محبوبیت استارت آپ های بلاک چین در بین سرمایه گذاران

نوشته شده در : 1403/06/11
محبوبیت استارت آپ های بلاک چین در بین سرمایه گذاران

جستجو

در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۴، پروتکل‌های مبتنی بر بلاک چین با کاهش تعداد معاملات با صرافی‌ ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاران خطرپذیر مواجه شدند، اما همچنان موفق به جذب سرمایه‌های باارزش و حفظ خوش‌بینی در صنعت شده‌اند. در ماه آگوست، چندین استارتاپ وب ۳ موفق به جذب سرمایه‌های قابل‌توجهی شدند. به‌عنوان‌مثال، PIP Labs با جمع‌آوری ۸۰ میلیون دلار در دور سری B به ارزش ۲.۲۵ میلیارد دلار رسید. استارتاپ‌های دیگری همچون Andrena و Gameplay Galaxy نیز به ترتیب ۱۸ میلیون و ۲۴ میلیون دلار جذب سرمایه کردند.
همچنین در این ماه، سرمایه‌گذاران به دنبال سرمایه‌گذاری در بازی مبتنی بر تلگرام "Hamster Kombat" بودند، اما توسعه‌دهندگان این پیشنهاد را رد کردند تا بر نیازهای جامعه خود تمرکز کنند. در کنار این‌ها، چندین صندوق سرمایه‌گذاری جدید برای حمایت از استارتاپ‌های وب ۳ و کاربردهای بلاک چین راه‌اندازی شد. برای مثال، Parafi Capital با جمع‌آوری ۱۲۰ میلیون دلار یک صندوق جدید برای کریپتو راه‌اندازی کرد و Lemniscap نیز ۷۰ میلیون دلار برای سرمایه‌گذاری در این حوزه جذب کرد.
در نگاهی به سال ۲۰۲۴، سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر در استارتاپ‌های کریپتو در سه‌ماهه دوم نسبت به سه‌ماهه اول با افزایش ۲.۵ درصدی به ۲.۷ میلیارد دلار رسید. اما تعداد معاملات ۱۲.۵ درصد کاهش یافت، که نشان‌دهنده تمایل به سرمایه‌گذاری‌های بزرگتر و مهمتر است.
در ماه آگوست، چندین استارتاپ نیز موفق به جذب سرمایه شدند. شبکه Orderly با جمع‌آوری ۵ میلیون دلار از چندین سرمایه‌گذار، قصد دارد چالش‌های نقدینگی در دیفای را با ترکیب سفارش‌ها در یک کتاب سفارش واحد حل کند. پروتکل وام‌دهی غیرمتمرکز Echelon نیز ۳.۵ میلیون دلار سرمایه جذب کرد تا به توسعه دیفای در بلاک چین و کاربردهای آن در بلاکچین‌های مبتنی بر Move بپردازد. Solayer Labs با جمع‌آوری ۱۲ میلیون دلار تلاش می‌کند زیرساخت‌های شبکه Solana را بهبود بخشد و Parlay Labs با جمع‌آوری ۲ میلیون دلار، پلتفرم بدون کد برای راه‌اندازی توکن‌های میم را معرفی کرد. علاوه بر این، شبکه Quai نیز با جمع‌آوری ۵ میلیون دلار، شبکه Devnet خود را راه‌اندازی کرد.

منبع خبر: cointelegraph

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد محبوبیت استارت آپ های بلاک چین در بین سرمایه گذاران
سوال امنیتی :2+40 = ?