آیا اصلاح قیمت بیت کوین به پایان رسیده است؟

آیا اصلاح قیمت بیت کوین به پایان رسیده است؟

نوشته شده در : 1402/11/14

طبق بررسی های انجام شده، اصلاح قیمت بیت کوین(BTC) به پایان رسیده است، ولی برخی از تحلیلگران معقتد هستند که قیمت بیت کوین می تواند به 30 هزار دلار برسد. بیت کوین بزرگ ترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار، در ژانویه بالاتر از آستانه 40 هزار دلار بسته شد که نشان دهنده عملکرد مثبت قیمت است. با این حال، جاستین بنت، کارشناس بازار پیشنهاد می کند که هنوز به کف بیت کوین نرسیده است.
اگر قصد خرید ارز دیجیتال بیت کوین را دارید، باید وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کنید. بنت با توجه به تجزیه و تحلیلی که انجام داده است، فکر می کند که قیمت بیت کوین(BTC) می تواند خیلی بیشتر کاهش یابد و به سطوح پایین تری برسد. به همین دلیل این شخص توصیه می کند تا معامله گران و تریدرها برای خرید ارز دیجیتال بیت کوین هیچ عجله ای نکنند.
توجه داشته باشید که دامیننس تتر نشانه نگرانی از قیمت BTC است. بهبود اخیر قیمت بیت کوین و توانایی فراتر از سطح 40 هزار دلار، خوش بینی را در بین سرمایه گذاران و تریدرها ایجاد کرده است. با این حال، بنت معقتد است که کاهش بیشتر قیمت ممکن است به دنبال آزمایش مجدد محدوده متوسط 44 هزار دلار باشد.
بنت رابطه معکوس بین تسلط تتر و بیت کوین را برجسته می کند. بر اساس تحلیل او، سطوح موجود در نمودار تتر از ماه اکتبر، شاخص های قابل اعتماد برای حرکت قیمت بیت کوین بوده است. اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، بهتر است قیمت بیت کوین را پیش بینی کنید و بهترین نقاط خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید.
طبق تجزیه و تحلیل بنت، تسلط تتر(USDT) ممکن است افزایش قابل توجهی را از سطح فعلی 6 درصد تجربه کند. این افزایش می تواند آن را به مرز 8 درصد نزدیک کند. در چنین سناریویی، عملکرد بیت کوین احتمالا در جهت مخالف حرکت کند که نشان دهنده کاهش احتمالی قیمت به زودی است. در 25 ژانویه، بنت پیشنهاد کرد که بیت کوین می تواند 20 درصد دیگر از سطح فعلی خود کاهش یابد که آن را حدود 30 هزار دلار خواهد کرد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد آیا اصلاح قیمت بیت کوین به پایان رسیده است؟
سوال امنیتی :7+98 = ?