چرا دانشجویان ارز دیجیتال 1.2 میلیون دلار وجوه خود را از دست دادند؟

نوشته شده در : 1402/11/15

توجه داشته باشید که یک مدرس ارز دیجیتال، دانشجویان خودش را گمراه کرد و باعث شد تا 1.2 میلیون دلار از وجوه خودشان را از دست بدهند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا این شاگران دارایی های خودشان را از دست دادند؟ این مدرس از چه شگرد یا ترفندی استفاده کرد؟ به نظر آیا وجوه از دست رفته دانشجویان به آنها برمی گردد؟
بازار کریپتو یکی از محبوب ترین بازارهای مالی در دنیا است که شما می توانید در این بازار با خرید و فروش رمز ارزها سود زیادی از نوسانات قیمتی به دست آورید. برای این کار باید به یک صرافی ارز دیجیتال مراجعه کرده و یک کیف پول برای ذخیره رمز ارزهای خود تهیه کنید. همچنین باید اخبار مهم بازار را مطالعه کنید. برای مثال، اخیرا یک مدرس ارز دیجیتال دانشجویان خود را فریب داد و باعث شد تا وجوه خودشان را از دست بدهند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد مدیریت سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی به باد رفتن 1.2 میلیون دلار وجوه دانشجویان ارز دیجیتال بپردازیم.

اهمیت مدیریت سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که مدیریت سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال چرا مهم است؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که مدیریت سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال یکی از مهم ترین کارهایی است که شما باید آن را یاد بگیرید. اگر می خواهید در بازار کریپتو فعالیت کنید و از نوسانات قیمتی رمز ارزها سود زیادی به دست آورید، باید مدیریت سرمایه را بلد باشید و بتوانید سرمایه خودتان را صورت بخش بخش به ارزهای دیجیتال اختصاص دهید. اگر مدیریت سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال خودتان را به شکل صحیحی انجام دهید، می توانید سود زیادی از معاملات خود به دست آورید.
جالب است بدانید، مدیریت سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال آنقدر مهم است که همواره کارشناسان و معامله گران حرفه ای به آن تاکید می کنند. با مدیریت سرمایه حتی در نوسانات شدید و منفی ارزهای دیجیتال نیز می توانید سود کسب کنید و یا حداقل ضرر نکنید. ولی اگر مدیریت سرمایه را بلد نباشید، نمی توانید احساسات و هیجانات خودتان را در بازار ارز دیجیتال کنترل کنید و این مسئله نیز باعث می شود تا شما ضرر کنید.

به باد رفتن 1.2 میلیون دلار وجوه دانشجویان ارز دیجیتال

توجه داشته باشید که یک مدرس دوره معاملات رمز ارزها به دلیل فریب دادن 15 دانش آموز به سرمایه گذاری 1.2 میلیون دلاری در یک صندوق تامینی که وعده ایجاد بازده پرسود را داده است، از طرف رگولاتورها اوراق بهادار آمریکا با اتهاماتی روبرو شده است. علیرغم ادعای استفاده از فناوری پیشرفته، این شخص بدون راه اندازی صندوق سرمایه گذاری این وجوه را برداشت. همچنین بر اساس بیانیه اخیر منتشر شده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، برایان سیول ظاهرا سرمایه گذاران را تشویق کرده است که از اوایل سال 2018 تا اواسط سال 2019 وجوه خود را در یک صندوق تامینی غیر موجود قرا دهند.
گفته می شود که سول قول داده است که از هوش مصنوعی و فناوری یادگیری ماشینی برای به حداکثر رساندن بازده سرمایه گذاران استفاده کند. با این حال، او وجوه شاگردان خودش را در بیت کوین خالی کرد و در نهایت کیف پول کریپتوی او هک شدن که منجر به از دست دادن کل سرمایه گذاری آنها شد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد مدیریت سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی از دست دادن 1.2 میلیون دلار وجوه دانشجویان بپردازیم. همانطور که گفته شد، یک مدرس معاملات ارز دیجیتال، شاگردان خودش را فریب داد و از آنها خواست تا رمز ارزهایی را به کیف پول او واریز کنند. سپس کیف پول این مدرس هک شدن و دارایی ها و وجوه شاگردان به طور کامل از بین رفت.

 


نظرات کاربران در مورد چرا دانشجویان ارز دیجیتال 1.2 میلیون دلار وجوه خود را از دست دادند؟
سوال امنیتی :3+69 = ?