پیش بینی میلیاردر تیم دریپر برای قیمت بیت کوین(BTC)

پیش بینی میلیاردر تیم دریپر برای قیمت بیت کوین(BTC)

نوشته شده در : 1402/11/13

طبق خبرهای منتشر شده، میلیاردر تیم دریپر یک پیش بینی در مورد قیمت بیت کوین منتشر کرد و در این پیش بینی گفت که قیمت بیت کوین ممکن است تا سال 2025 به 250 هزار دلار برسد. اگر قصد سرمایه گذاری و خرید بیت کوین را دارید، بهتر است پیش بینی های منتشر شده را مطالعه کنید.
توجه داشته باشید که تیم دریپر، سرمایه گذار میلیاردر مشهور با موضع صعودی خود در مورد بیت کوین(BTC) دوباره توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. دراپر با وجود نادیده گرفتن پیش بینی قبلی خود در سال 2018، جایی که پیش بینی کرد بیت کوین تا سال 2022 به 250 هزار دلار خواهد رسید، همچنان بر اعتقاد خود به پتانسیل بیت کوین ثابت قدم است.
ارز بیت کوین(BTC) تا سال 2025 به 250 هزار دلار می رسد. در مصاحبه اخیر بلومبرگ، دریپر ابتدا پیش بینی از دست رفته خودش را به شوخی تایید کرد و گفت که خب نمی دانم اگر آن پیش بینی را از دست دادم، چرا هنوز کسب به من گوش می دهد. با این حال، این پیش بینی از دسته رفته، خوش بینی او را کاهش نداده است. دریپر پیش بینی می کند که بیت کوین تا سال 2025 به مرز یک چهارم میلیون دلار خواهد رسید.
دریپر به دلیل عدم تحقق پیش بینی قبلی خود، به قضاوت اشتباه خود از موضع محافظه کارانه دولت ایالات متحده در مورد مقررات ارزهای دیجیتال اشاره می کند. با این حال، او بر پذیرش فزاینده بیت کوین در کشورهای دارای ارز دیجیتال بی ثبات تاکید می کند.
دریپر با ترجیح رو به رشد انجام تجارت در بیت کوین نسبت به ارزهای سنتی مانند دلار آمریکا اشاره می کند، به ویژه در مناطقی که دلار معمولا با فعالیت های مجرمانه همراه است. چشم انداز او برای بیت کوین فراتر از یک ذخیره صرف ارزش است. او آینده ای را پیش بینی می کند که در آن بیت کوین به یک ارز قابل قبول جهانی تبدیل می شود و در واقع تراکنش های مالی را متحول می کند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پیش بینی میلیاردر تیم دریپر برای قیمت بیت کوین(BTC)
سوال امنیتی :9+60 = ?