چرا جک دورسی 10 درصد از کارمندان شرکت Block را اخراج کرد؟

نوشته شده در : 1402/11/12

جک دورسی که به عنوان مدیر عامل سابق توییتر و مدیر عامل شرکت Block شناخته می شود، 10 درصد از کارمندان شرکت خود را اخراج کرده است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا می دانید جک دورسی کیست و چه نقشی در بازار ارزهای دیجیتال دارد؟ چرا بخشی از کارمندان شرکت Block از کار اخراج شدند؟
بازار کریپتو یکی از محبوب ترین بازارهای سرمایه در دنیا است که شما می توانید با خرید ارزهای دیجیتال، سرمایه گذاری کرده و از نوسانات قیمت رمز ارزها سود به دست آورید. برای اینکه به رمز ارزهای مورد نظر خودتان دسترسی داشته باشید، باید به یک صرافی ارز دیجیتال مراجعه کنید. همچنین باید خبرهای پیرامون بازار کریپتو را مطالعه کنید. در ادامه همراه ما باشید؛ چون می خواهیم در این مطلب، شما با جک دورسی آشنا کنیم و به بررسی اخراج 10 درصد از کارمندان شرکت جک دورسی بپردازیم.

آشنایی با جک دورسی؛ یکی از بزرگان ارز دیجیتال

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که جک دورسی کیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که جک دورسی به عنوان مدیر عامل سابق توییتر شناخته می شود. همچنین او یکی از طرفداران و علاقه مندان به بازار کریپتو به ویژه ارز دیجیتال بیت کوین و فناوری ارز دیجیتال است. شاید در روزهایی که بسیاری از افراد توییتر را ناکارآمد می دانستند، کمتر کسی تصور می کرد که علاوه بر موفقیت این پلتفرم، مالک آن به طرف بازارهای مالی نیز کشیده و به چهره ای سرشناس تبدیل شود.
جالب است بدانید، جک دورسی در ایالات میزوری آمریکا متولد شد و تباری ایرلندی و ایتالیایی دارد. این شخص در دوران نوجوانی و جوانی خود بعضا به عنوان مدل در صنعت مد کار کرده است. برخی از نرم افزارها و اپلیکیشن های جک دورسی که متن باز هستند، هنوز توسط شرکت های تاکسی رانی استفاده می شوند. جک در دانشگاه رولا ثبت نام کرد، ولی بعد از دو سال به دانشگاه نیویورک منتقل شد. مدت زمان حضور او در این دانشگاه نیز دو سال بود، با این تفاوت که دیگر آنجا را به مقصد دانشگاه دیگر ترک نکرد.

اخراج 10 درصد از کارمندان شرکت جک دورسی

توجه داشته باشید که شرک جک دورسی Block بر اساس برنامه ای که قبلا افشا شده بود برای کاهش 10 درصدی کارمندان خود اقدام کرد. این شرکت می خواهد از طریق یک سری اخراج و سازماندهی مجدد، تعداد کارکنان خودرا در طول سال 2024 به شدت کاهش دهد.
نکته قابل توجه این است که Block Inc شرکت بلاک چین و پرداخت به رهبری جک دورسی، بنیانگذار توییتر به کوین دسک تایید کرد که این هفته کار اخراج کارکنان خود را به عنوان بخشی از برنامه قبلی این شرکت برای کاهش 10 درصدی تعداد کارمندان تا پایان سال 2024 شروع کرده است. علاوه بر این، دورسی در یادداشتی به کارکنان Block که توسط Business Insider در ماه نوامبر به دست آمد، این برنامه ها را با بیان اینکه رشد شرکت ما بسیار بیشتر از رشد کسب و کار و درآمد ما  بوده است، توضیح داد. 
علاوه بر این، این شرکت اندازه دقیق اخراج های این هفته را برای CoinDesk تایید نکرد، ولی تایید کرد که اهداف کلی آن تغییر نکرده است و به تدریج از طریق ترکیبی از تنظیمات عملکرد و سایر اقدامات سازماندهی مجدد به آن خواهد رسید.  بلاک که قبلا با نام Square شناخته می شد، در سال 2021 برای تاکید بر تغییر به سمت فناوری بلاک چین تغییر نام داد. دورسی در سال 2021 از سمت مدیر عاملی خود در توییتر استعفا داد ولی در شرکت بلاک باقی ماند تا نظرات خودش را در مورد بیت کوین بیان کند. یکی از کسائلی که باید در مورد بلاک چین و ارزهای دیجیتال مهم است شناخت ویژگی های بلاک چین است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، شما با جک دورسی آشنا کنیم و به بررسی اخراج 10 درصد از کارمندان شرکت جک دورسی بپردازیم. همانطور که گفته شد، جک دورسی به عنوان مدیر عامل سابق توییتر و مدیر عامل شرکت بلاک شناخته می شود که این شخص 10 درصد از کارمندان شرکت Block را طبق برنامه ای که از قبل مشخص شده بود، اخراج کرد تا نیروهای شرکت خودش را کاهش دهد.

 


نظرات کاربران در مورد چرا جک دورسی 10 درصد از کارمندان شرکت Block را اخراج کرد؟
سوال امنیتی :8+76 = ?