چرا سهم بازار صرافی بایننس افزایش یافته است؟

نوشته شده در : 1402/11/11

طبق بررسی های انجام شده، سهم بازار صرافی بایننس(Binance) افزایش یافته و به عدد قابل توجهی رسیده است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا سهم بازار صرافی بایننس در حال افزایش است؟ افزایش سهم بازار بایننس نشانه چیست؟ آیا سهم بازار صرافی بایننس همچنان افزایش خواهد یافت؟
ارزهای دیجیتال دارایی های نوظهوری هستند که نوسانات قیمتی زیادی دارند. اگر می خواهید از نوسانات قیمت رمز ارزها سود به دست آورید، باید به صرافی ارز دیجیتال مراجعه کنید. بایننس یکی از صرافی های مشهوری است که می توانید با مراجعه به آن صرافی معامله انجام دهید. بررسی ها نشان می دهند که سهم بازار صرافی بایننس در حال افزایش است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی ارز دیجیتال بایننس(Binance) برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش سهم بازار صرافی بایننس بپردازیم.

آشنایی با صرافی بایننس(Binance)

بایننس(Binance) یکی از انواع صرافی های رمزارز و یکی از صرافی های محبوب در بازار کریپتو است که در ابتدا در کشور چین راه اندازی شد. شما می توانید با مراجعه به این صرافی نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کنید. این صرافی موفق شد در سال 2018 از رقیب های خودش سبقت بگیرد و به بزرگ ترین صرافی ارز دیجیتال در دنیا تبدیل شود. همچنین این صرافی توانست محبوبیت خودش را حفظ کند. چانگ پنگ ژائو نیز به عنوان مدیر عامل این صرافی شناخته می شد که مدتی است از سمت مدیر عاملی خود استعفا داده است و شخص دیگری جایگزین او شده است.
جالب است بدانید، میانگین حجم معاملات روزانه در صرافی بایننس تقریبا 8 میلیون دلار است که بسیار بالاتر از سایر صرافی ها و پلتفرم های معاملاتی است و به همین دلیل به عنوان بزرگ ترین صرافی دنیا شناخته می شود. در این صرافی در هر ثانیه بیشتر از 1500000 تراکنش و معامله صورت می گیرد که معمولا مشکل نقدینگی و نقدشوندگی برای معامله گران و تریدرها در آن وجود ندارد. علاوه بر بازار اسپات در این صرافی بازار معاملاتی فیوچرز، مارجین و مشتقات نیز در آن وجود دارد که می توانید از آن بهره ببرید. همچنین این صرافی امکانات و قابلیت های متعددی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که شما می توانید از این خدمات استفاده کرده و معاملات خودتان را انجام دهید.

چرا سهم بازار صرافی بایننس افزایش یافته است؟

توجه داشته باشید که صرافی بایننس(Binance) ماه ها بعد از رسیدگی به پرونده خود با وزارت دادگستری ایالات متحده و پرداخت جریمه تسویه حساب 4.3 میلیارد دلاری، شروع به بازیابی و جبران سهم بازار حجم معاملات خود کرده است. طبق دادها های منتشر شده توسط شرکت تحقیقاتی کریپتو Kaiko، سهم بازار حجم معاملات بایننس دو ماه بعد از اینکه صرافی پرونده خودش را با تنظیم کننده های ایالات متحده حل کرد، به 49 درصد افزایش یافت. این افزایش به دنبال پایین ترین سطح چند ساله ای است که صرافی مسائل حقوقی و مالی خودش را تحلیل می کند.
نکته قابل توجه این است که در ژوئن 2023، شرکت تحلیلی نانسن گزارش داد که بایننس خروجی خالص 2.36 میلیارد دلاری را تجربه کرده است، در حالی که گردآورنده داده دیفای لاما عدد بزرگ تر از 3.35 میلیارد دلار را گزارش کرده است. با این حال، CZ مدیر عامل سابق بایننس ادعا کرد که اطلاعات ممکن است ناردست باشند.
در بیانیه ای که برای کوین تلگراف ارسال شد، سخنگوی بایننس گفت که صرافی روی کاربران خود تمرکز کرده و وارد فصل جدیدی می شود. در 21 نوامبر، مقالامات ایالات متحده از تسویه حساب 4.3 میلیارد دلاری با بایننس خبر دادند. مریک گارلند، دادستان کل، در یک بیانیه مطبوعاتی گفت که این مبلغ اقدامات اجرای مقررات مدتی توسط اداره های دولتی مانند وزارت خزانه داری را پوشش می دهد. یکی از پیشنیازهای فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتال این است که نحوه کار انواع صرافی های ارز دیجیتال است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی ارز دیجیتال بایننس(Binance) برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش سهم بازار صرافی بایننس بپردازیم. همانطور که گفته شد، بایننس یکی از بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیا است که سهم بازار آن این روزها افزایش یافته و به عدد قابل توجهی رسیده است. انتظار می رود این شاخص همچنان بالا رود.

 


نظرات کاربران در مورد چرا سهم بازار صرافی بایننس افزایش یافته است؟
سوال امنیتی :4+99 = ?