چرا قربانیان حماس از صرافی بایننس شکایت کردند؟

نوشته شده در : 1402/11/13

با توجه به خبرهای منتشر شده، قربانیان حماس از صرافی بایننس به دلیل اهدای کمک های مالی به تروریست ها، شکایت کرده اند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا بایننس واقعا به تروریست ها کمک می کند؟ چرا قربانیان حماس و غزه از صرافی بایننس شکایت کردند؟ نتیجه این شکایت ها چه می شود؟
صرافی ارز دیجیتال بایننس یکی از پرطرفدارترین پلتفرم های معاملاتی در بازار کریپتو است که شما می توانید به این صرافی مراجعه کرده و نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کنید. طبق بررسی های انجام شده، این صرافی به تروریست ها در جنگ حماس کمک کرده است و اکنون باید به این مسئله پاسخگو باشد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر جنگ حماس و اسرائیل بر بازار کریپتو برای شما ارائه کنیم و به بررسی شکایت قربانیان حماس از صرافی بایننس بپردازیم.

تاثیر جنگ حماس و اسرائیل بر بازار کریپتو

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که جنگ اسرائیل و حماس چه تاثیری روی بازار کریپتو می گذارد؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که درگیری اسرائیل و حماس می تواند یک سایه سنگین و سیاهی را روی بازار ارزهای دیجیتال بیندازد. بعد از گزارش وال استریت ژورنال، در مورد حمله حماس به اسرائیل که اعلام کرد که از ارز دیجیتال برای پشتیبانی مالی این حمله استفاده شده است. در بازه زمانی اوت 2021 تا ژوئن 2022، ولت های ارز دیجیتال مرتبط با جهاد اسلامی فلسطین که مقامات اسرائلی به آن اشاره کرد، در مجموع 93 میلیون دلار ارز دیجیتال را دریافت کردند. بررسی تاثیر جنگ بر روی نرخ ارزهای دیجیتال کار مهمی است.
جالب است بدانید، بیت کوین بعد از وقوع جنگ بین اسرائیل و حماس به کانالا 35 هزار دلار رسید و بعد از آن در طی یک ماه دوباره قیمت آن افزایش یافت و بیت کوین هم اکنون در زمان نوشتن این مطلب در کانال 42 هزار دلار معامله می شود. هرچند برخی از کارشناسان منتظر اصلاح قیمت بیت کوین هستند، ولی برخی از مفسرین بازار نیز معقتد هستند که این روند افزایشی بیت کوین بدون توجه به اتفاقات سیاسی مانند جنگ حماس و اسرائیل ادامه پیدا می کند و حتی ممکن است در آینده نه چندان دور وارد کانال 40 هزار دلار شود. به طور کلی، تاثیر جنگ اسرائیل و حماس روی بازار ارزهای دیجیتال در حال از بین رفتن است. به عبارت دیگر، جنگ اسرائیل و حماس کم رنگ شده است و معامله گران و سرمایه گذاران دیگر توجهی به این درگیری ها نمی کنند.

شکایت قربانیان حماس از صرافی بایننس

توجه داشته باشید که صرافی ارز دیجیتال بایننس(Binance)، مدیر عامل سابق آن چانگ پنگ ژائو همراه با دولت های ایران و سوریه، به عنوان متهمان پرونده شکایتی که توسط سه خانواده قربانیان حمله حماس به اسرائیل در 7 اکتبر تنظیم شده است، معرفی شده اند. شاکیان که شامل گروگان های سابق، اعضای خانواده افراد آسیب دیده و دارایی یک پزشک کشته شده در حین معاکلجه مجروحان هستند، بر اساس قانون ضد تروریسم ایالات متحده به دنبال جبران خسارت هستند و ادعا می کنند که متهمان کمک های اساسی به تروریست ها ارائه کرده اند.
قربانیان کشور حماس ادعا می کنند که صرافی ارز دیجیتال بایننس به سازمان ها و نهادهای تروریستی خارجی که مشخص شده اند خدمات زیادی ارائه می داد و از آنان حمایت کرده است. آنها اکنون به دنبال جبران خسارت و مجازات و بازپرداخت هزینه های خود از صرافی بایننس هستند. بعد از حمله 7 اکتبر به اسرائیل، صرافی ارزهای دیجیتال به درخواست مجری قانون اسرائیل ظرف چند روز حساب های مرتبط با حماس را مسدود کرد. در همین حال، دولت ایران متهم شده است که حامی پیشرو جهانی حماس و تروریسم بین المللی، از جمله ارائه صدها میلیون دلار برای حمایت از این گروه از جمله آموزش نظامی، تجهیزات و تخصص شده است. سوال که در مورد جنگ حماس پیش می آید این است که جنگ اسرائیل و غزه چه تاثیری روی بازار رمز ارزها می گذارد؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر جنگ حماس و اسرائیل بر بازار کریپتو برای شما ارائه کنیم و به بررسی شکایت قربانیان حماس از صرافی بایننس بپردازیم. همانطور که گفته شد، قربانیان حماس از صرافی ارز دیجیتال بایننس به دلیل کمک به تروریست ها شکایت کرده اند و اکنون خوستار بازپرداخت هزینه و جبران خسارت های وارد شده اند. درگیری بین کشورهای اسرائیل و حماس تاثیر قابل توجهی روی نرخ ارزهای دیجیتال گذاشته است.

 


نظرات کاربران در مورد چرا قربانیان حماس از صرافی بایننس شکایت کردند؟
سوال امنیتی :9+59 = ?