رشد همزمان قیمت پپه و شیبا اینو نشانه چیست؟

1402/05/23
رشد همزمان قیمت پپه و شیبا اینو نشانه چیست؟

رشد همزمان قیمت پپه و شیبا اینو؛ آیا دوست دارین تا اطلاعاتی در این زمینه به دست بیارین؟ به نظر شما رشد همزمان قیمت پپه و قیمت شیبا نسبت به بیت کوین در آخر هفته نشون دهنده چی می تونه؟ اصلا می دونین ارز پپه چیست؟ چرا شیبا اینو محبوبیت زیادی به دست آورده؟

جالب اینجاست که بدونین امروز در آخر هفته ماه میلادی 2023 حضور داریم. انتظار نمیره که ارز دیجیتال بیت کوین(Bitcoin)، اتریوم(ETH) یا رمز ارز ریپل موفق به جذب مارکت کپ زیادی شده باشن. معمولا نوبت درخشش میم کوین هایی مثل پپه و شیبا اینو رسیده باشه. میم کوین ها به سقف هفتگی در مقابل قیمت ارز دیجیتال بیت کوین رسیدن و یا به عبور از بیت کوین خیلی نزدیک شدن.

توجه داشته باشین که کف های قیمت از روز سه شنبه هفته قبل، ایجاد شدن و این پروژه ها و رمز ارزها از اون موقع واقعا نشونه های خوبی از بازگشت قیمت رو نشون دادن. آلت کوین های مختلفی در حال رشد قیمت هستن، ولی به نظر میرسه، سعی و تلاش خیلی هماهنگ و به خصوصی از طرف بعضی از تریدرها و معامله گران واسه بالا بردن قیمت 4 میم کوین برتر انجام شده باشه.

از نگاه افراد در شبکه های اجتماعی، به نظر نمیرسه که شناخت خاصی از پامپ قیمتی میم کوین های محبوب در بازار ارزهای دیجیتال وجود داشته باشه. نکته قابل توجه این هست که در زمان نوشتن این خبر توسط تحلیلگر برتر، این تحلیلگر اشاره کرده اگه تا زمانی که مردم کشور آمریکا بیدار میشن، افزایش قیمت میم کوین ها ادامه داره. شاید ترس از دست دادن فرصت ها یا همون احساس Fomo می تونه به سرعت باعث ایجاد یه اوج قیمتی جدید بشه.

تاریخ به ما هشدار میده که رشد قیمت این میم کوین ها که به ندرت فعالیت های مرتبط با رشد و تکامل رو به دست میارن، ممکنه سیگنالی رو واسه حرکت همه بازار رمز ارزها به سمت ناحیه هایپ بیش از حد باشه. زمانی که این 4 میم کوین هر کدوم به صورت مجزا افزایش قیمت رو تجربه می کنند، بیشتر با طمع و یا خستگی مردم و معامله گران در بازار ارزهای دیجیتال همراه میشه.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد رشد همزمان قیمت پپه و شیبا اینو نشانه چیست؟
سوال امنیتی :9+89 = ?