوشش جهانی Transak، برخی از کشورهای تحت حمایت شامل حوزه های قضایی مانند قبرس، مالت، سنگاپور، ترکیه، پرتغال و امارات متحده عربی هستند. گانگوار نیز گفت، این یک قدم بزرگ به سمت پذیرش و استفاده از ارزهای دیجیتال است. همچنین به گفته این شخص، این همکاری مزیت های قابل توجه را برای کاربران پلتفرم ها و کیف پول های غیرمتمرکز مانند متامسک، تراست ولت، لجر و دیگران به همراه دارد. یکی از مسائل مهمی که باید به آن پرداخت این است که ارزهای دیجیتال چگونه کار می کنند؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد نقش ویزا کارت در بازار کریپتو برای شما ارائه کنیم و به بررسی فراهم شدن امکان برداشت رمز ارزها از ویزا کارت در 145 کشور بپردازیم. همانطور که گفته شد، ویزا کارت یک سرویس پرداخت الکترونیکی است که اخیرا امکان واریز و برداشت ارزهای دیجیتال را در 145 کشور فراهم کرده است و شما می توانید از قابلیت های این سرویس استفاده کنید. فراهم شدن امکان برداشت ارزها در ویزا کارت به توسعه پذیرش و ارزهای دیجیتال کمک می کند.

 


نظرات کاربران در مورد آیا ویزا امکان برداشت رمز ارزها را در 145 کشور فراهم کرده است؟
سوال امنیتی :6+36 = ?