معرفی بهترین ارزها برای استخراج با کارت گرافیک

1402/06/02

معرفی بهترین ارزها برای استخراج با کارت گرافیک؛ آیا دوست دارین با این ارزهای دیجیتال آشنا بشین؟ استخراج رمز ارزها با کارت گرافیک چجوریه؟ چه رمز ارزهایی رو میشه با کارت گرافیک استخراج کرد؟ نقش کارت گرافیک(GPU) در ماینینگ ارزهای دیجیتال چیست؟ آیا شروع ماین کردن با کارت گرافیک به جای خرید بیت کوین و سایر رمزارزها ارزش داره؟ استخراج ارزهای دیجیتال با استفاده از GPU چه مزایایی داره؟

استخراج ارزهای دیجیتال، اساس ایجاد بلاک های جدید و رمز ارزها در شبکه های بلاک چینی هست. هم اکنون، فرایند ماینینگ بیت کوین رمز ارزها با روش ها و تکنیک های مختلفی انجام میشه که استخراج با کارت گرافیک(GPU) هم از جمله کم هزینه ترین روش ها محسوب میشه. با این وجود، باید توجه داشته باشین که این روش واسه هر رمز ارزی به قدر کافی سودآور نیست. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، استخراج رمز ارزها با استفاده از کارت های گرافیک رو واستون توضیح بدیم و بهترین ارزها برای ماینینگ با GPU رو معرفی کنیم.

ماینینگ با کارت گرافیک چگونه است؟

ماینینگ با کارت گرافیک چگونه است؟

آیا می دونین ماینینگ با کارت گرافیک چجوری انجام میشه؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که در استخراج رمز ارزها با استفاده از کارت گرافیک(GPU) از توان محاسباتی این ابزار یعنی کارت گرافیک یا واحد پردازش گرافیکی واسه پردازش و تایید تراکنش ها و حل کردن مسئله های پیچیده ریاضی در بلاک چین استفاده میشه. خروجی نهایی این معادله ها به عنوان بلاک جدید به شبکه بلاک چینی اضافی میشه. پاداش اولین استخراج کننده که بتونه معادله های مختلف رو انجام بده هم طبق رمز ارز همون شبکه بهشون تعلق می گیره.

جالب اینجاست که بدونین ماینینگ رمز ارزها با استفاده از کارت گرافیک می تونه به شکل انفرادی یا عضو شدن در استخرهای استخراج صورت بگیره. کارت های گرافیک این امکان رو فراهم می کنند تا با قدرت پردازش کمتری بتونین در فرایند استخراج ارزهای دیجیتال شرکت کنین. با این وجود، سود شما ممکنه با توجه به تراکم استخر، قدرت سایر نودها و هزینه های دریافتی در ازای خدمات کمتر بشه، با اینکه هزینه های اولیه و مصرف انرژی شما همونقدر کاهش پیدا می کنه و میان به صرفه تری رو انجام میدین.

نقش کارت گرافیک در استخراج رمز ارزها

نقش کارت گرافیک در استخراج رمز ارزها

کارت گرافیک یا GPU یه ابزار سخت افزاری هست که وظیفه تولید تصاویر واسه صفحه مانیتور رو بر عهده داره. کارت گرافیک ها در شکل های مختلفی تولید میشن، معمولا هرچقدر کارت گرافیک بهتر باشه، تصاویر تولید شده روی صفحه مانیتور با کیفیت تر میشن. استفاده از GPU نسبت به سایر روش ها از سرعت پایین تری برخوردار هست. به همین دلیل، مراحل استخراج ارزهای دیجیتال با کارت گرافیک با سرعت پایین تری انجام میشه. افراد واسه برطرف کردن این موارد از تعداد مختلفی کارت گرافیک استفاده می کنند.

 توجه داشته باشین که کارت گرافیک(GPU) با حل کردن مسئله های پیچیده ریاضی توسط قدرت پردازشی که داره، رمز ارزهایی رو به عنوان پاداش به دست میاره. این کار در مقابل تکنیک ها و روش های جدید از مزیت های قابل توجهی مثل مصرف انرژی کمتر، خرید و فروش راحت تر و.... برخوردار هست. رمز ارزهای زیادی مثل ریون کوین و.... وجود دارن که خیلی ساده میشه اون ها رو توسط کارت گرافیک ماین کرد.

