ممکن است این آخرین فرصت برای خرید بیت کوین با قیمت مناسب باشد

ممکن است این آخرین فرصت برای خرید بیت کوین با قیمت مناسب باشد

نوشته شده در : 1402/11/12

ممکن است این آخرین فرصت برای خرید بیت کوین(BTC) با قیمت های معقول یا مناسب باشد. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید تا سود زیادی از معاملات خود به دست آورید.
توجه داشته باشید که معامله گر یا تریدر ارز دیجیتال با اسم مستعار Rekt Capital می گوید که سرمایه گذاران بیت کوین ممکن است تنها یک فرصت دو هفته ای برای خرید بالقوه بیت کوین با قیمت های معمولی داشته باشند تا قبل از شروع رالی پیش از رویداد هاوینگ در ماه فوریه.
Rekt در یک پست 29 ژانویه در X به 349 هزار دنبال کننده خود گفت که هاوینگ یا رویداد نصف شدن در پنج مرحله انجام می شود که سه مرحله اول قبل از هاوینگ صورت می گیرد و می تواند قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد. همچنین این شخص خاطرنشان کرد که در هاوینگ های قبلی بیت کوین، معمولا در ماه های قبلی افت شدیدی داشته است که بازدهی بزرگی را برای سرمایه گذاران به همراه داشته است و سال 2024 نیز از این قاعده مستثنی نیست.
رویداد هاوینگ که در حال حاضر برای ماه آوریل برنامه ریزی شده است، به نصف شدن پاداش استخراج برای ماینرهای بیت کوین اشاره دارد و به طور گسترده به عنوان یک کاتالیزور صعودی برای قیمت بیت کوین در نظر گرفته می شود. Rekt با اشاره به اینکه بیت کوین قبلا در ماه ژانویه تقریبا 18 درصد عقب نشینی کرده بود، گفت اکنون یک پنجره دو هفته ای وجود دارد که می توان انتظار داشت بیت کوین تحت عقب نشینی قابل توجه دیگری قرار دارد.
به طور کلی هرگونه بازنگری در این دوره احتمالا یکی از آخرین فرصت های خرید برای بیت کوین در دوره قبل از هاوینگ را نشان می دهد. بعد از این، بیت کوین تقریبا 60 روز بعد از رویداد نصف شدن، وارد مرحله ای می شود که Rekt آن را مرحله پیش از صعود می نامد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ممکن است این آخرین فرصت برای خرید بیت کوین با قیمت مناسب باشد
سوال امنیتی :3+55 = ?