هوش مصنوعی Groke قیمت کاردانو را برای پایان سال 2024 پیش بینی کرد

هوش مصنوعی Groke قیمت کاردانو را برای پایان سال 2024 پیش بینی کرد

نوشته شده در : 1402/11/12

هوش مصنوعی Groke قیمت ارز دیجیتال کاردان(ADA) را برای پایان سال 2024 پیش بینی کرد. اگر قصد خرید ارز دیجیتال کاردانو را دارید، ابتدا وضعیت ارز کاردانو را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش کاردانو را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که کاردانو(ADA) اکوسیستم مالی غیرمتمرکز خودش را در سال های اخیر رشد داده است و تقاضا برای توکن اصلی خودش را افزایش داده است. با این حال، کاردانو با راه حل های نوآورانه و جدید Web3 در چشم انداز ارزهای دیجیتال در حال رشد با رقابت چالش برانگیزی روبرو است. در جستجوی بینش در مورد آینده کاردانو، فینبولد به گروک، یک مدل هوش مصنوعی که توسط شرکت نابغه Xai، x توسعه یافته است، روی آورد. اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، کاردانو می تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد.
نکته قابل توجه این است که Grok با جمع آوری داده های بلادرنگ از پست های شبکه اجتماعی x در هوش مصنوعی پیشرفت می کند. بنابراین، خروجی های ارزشی را بر اساس احساسات بازار به روز ارائه می کند. به عنوان مثال، Grok AI ایلان ماسک در دسامبر 2023 یک ارز دیجیتال ایده آل برای پرداخت در X نامگذاری کرد. در این زمینه، ما از Grok خواستیم محتمل ترین محدوده قیمتی را که کاردانو تا پایان سال 2024 معامله می کند، ارائه دهد.
طبق گفته هوش مصنوعی Grok، کاردانو باید تا پایان سال 2024 در محدوده 1.20 تا 1.60 دلار خرید و فروش شود. این امر باعث رشد ثابت 130 تا 207 درصدی از قیمت فعلی کاردانو 0.52 دلار برای هر توکن می شود. در این میان، Grok ADA را در بهترین سناریو 2.02 دلار پیش بینی می کند. با این حال، هوش مصنوعی به انتظارات مثبت مربوط به Goguen اشاره کرد که در سپتامبر 2021 فعال شد. این شواهد نشان می دهد که Grok می تواند اشتباه کند و در برخی از مواقع اطلاعات و داده های قدیمی را ارائه دهد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد هوش مصنوعی Groke قیمت کاردانو را برای پایان سال 2024 پیش بینی کرد
سوال امنیتی :1+74 = ?