مقاله پیشنهادی: بهترین کارت های گرافیک برای ماینینگ

کدام ارزها را می توان با کارت گرافیک استخراج کرد؟

کدام ارزها را می توان با کارت گرافیک استخراج کرد؟

همونطور که گفتیم، یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین روش های استخراج ارزهای دیجیتال واسه کسب سوددهی زیاد، استفاده از کارت های گرافیک(GPU) هست و هم اکنون به یه روش معمولی تبدیل شده و از این روش به عنوان مزرعه استخراج یاد میشه. شما می تونین رمز ارزهای مختلفی رو با استفاده از GPU ماین کنین. در ادامه برخی از بهترین ارزها برای استخراج با کارت گرافیک رو واستون معرفی می کنیم:

  • مونرو(Monero)

یکی از بهرین ارزها برای استخراج با کارت گرافیک، رمز ارز مونرو یا Monero هست. این ارز دیجیتال تراکنش های سریع و با حفظ حریم شخصی بالا رو واسه این حوزه به دنبال داره. مونرو نوعی ارز رمزنگاری شده و متن باز در زمینه حریم خصوصی هست که در سال 2014 ایجاد و عرضه بازار رمز ارزها شد. این شبکه به دلیل قابلیت های منحصر به فرد خودش، در بازار ارزهای دیجیتال به عنوان یه پروتکل جذاب، خاص و محبوب شناخته میشه.

  • ریون کوین(Ravencoin)

یکی دیگه از بهترین ارزها برای استخراج با کارت گرافیک، رمز ارز ریون کوین یا Ravencoin هست که با نماد RVN نشاخته میشه. ریون کوین نوعی شبکه ارز دیجیتال P2p هست که انتقال رمز ارزها و پرداخت های سریع رو راحت تر و سریع تر کرده. شما با استفاده از GPU می تونین رمز ارز ریون کوین رو ماین کرده و سود زیادی به دست بیارین. زمان لازم واسه استخراج فردی یه مونرو، با هش ریت 350 مگاهش بر ثانیه تقریبا 10 دقیقه هست.

  • بیت کوین گلد(Bitcoin Gold)

بیت کوین گلد یا Bitcoin Gold هم یکی دیگه از بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با کارت گرافیک هست. بیت کوین گلد نوعی رمز ارز منبع باز غیرمتمرکز هست که پرداخت های کم هزینه تر و سریع تر رو فراهم کرده. بیت کوین گلد از معدود رمز ارزهایی محسوب میشه که مخصوص استخراج با کارت گرافیک هست. این ارز دیجیتال با وجود ماهیت غیر استیبل کوین خودش تقریبا قیمت ثابتی داره.

  • دوج کوین(Dogecoin)

دوج کوین یا Dogecoin هم یکی دیگه از بهترین رمز ارزها برای ماینینگ با استفاده از GPU هست. ارزشی که دوج کوین با خودش به حوزه رمز ارزها آورده، راحتی در پرداخت ها و خریدها ساده هست. حمایت شخص ثروتمند دنیا از اون هم باعث شد تا رشد قیمتی قابل توجهی رو تجربه کنه. از اونجایی که ارز دیجیتال دوج کوین(DOGE) پاداش شبکه زیادی رو فراهم می کنه و بلاک تایم پایینی داره، واسه استخراج با استفاده از کارت های گرافیک به عنوان یکی از بهترین گزینه ها محسوب میشه.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ماینینگ با کارت گرافیک یا GPU بهتون ارائه بدیم، به معرفی بهترین رمز ارزها برای استخراج با کارت گرافیک بپردازیم و نحوه انجام استخراج با کارت گرافیک رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، در استخراج رمز ارزها با استفاده از کارت گرافیک(GPU) از توان محاسباتی این ابزار یعنی کارت گرافیک یا واحد پردازش گرافیکی واسه پردازش و تایید تراکنش ها و حل کردن مسئله های پیچیده ریاضی در بلاک چین استفاده میشه. شما می تونین رمز ارزهای مختلفی رو با استفاده از کارت های گرافیک ماین کنین. از جمله از این رمز ارزها میشه به دوج کوین، ریون کوین، مونرو و.... اشاره کرد.

 


نظرات کاربران در مورد معرفی بهترین ارزها برای استخراج با کارت گرافیک
سوال امنیتی :2+87 = ?