چرا بایننس 4.2 میلیون دلار ارز ریپل را مسدود کرده است؟

نوشته شده در : 1402/11/14

صرافی بایننس 4.2 میلیون دلار ارز ریپل را به دلیل هک شدن کیف پول یکی از بنیانگذاران ریپل، مسدود کرده است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما این خبر می تواند قیمت ریل را پایین بیاورد؟ بهترین زمان برای خرید ریپل چه زمانی است؟ چرا کیف پول یکی از بنیانگذاران ریپل هک شده است؟
بازار کریپتو یکی از بهترین بازارهای مالی در دنیا است که شما با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال می توانید نسبت به خرید و فروش رمز ارزها اقدام کرده و معاملات پرسودی انجام دهید. ریپل نیز یکی از ارزهای محبوب در بازار است که اخیرا مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران و تریدرها قرار گرفته است. بایننس به تازگی مقدار زیادی ارز ریپل را مسدود کرده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز دیجیتال ریپل(XRP) برای شما ارائه کنیم و به بررسی مسدود شدن 4.2 میلیون دلار ارز ریپل توسط بایننس بپردازیم.

ارز دیجیتال ریپل چه آینده ای دارد؟

ریپل(XRP) به عنوان یک ارز دیجیتال و دارایی برای انقلاب در بخش پرداخت های خارج از مرزها به وجود آمده است. این ارز دیجیتال نه تنها اهدافی متفاوت از بیت کوین دارد، بلکه سعی می کند تا سرعت و هزینه های کمتری نسبت به ارزهای دیجیتال دیگر داشته باشد. این ویژگی ها آن را برای بانک ها و موسسه های مالی جذاب می کنند تا به سرعت و با هزینه های پایین، مقدار بزرگی از وجوه را منتقل کنند. از این رو، می توان گفت که ریپل ممکن است در آینده به عنوان جایگزینی برای سیستم SWIFT استاندارد فعلی برای انتقال وجوه بانکی بین المللی که با سرعت کم و هزینه های زیاد همراه است، عمل کند.
پیش بینی قیمت و آینده ریپل کار ساده ای نیست. تا امروز تحلیلگران زیادی با استفاده از تحلیل تکنیکال، وضعیت ارز ریپل(XRP) را زیر ذره بین برده اند. هر کدام از تحلیل گران طبق با توجه به عوامل محیطی و نمودارهای ایجاد شده، برخی نظرات تخصصی را نیز در این زمینه به وجود آورده اند. به طور کلی، بیشتر تحلیلگران معقتد هستند که قیمت ریپل تا سال 2027 به 2.53 دلار رسیده و تا سال 2030 برابر با 6 دلار می شود. شما با بررسی کیف پول ارز دیجیتال ریپل می توانید از تراکنش های نهنگ های ریپل باخبر شوید.

مسدود شدن 4.2 میلیون دلار ارز ریپل توسط بایننس

توجه داشته باشید که صرافی بایننس 4.2 میلیون دلار ارز ریپل(XRP) را از هک 112 میلیون دلاری کیف پول شخصی کریس لارسن، یکی از بنیانگذاران ریپل در 31 ژانویه مسدود کرد و آن را به بزرگ ترین هک سال 2024 تبدیل کرد. در پستی در پلتفرم رسانه احتماعی X مدیر عامل بایننس، ریچارد تنگ فاش کرد که صرافی آدرس بهره برداری را مسدود کرده و از کارآگاه زنجیره ای ZcachXBT و تیم ریپل برای هماهنگی و کمکشان تشکر کرده است.
گمانه زنی های اولیه مبنی بر هک شدن ریپل وجود داشت و برخی اخبار ادعا می کردد که ریپل وجود دارد. هکر پشت این اکسپلویت از خدمات میکسر ارز دیجیتال و یا صرافی های غیرمتمرکز برای مخفی کردن هویت خود استفاده نکرده است. اخیرا، بیشتر قانون گذاران استفاده از صرافی های متمرکز را متوقف کرده اند تا از احتمال مسدود شدن وجوه جلوگیری کنند. لارس، یکی از بنیانگذاران ریپل فاش کرد که برخی از حساب های شخصی XRP او در معرض خطر قرار گرفته و 213 میلیون ریپل به سرقت رفته است. لارسن همچنین گفت که ریپل در حال مذاکره با صرافی های ارز دیجیتال برای مسدود کردن آدرس بهره برداری است. ساخت کیف پول ارز دیجیتال یکی از اولین قدم ها برای شروع به معاملات ارز دیجیتال است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز دیجیتال ریپل(XRP) برای شما ارائه کنیم و به بررسی مسدود شدن 4.2 میلیون دلار ارز ریپل توسط بایننس بپردازیم. همانطور که گفته شد، ریپل یکی از رمزارزهای پرطرفدار در بازار کریپتو است. صرافی بایننس 4.2 میلیون دلار ارز ریپل را به دلیل هک شدن کیف پول یکی از بنیانگذاران ریپل مسدود کرده و آنها را به حالت تعلیق در آورده است تا تکلیف هک شدن کیف پول مشخص شود.

 


نظرات کاربران در مورد چرا بایننس 4.2 میلیون دلار ارز ریپل را مسدود کرده است؟
سوال امنیتی :6+68 = ?